logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kolejna kampania OLX

  PR 03.04.2018, przeczytano 1009 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem kwietnia ruszyła kolejna kampania serwisu ogłoszeniowego w Polsce. Tym razem OLX promuje kategorię Praca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kolejna-kampania-olx,36012,artykul.html

Siłownia, restauracja, przymierzalnia w sklepie odzieżowym, a nawet garaż podziemny - to właśnie w tych miejscach bohaterowie najnowszej kampanii OLX informują swoich rozmówców o tym, że oni sami lub ich wspólni znajomi znaleźli nową pracę. Adwersarze z niedowierzaniem przyjmują wiadomość o tym, że dobre zatrudnienie można znaleźć właśnie na OLX Praca.

Cztery spoty reklamowe oparte na zabawnych dialogach i żartach sytuacyjnych emitowane będą od początku kwietnia przez największe stacje telewizyjne, a także rozgłośnie radiowe.

- Każdego dnia na OLX można wybierać spośród ponad 100 tysięcy ofert zamieszczonych w kategorii "Praca". Każdego miesiąca zatrudnienia szuka tu prawie 3,5 miliona ludzi. Czekają tu także posady dla konsultantów, menedżerów, handlowców, kadry kierowniczej - wyjaśnia Marcin Sienkowski, Head of Marketing w OLX. - Hasło kampanii brzmi "Niewiarygodnie? A jednak…", bo zdajemy sobie sprawę z obiegowej opinii na temat jakości ofert pracy na OLX. A jednak chcemy przekonać "niedowiarków", że prawda jest zupełnie inna i na OLX można znaleźć pracę dla specjalistów, na dobrze płatnych stanowiskach i z perspektywą rozwoju zawodowego.

Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja 23HEROES. Za produkcję spotu - dom produkcyjny F25.

- Tym razem OLX poszedł trochę innym torem niż zwykle. Mieliśmy do wyprodukowania aż cztery  spoty, nie były one montażem krótkich wypowiedzi, a komicznymi, aktorskimi scenkami z udziałem bohaterów - przyznaje Marcin Dworucha, producent i dyrektor zarządzający domu produkcyjnego F25. - Wydaje mi się, że mamy tutaj przykład bardzo ciekawej kampanii, która w kilku odsłonach tworzy nowy wizerunek OLX. Tekst:  "Ta jasne, na OLXie…" ma szansę wejść do codziennych rozmów i być formą klasycznego żartu - podkreśla.

- Przy tej kampanii szczególny nacisk położyliśmy na kwestie strategiczne - opowiada o najnowszej realizacji dla OLX Tomasz Łapa, Managing Director w 23HEROES, agencji odpowiedzialnej za strategię i koncept kreatywny. - W kategorii „Praca” w serwisie OLX jest coraz więcej dobrych i bardzo dobrych ofert pracy, których wspólnym mianownikiem są nie tylko coraz lepsze stanowiska, ale także wysokie zarobki, umowa o pracę czy bogate pakiety benefitów. Zmiana, która zaszła w serwisie nie została jeszcze w zadowalający sposób odnotowana przez użytkowników. Dlatego tworząc strategię kampanii, staraliśmy się przygotować ją w taki sposób, by osią całej komunikacji stała się właśnie percepcja tej zmiany - dodaje.

- Pierwszą reakcją wielu odbiorców na wieść o tym, że na OLX można znaleźć dobrze płatną pracę z perspektywą rozwoju zawodowego jest ironiczne niedowierzanie "OLX i dobra praca? Jasne"... Nie chcieliśmy ignorować tych reakcji, ale wykorzystać je, aby zaczęły pracować w komunikacji na korzyść serwisu. Uznaliśmy, że najlepszy efekt osiągniemy kilkoma spotami, w których pokażemy najbardziej prawdopodobne, a jednocześnie zabawne, reakcje na wieść o dobrej pracy na OLX-ie. Tak powstały scenariusze czterech spotów, skierowanych do różnych grup, w których staramy się w przewrotny sposób opowiedzieć, że choć to niewiarygodne, to jednak na OLX-ie można znaleźć świetną pracę. - opowiada o koncepcie kreatywnym Paweł Gogler, Concept Director w 22HEROES.

Źródło: OLX.PL

www.olx.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764