logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kolejna edycja Cannes Lions Creative PR Meeting

  PR 29.09.2017, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka
fot.. J.Nowicki

Już po raz siódmy, w Warszawie i Poznaniu, odbędą się pokazy kampanii reklamowych nagrodzonych na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes, z komentarzem najlepszych ekspertów z branży marketingu i PR w Polsce. Goście tegorocznej edycji wydarzenia zastanowią się nad autentycznością komunikacji marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kolejna-edycja-cannes-lions-creative-pr-meeting,33922,artykul.html

Spotkania odbywają się regularnie od 2011 roku w Poznaniu i Warszawie. Uczestnicy przychodzą na nie, aby poznać najlepsze prace nagrodzone na światowym konkursie kreatywności Cannes Lions, wysłuchać komentarzy oraz prelegentów, którzy poruszają aktualne dla marketingu i konsumentów kwestie.

- AUTHENTICITY to hasło oraz myśl przewodnia 7. edycji Cannes Lions Creative PR Meeting. Co roku z ciekawością obserwujemy nagrodzone w Cannes prace, a kilka miesięcy później, gdy emocje nieco opadną, staramy się wywoływać nad nimi dyskusje. W tym roku wspólnie z prelegentami, których zaprosiliśmy, ale również wszystkimi którzy do nas dołączą, sprawdzimy czy do kreatywności zostały dołożone autentyczne, prawdziwe – insighty, emocje, historie, dane – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications, agencji, która jest organizatorem wydarzenia.

Zarówno organizatorzy jaki i zaproszeni goście – dr Magdalena Kamińska, Przemysław Jędrowski, Grzegorz Wierchowiec oraz Tomasz Wygnański, podczas wydarzenia będą poszukiwać autentyczności w nagrodzonych canneńskimi lwami pracach. Będą poddawać je “testowi na autentyczność”, zastanawiać się nad ich wiarygodnością, rezonansem społecznym, prawdą, którą przekazują oraz prawdziwością insightu. Wszystko to zostanie podlane sosem kreatywności – bo jak co roku w Cannes, głównym kryterium stosowanym przez Jurorów jest kreatywność.

Ze szczególna uwagą analizowane będą takie prace, jak Fearless Girl, Meet Graham, czy The Impossible Signing Session.

Organizatorem jest również Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.


Poznań: 9 października 2017, godz. 18:00; Concordia Design
Prelegenci:

  • dr Magdalena Kamińska – adiunkt w Zakładzie Badań nad Kulturą Filmową i Audiowizualną UAM, autorka książki „Niecne memy. Dwanaście wykładów o kulturze Internetu.”
  • Przemysław Jędrowski – Dyrektor marketingu VOX

Patroni medialni wydarzenia w Poznaniu: Gazeta Wyborcza Poznań, epoznan.pl, WTK, Freshmag, Radio Afera

Warszawa: 17 października 2017, godz. 18:30; Marzyciele i Rzemieślnicy
Prelegenci:

  • Grzegorz Wierchowiec – Założyciel i Partner Zarządzający w Monitoring Kulturowy - www.monitoringkulturowy.pl
  • Tomasz Wygnański – Redaktor naczelny Media & Marketing Polska

Patroni medialni wydarzenia w Warszawie: Radio Kampus, Głos Mordoru

Źródło: Q&A Communications

www.qacommunications.com

Dodatkowe informacje:

Patroni medialni: Marketing przy kawie, PRoto, Marketing w Praktyce, MMP Media i Marketing, Nowy Marketing

Partnerzy: AMS, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Marzyciele i Rzemieślnicy, Concordia Design, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, Wydział Nauk Społecznych UAM, School of Form, VOX, monitoringkulturowy.pl, marka Książęce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764