logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza konkurs artystyczny Banku Pekao S.A. Pekao Art_stories

  PR 24.07.2023, przeczytano 961 razy
ilustracja

Bank Pekao S.A. rozpoczyna cykl konkursów artystycznych PEKAO ART_stories. Pierwszy z nich właśnie wystartował na Instagramie @bankpekaosa. Zadaniem uczestników będzie stworzenie pracy w dowolnej formie artystycznego wyrazu, w której swoją sztuką opowiedzą o aplikacji PeoPay. Laureat otrzyma 20 tys. zł. Do wygrania będą także trzy nagrody dodatkowe, każda po 2 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-konkurs-artystyczny-banku-pekao-s.a.-pekao-art_stories,400878,artykul.html

PEKAO ART_stories to akcja skierowana do wszystkich, którzy interesują się sztuką i chcą podzielić się swoim talentem. Każda osoba, która maluje, fotografuje, przygotowuje grafiki, animacje czy materiały wideo, może wziąć udział w konkursie.

Tematem przewodnim pierwszej edycji konkursu jest hasło „10 lat bankowości mobilnej PeoPay”. Zadaniem uczestników konkursu będzie przedstawienie swojej interpretacji bankowości mobilnej Banku Pekao S.A. nawiązującej do jubileuszu aplikacji. Zachęcamy wszystkich – artystów, zajawkowiczów, pasjonatów, twórców – aby odważyli się i podjęli wyzwanie. Do wygrania jest nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz trzy nagrody dodatkowe po 2 tys. zł. Wybrane prace zostaną opublikowane w galerii na stronie www.pekaoartstories.pl oraz na Instagramie banku @bankpekaosa. Zwycięzcy mogą też liczyć na promocję swoich prac i twórczości. Prace można zgłaszać do 24 sierpnia br. Ogłoszenie wyników nastąpi 7 września br.

Dzieła artystyczne zgłoszone do konkursu będą oceniane przez jury w składzie: Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A., Paweł Ignaczak, prodziekan ds. kształcenia na Wydziale Badań Artystycznych i Studiów Kuratorskich ASP w Warszawie oraz Łukasz Pączkowski, znany jako Zulu Kuki - artysta multidyscyplinarny, fotograf, projektant, założyciel agencji kreatywnej i pasjonat nowych technologii.

– Bank Pekao od lat stawia na sztukę, a promowanie jej ma wpisane w DNA. Oprócz posiadania zbioru wybitnych dzieł, organizujemy wystawy, podejmujemy współpracę z uznanymi artystami. Dokonaliśmy też, jako pierwsza tradycyjna instytucja finansowa na świecie, tokenizacji sztuki. Dlatego akcja PEKAO ART_stories to kontynuacja tych działań w nowej odsłonie. Tym razem dajemy szansę wielbicielom sztuki na swobodną interpretację produktów i usług, które oferuje nasz bank. Jesteśmy ciekawi jak artyści postrzegają świat współczesnych rozwiązań finansowych – mówi Marta Szygenda, członek jury konkursu, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A. – Gorąco zachęcam wszystkich pasjonatów sztuki do wzięcia udziału w naszej akcji. Każdy może wybrać dowolną formę artystycznego wyrazu. Idziemy z duchem czasu, wprowadzamy innowacyjne rozwiązania i jesteśmy otwarci na kreatywne pomysły – dodaje.

Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać pracę za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.pekaoartstories.pl.

Więcej na temat konkursu można przeczytać na stronie: www.pekaoartstories.pl oraz na Instagramie banku @bankpekaosa, gdzie na bieżąco publikowane są informacje, które mogą pomóc w stworzeniu pracy.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsiadło i FENOMEN – multidyscyplinarna platforma dla artystów
Kilka miesięcy temu Dawid Podsiadło ogłosił start swojego nowego festiwalu ZORZA, który połączy muzykę z innymi dziedzinami sztuki. Festiwal, który odbywa się w sześciu miastach w czasie nadchodzących wakacji. Bilety zostały całkowicie wyprzedane w pierwszych kilkunastu godzinach, oferując dwudniowe wydarzenia z zupełnie nowymi odsłonami doskonale znanych...
Golden Drum ogłasza skład jury
Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.
Design by Śliwka Nałęczowska 2025: wyniki konkursu
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Oldze Korban.
Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń
Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które...
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje
Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764