logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kanał CANAL+ 360

  PR 14.09.2024, przeczytano 176 razy
ilustracja

Od 13 września klienci CANAL+ będą mieć dostęp do kanału CANAL+ Family w nowej odsłonie, nadawanego pod nazwą CANAL+ 360 – bramy do świata oferty premium CANAL+, oferującej treści sportowe, dokumentalne, rozrywkowe oraz seriale kryminalne. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kanal-canal%2B-360,405658,artykul.html

Różnorodność wydarzeń sportowych transmitowanych w CANAL+ 360 obejmuje wybrane mecze polskiej PKO Bank Polski Ekstraklasy, turnieje WTA 250 czy sporty walki (Gale BKFC). Fani piłki nożnej będą mogli obejrzeć również wybrane mecze Ligi Mistrzów UEFA - począwszy od 17 września na antenie CANAL+ 360 w każdej kolejce ligowej transmitowane będą 2 mecze (wt./śr. 21:00). Dodatkowo w każdą ligową niedzielę o godz.12:15 kibice będą mogli obejrzeć wybrany mecz PKO Bank Polski Ekstraklasy.

Ofertę sportową uzupełnia szeroki wybór ekscytujących programów i seriali. Maksymalny poziom adrenaliny i zabawy gwarantują programy rozrywkowe, takie jak URODZENI RAJDOWCY i sylwetki ikon sportu, jak Bartosza Zmarzlika. Widzowie będą mogli również zapoznać się z nową odsłoną popularnego programu POLSKA Z GÓRY – tym razem kamery będą lecieć nad polskimi stadionami.

Mocnych wrażeń miłośnikom akcji i kryminałów dostarczą bohaterowie seriali CANAL+ Original, tacy jak komisarz KRUK czy BELFER.

Źródło: CANAL+ Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764