logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kolejny etap wspólnej kampanii warszawskich Domów Kultury

  PR 14.12.2018, przeczytano 387 razy

„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kolejny-etap-wspolnej-kampanii-warszawskich-domow-kultury,380531,artykul.html

Warszawskie Domy Kultury. Obudź w sobie dziecko” takie hasło widnienie na stworzonych na potrzeby kampanii layoutach. Autorem projektu jest Antoni Wajda. To artysta wywodzący się ze sceny alternatywnej, którego twórczość zalicza się do działań trash art’owych. Przy okazji współpracy w ramach kampanii „NADAJEMY KULTURĘ” powiedział:

- Jak byłem w podstawówce, to chodziłem do Domu Kultury na zajęcia plastyczne i tam prawdopodobnie nabrałem przekonania, że ładnie maluję.

Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu. Zajmuje się malarstwem, rysunkiem i grafiką.

Kampania obejmuje nośniki typu bilbord, citylight i citylightpremium w kluczowych miejscach w Warszawie. Działania promocyjne realizowane będą także na nośnikach w tramwajach, na autobusach, pociągach skm i w Galerii Świętokrzyska.

Głównym celem kampanii „NADAJEMY KULTURĘ” jest zmiana wizerunku Domów Kultury.

- Zależy nam na tym, by zachęcić mieszkańców Warszawy do sprawdzenia jakie możliwości spędzania wolnego czasu samodzielnie albo z rodziną mają w swojej okolicy i rozważenie przyjścia do najbliższego Domu Kultury. Wg wyników badań zrealizowanych przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy pt. „Jak warszawiacy uczestniczą w kulturze” 95% badanych zapytanych o to, jakie są ich praktyki kulturalne, zadeklarowało oglądanie filmów i seriali. Co było dla badanych warszawiaków największymi barierami przy korzystaniu z oferty kulturalnej? Na samej górze znalazły się brak czasu (62%) oraz zbyt duże koszty (35%).  Współczesna oferta Domów Kultury to odpowiedź na dzisiejsze potrzeby aktywnych warszawiaków. Dlaczego? Bo  jesteśmy na wyciągnięcie ręki zatem blisko i nie trzeba mieć zbyt dużo czasu, by do nas dotrzeć,  a po drugie zajęcia oferowane przez nas mają bardzo przystępne ceny. Mamy nadzieję, że nasz wspólny wysiłek pozwoli nam przekonać mieszkańców Warszawy, że przychodząc do najbliższego Domu Kultury, można nie tylko  wartościowo spędzić czas, ale także nauczyć się nowych rzeczy, a co równie ważne  odkryć ukryty talent i poznać nowych ludzi – dodaje na koniec Agnieszka Jabłońska z zespołu ds. wizerunku warszawskich Domów Kultury.

Za zakup mediów odpowiada zespół ekspertów koordynujący prace nad kampanią „NADAJEMY KULTURĘ”.

- W nasze działania  zaangażowali się także artyści – mówi Katarzyna Sajewicz, z Domu Kultury Praga Północ. Dotychczas wsparli nas: Renata Przemyk, Zbigniew Hołdys, Izabela Dąbrowska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764