logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kolejna edycja Cannes Lions Creative PR Meeting

  PR 29.09.2017, przeczytano 716 razy
ilustracjastrzałka
fot.. J.Nowicki

Już po raz siódmy, w Warszawie i Poznaniu, odbędą się pokazy kampanii reklamowych nagrodzonych na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes, z komentarzem najlepszych ekspertów z branży marketingu i PR w Polsce. Goście tegorocznej edycji wydarzenia zastanowią się nad autentycznością komunikacji marek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kolejna-edycja-cannes-lions-creative-pr-meeting,33922,artykul.html

Spotkania odbywają się regularnie od 2011 roku w Poznaniu i Warszawie. Uczestnicy przychodzą na nie, aby poznać najlepsze prace nagrodzone na światowym konkursie kreatywności Cannes Lions, wysłuchać komentarzy oraz prelegentów, którzy poruszają aktualne dla marketingu i konsumentów kwestie.

- AUTHENTICITY to hasło oraz myśl przewodnia 7. edycji Cannes Lions Creative PR Meeting. Co roku z ciekawością obserwujemy nagrodzone w Cannes prace, a kilka miesięcy później, gdy emocje nieco opadną, staramy się wywoływać nad nimi dyskusje. W tym roku wspólnie z prelegentami, których zaprosiliśmy, ale również wszystkimi którzy do nas dołączą, sprawdzimy czy do kreatywności zostały dołożone autentyczne, prawdziwe – insighty, emocje, historie, dane – mówi Przemysław Wojak, Managing Partner Q&A Communications, agencji, która jest organizatorem wydarzenia.

Zarówno organizatorzy jaki i zaproszeni goście – dr Magdalena Kamińska, Przemysław Jędrowski, Grzegorz Wierchowiec oraz Tomasz Wygnański, podczas wydarzenia będą poszukiwać autentyczności w nagrodzonych canneńskimi lwami pracach. Będą poddawać je “testowi na autentyczność”, zastanawiać się nad ich wiarygodnością, rezonansem społecznym, prawdą, którą przekazują oraz prawdziwością insightu. Wszystko to zostanie podlane sosem kreatywności – bo jak co roku w Cannes, głównym kryterium stosowanym przez Jurorów jest kreatywność.

Ze szczególna uwagą analizowane będą takie prace, jak Fearless Girl, Meet Graham, czy The Impossible Signing Session.

Organizatorem jest również Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR - wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.


Poznań: 9 października 2017, godz. 18:00; Concordia Design
Prelegenci:

  • dr Magdalena Kamińska – adiunkt w Zakładzie Badań nad Kulturą Filmową i Audiowizualną UAM, autorka książki „Niecne memy. Dwanaście wykładów o kulturze Internetu.”
  • Przemysław Jędrowski – Dyrektor marketingu VOX

Patroni medialni wydarzenia w Poznaniu: Gazeta Wyborcza Poznań, epoznan.pl, WTK, Freshmag, Radio Afera

Warszawa: 17 października 2017, godz. 18:30; Marzyciele i Rzemieślnicy
Prelegenci:

  • Grzegorz Wierchowiec – Założyciel i Partner Zarządzający w Monitoring Kulturowy - www.monitoringkulturowy.pl
  • Tomasz Wygnański – Redaktor naczelny Media & Marketing Polska

Patroni medialni wydarzenia w Warszawie: Radio Kampus, Głos Mordoru

Źródło: Q&A Communications

www.qacommunications.com

Dodatkowe informacje:

Patroni medialni: Marketing przy kawie, PRoto, Marketing w Praktyce, MMP Media i Marketing, Nowy Marketing

Partnerzy: AMS, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Marzyciele i Rzemieślnicy, Concordia Design, Uniwersytet Ekonomiczny, Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM, Wydział Nauk Społecznych UAM, School of Form, VOX, monitoringkulturowy.pl, marka Książęce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764