logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania telewizyjna marki Foreo

  PR 15.02.2019, przeczytano 743 razy
ilustracjastrzałka

Od 15 lutego w największych stacjach telewizyjnych można zobaczyć spot promujący kultowy produkt szwedzkiej firmy FOREO LUNA mini 2. Spoty w mediach ogólnopolskich i tematycznych będą emitowane do 15 marca br. Emisję zaplanowano w TVN, Polsat oraz w ich kanałach tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-telewizyjna-marki-foreo,381250,artykul.html

15 sekundowy spot wprowadza nas w świat marki, która w niespełna 6 lat zyskała pozycję lidera w kategorii sonicznych urządzeń do oczyszczania i pielęgnacji twarzy, a flagowy produkt FOREO LUNA, sprzedaje się co 3 sekundy na świecie. To właśnie w szwedzkiej siedzibie powstała pierwsza na świecie silikonowa, soniczna szczoteczka do oczyszczania twarzy, która zrewolucjonizowała kategorię produktów hi tech beauty.

- Emisja spotu w prime time to kolejny krok w rozwoju marki na rynku polskim - FOREO (ang. For Every One) znaczy “Dla Każdego”, ponieważ w FOREO nie budujemy granic, tworzymy innowacyjne rozwiązania beauty & wellness, z funkcjonalności których, może czerpać KAŻDY Z NAS. FOREO uczy nie tylko, jak dbać o naszą skórę czy zdrowie tak jak to robią Skandynawki. Dziś FOREO to cała społeczność obecna w 77 krajach na 5 kontynentach, dla której promowane przez markę idee tj. równość, naturalność czy pewność siebie, stały się driverem zmiany stylu życia - mówi Agnieszka Wirkus, Marketing & Communications Manager, FOREO Polska

Spot promujący markę został przygotowany przez wewnętrzny Dział Kreacji FOREO. Za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy Media Group.

Źródło: FOREO EUROPE

www.foreo.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764