logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Żubr

  PR 19.12.2014, przeczytano 913 razy

Święta za pasem a karnawał tuż, tuż. To wyjątkowy czas, obfitujący w liczne spotkania rodzinne i towarzyskie.  A nie od dziś wiadomo, że Żubr w towarzystwie czuje się równie dobrze, jak w rodzimej puszczy. Właśnie ukończono prace nad najnowszym filmem reklamowym marki Żubr. Nie zdradzimy fabuły, choć uchylimy rąbka tajemnicy, że akcja filmu oraz hasło kampanii: Bal można oprzeć na Żubrze, nawiązuje do karnawału w absolutnie przewrotny i zupełnie nieoczekiwany sposób. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kolejna-odslona-kampanii-reklamowej-marki-zubr,23551,artykul.html

W tegorocznej kampanii konsekwentnie prezentujemy Żubra jako aktywnego, troszczącego się o los innych zwierząt strażnika puszczy – mówi Szymon Skoczylas, kierownik marki Żubr. – Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy kolejne cechy Żubra: odpowiedzialność, siłę, majestat, spryt i zaangażowanie. Znajdziemy tutaj przewrotny humor i grę słowną, które tak cenią wielbiciele Żubra – dodaje.

Nową kampanię będzie można zobaczyć w telewizji, prasie oraz w Internecie. Start działań jest planowany na połowę grudnia 2014 r. a cała kampania potrwa około 3 miesięcy.

Za kreację spotu odpowiada agencja IQ marketing oraz Sebastian Pańczyk, który także wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Za działania print i digital odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764