logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Żubr

  PR 19.12.2014, przeczytano 820 razy

Święta za pasem a karnawał tuż, tuż. To wyjątkowy czas, obfitujący w liczne spotkania rodzinne i towarzyskie.  A nie od dziś wiadomo, że Żubr w towarzystwie czuje się równie dobrze, jak w rodzimej puszczy. Właśnie ukończono prace nad najnowszym filmem reklamowym marki Żubr. Nie zdradzimy fabuły, choć uchylimy rąbka tajemnicy, że akcja filmu oraz hasło kampanii: Bal można oprzeć na Żubrze, nawiązuje do karnawału w absolutnie przewrotny i zupełnie nieoczekiwany sposób. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kolejna-odslona-kampanii-reklamowej-marki-zubr,23551,artykul.html

W tegorocznej kampanii konsekwentnie prezentujemy Żubra jako aktywnego, troszczącego się o los innych zwierząt strażnika puszczy – mówi Szymon Skoczylas, kierownik marki Żubr. – Pozostajemy w cenionej stylistyce i w zabawny sposób pokazujemy kolejne cechy Żubra: odpowiedzialność, siłę, majestat, spryt i zaangażowanie. Znajdziemy tutaj przewrotny humor i grę słowną, które tak cenią wielbiciele Żubra – dodaje.

Nową kampanię będzie można zobaczyć w telewizji, prasie oraz w Internecie. Start działań jest planowany na połowę grudnia 2014 r. a cała kampania potrwa około 3 miesięcy.

Za kreację spotu odpowiada agencja IQ marketing oraz Sebastian Pańczyk, który także wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem studio Juice, a postprodukcją Platige Image. Za działania print i digital odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764