logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kolejna odsłona kampanii PKN Orlen #Dobrykierowca

  PR 29.10.2021, przeczytano 649 razy
ilustracja

Robert Kubica i jego najmłodsi pomocnicy już po raz trzeci w ramach kampanii PKN ORLEN #DobryKierowca będą promować odpowiedzialną i bezpieczną jazdę. Do przestrzegania przepisów ruchu drogowego będą zachęcać także inni sportowcy ORLEN Team.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kolejna-odslona-kampanii-pkn-orlen-dobrykierowca,393597,artykul.html

#DobryKierowca to taki, który nigdy nie prowadzi po alkoholu, ustępuje pierwszeństwa osobom zbliżającym się do przejścia dla pieszych, dba o bezpieczeństwo dzieci w samochodzie i nie przekracza dozwolonej prędkości. Właśnie te cztery zasady odpowiedzialnej jazdy będą tym razem promować sportowcy biorący udział w kampanii przygotowanej przez PKN ORLEN.

- Nawet dziecko wie, że dobry kierowca zawsze przestrzega przepisów ruchu drogowego, dlatego w tym roku, podobnie jak przy poprzednich edycjach naszej kampanii – to dzieci będą starały się edukować dorosłych. Liczymy na to, że najmłodsi razem ze sportowcami będą skutecznie zachęcać kierowców do bezpiecznej i odpowiedzialnej jazdy i że kampania #DobryKierowca przyczyni się do zmniejszenia liczby wypadków na polskich drogach – podkreśla Agata Górnicka, dyrektor Biura Relacji z Otoczeniem PKN ORLEN.

Tym razem zasady świadomej i odpowiedzialnej jazdy będą promować czołowi sportowcy ORLEN Team – kierowca wyścigowy i rajdowy Robert Kubica, kierowcy rajdowi Kacper Wróblewski oraz Mikołaj Marczyk, żużlowiec Bartosz Zmarzlik, a także kolarka górska Maja Włoszczowska. Podobnie jak w poprzednich odsłonach kampanii towarzyszą im dzieci, które w spotach reklamowych wcielają się w rolę odpowiedzialnych kierowców. Kampania została zrealizowana przez Biuro Relacji z Otoczeniem we współpracy z Biurem Marketingu PKN ORLEN.

Trzecia edycja akcji #DobryKierowca potrwa od 29.10 do 14.11, materiały promujące kampanię będą dostępne w Internecie oraz w mediach społecznościowych, a w radiu pojawią się specjalne spoty reklamowe. Za przygotowanie spotu oraz kreację do kampanii wizerunkowej odpowiedzialna była agencja Red8 Advertising.

Źródło: PKN ORLEN

www.orlen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764