logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza konkurs artystyczny Banku Pekao S.A. Pekao Art_stories

  PR 24.07.2023, przeczytano 872 razy
ilustracja

Bank Pekao S.A. rozpoczyna cykl konkursów artystycznych PEKAO ART_stories. Pierwszy z nich właśnie wystartował na Instagramie @bankpekaosa. Zadaniem uczestników będzie stworzenie pracy w dowolnej formie artystycznego wyrazu, w której swoją sztuką opowiedzą o aplikacji PeoPay. Laureat otrzyma 20 tys. zł. Do wygrania będą także trzy nagrody dodatkowe, każda po 2 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-konkurs-artystyczny-banku-pekao-s.a.-pekao-art_stories,400878,artykul.html

PEKAO ART_stories to akcja skierowana do wszystkich, którzy interesują się sztuką i chcą podzielić się swoim talentem. Każda osoba, która maluje, fotografuje, przygotowuje grafiki, animacje czy materiały wideo, może wziąć udział w konkursie.

Tematem przewodnim pierwszej edycji konkursu jest hasło „10 lat bankowości mobilnej PeoPay”. Zadaniem uczestników konkursu będzie przedstawienie swojej interpretacji bankowości mobilnej Banku Pekao S.A. nawiązującej do jubileuszu aplikacji. Zachęcamy wszystkich – artystów, zajawkowiczów, pasjonatów, twórców – aby odważyli się i podjęli wyzwanie. Do wygrania jest nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz trzy nagrody dodatkowe po 2 tys. zł. Wybrane prace zostaną opublikowane w galerii na stronie www.pekaoartstories.pl oraz na Instagramie banku @bankpekaosa. Zwycięzcy mogą też liczyć na promocję swoich prac i twórczości. Prace można zgłaszać do 24 sierpnia br. Ogłoszenie wyników nastąpi 7 września br.

Dzieła artystyczne zgłoszone do konkursu będą oceniane przez jury w składzie: Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A., Paweł Ignaczak, prodziekan ds. kształcenia na Wydziale Badań Artystycznych i Studiów Kuratorskich ASP w Warszawie oraz Łukasz Pączkowski, znany jako Zulu Kuki - artysta multidyscyplinarny, fotograf, projektant, założyciel agencji kreatywnej i pasjonat nowych technologii.

– Bank Pekao od lat stawia na sztukę, a promowanie jej ma wpisane w DNA. Oprócz posiadania zbioru wybitnych dzieł, organizujemy wystawy, podejmujemy współpracę z uznanymi artystami. Dokonaliśmy też, jako pierwsza tradycyjna instytucja finansowa na świecie, tokenizacji sztuki. Dlatego akcja PEKAO ART_stories to kontynuacja tych działań w nowej odsłonie. Tym razem dajemy szansę wielbicielom sztuki na swobodną interpretację produktów i usług, które oferuje nasz bank. Jesteśmy ciekawi jak artyści postrzegają świat współczesnych rozwiązań finansowych – mówi Marta Szygenda, członek jury konkursu, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A. – Gorąco zachęcam wszystkich pasjonatów sztuki do wzięcia udziału w naszej akcji. Każdy może wybrać dowolną formę artystycznego wyrazu. Idziemy z duchem czasu, wprowadzamy innowacyjne rozwiązania i jesteśmy otwarci na kreatywne pomysły – dodaje.

Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać pracę za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.pekaoartstories.pl.

Więcej na temat konkursu można przeczytać na stronie: www.pekaoartstories.pl oraz na Instagramie banku @bankpekaosa, gdzie na bieżąco publikowane są informacje, które mogą pomóc w stworzeniu pracy.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
Teatr Telewizji z nagrodą KTR dla nowej identyfikacji wizualnej
W maju Telewizja Polska zaprezentowała premierowe spektakle Teatru Telewizji w nowej graficznej odsłonie, z nowym logo i multimedialną oprawą. 9 września, podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Nowym w Warszawie, wręczono nagrody za kreatywność. Jury w kategorii Design for Culture – Brand Identity System uhonorowało Srebrem identyfikację wizualną Teatru Telewizji opartą na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764