Bank Pekao S.A. rozpoczyna cykl konkursów artystycznych PEKAO ART_stories. Pierwszy z nich właśnie wystartował na Instagramie @bankpekaosa. Zadaniem uczestników będzie stworzenie pracy w dowolnej formie artystycznego wyrazu, w której swoją sztuką opowiedzą o aplikacji PeoPay. Laureat otrzyma 20 tys. zł. Do wygrania będą także trzy nagrody dodatkowe, każda po 2 tys. zł.
PEKAO ART_stories to akcja skierowana do wszystkich, którzy interesują się sztuką i chcą podzielić się swoim talentem. Każda osoba, która maluje, fotografuje, przygotowuje grafiki, animacje czy materiały wideo, może wziąć udział w konkursie.
Tematem przewodnim pierwszej edycji konkursu jest hasło „10 lat bankowości mobilnej PeoPay”. Zadaniem uczestników konkursu będzie przedstawienie swojej interpretacji bankowości mobilnej Banku Pekao S.A. nawiązującej do jubileuszu aplikacji. Zachęcamy wszystkich – artystów, zajawkowiczów, pasjonatów, twórców – aby odważyli się i podjęli wyzwanie. Do wygrania jest nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz trzy nagrody dodatkowe po 2 tys. zł. Wybrane prace zostaną opublikowane w galerii na stronie www.pekaoartstories.pl oraz na Instagramie banku @bankpekaosa. Zwycięzcy mogą też liczyć na promocję swoich prac i twórczości. Prace można zgłaszać do 24 sierpnia br. Ogłoszenie wyników nastąpi 7 września br.
Dzieła artystyczne zgłoszone do konkursu będą oceniane przez jury w składzie: Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A., Paweł Ignaczak, prodziekan ds. kształcenia na Wydziale Badań Artystycznych i Studiów Kuratorskich ASP w Warszawie oraz Łukasz Pączkowski, znany jako Zulu Kuki - artysta multidyscyplinarny, fotograf, projektant, założyciel agencji kreatywnej i pasjonat nowych technologii.
– Bank Pekao od lat stawia na sztukę, a promowanie jej ma wpisane w DNA. Oprócz posiadania zbioru wybitnych dzieł, organizujemy wystawy, podejmujemy współpracę z uznanymi artystami. Dokonaliśmy też, jako pierwsza tradycyjna instytucja finansowa na świecie, tokenizacji sztuki. Dlatego akcja PEKAO ART_stories to kontynuacja tych działań w nowej odsłonie. Tym razem dajemy szansę wielbicielom sztuki na swobodną interpretację produktów i usług, które oferuje nasz bank. Jesteśmy ciekawi jak artyści postrzegają świat współczesnych rozwiązań finansowych – mówi Marta Szygenda, członek jury konkursu, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A. – Gorąco zachęcam wszystkich pasjonatów sztuki do wzięcia udziału w naszej akcji. Każdy może wybrać dowolną formę artystycznego wyrazu. Idziemy z duchem czasu, wprowadzamy innowacyjne rozwiązania i jesteśmy otwarci na kreatywne pomysły – dodaje.
Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać pracę za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.pekaoartstories.pl.
Więcej na temat konkursu można przeczytać na stronie: www.pekaoartstories.pl oraz na Instagramie banku @bankpekaosa, gdzie na bieżąco publikowane są informacje, które mogą pomóc w stworzeniu pracy.
Źródło: Bank Pekao S.A.