logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza konkurs artystyczny Banku Pekao S.A. Pekao Art_stories

  PR 24.07.2023, przeczytano 642 razy
ilustracja

Bank Pekao S.A. rozpoczyna cykl konkursów artystycznych PEKAO ART_stories. Pierwszy z nich właśnie wystartował na Instagramie @bankpekaosa. Zadaniem uczestników będzie stworzenie pracy w dowolnej formie artystycznego wyrazu, w której swoją sztuką opowiedzą o aplikacji PeoPay. Laureat otrzyma 20 tys. zł. Do wygrania będą także trzy nagrody dodatkowe, każda po 2 tys. zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-konkurs-artystyczny-banku-pekao-s.a.-pekao-art_stories,400878,artykul.html

PEKAO ART_stories to akcja skierowana do wszystkich, którzy interesują się sztuką i chcą podzielić się swoim talentem. Każda osoba, która maluje, fotografuje, przygotowuje grafiki, animacje czy materiały wideo, może wziąć udział w konkursie.

Tematem przewodnim pierwszej edycji konkursu jest hasło „10 lat bankowości mobilnej PeoPay”. Zadaniem uczestników konkursu będzie przedstawienie swojej interpretacji bankowości mobilnej Banku Pekao S.A. nawiązującej do jubileuszu aplikacji. Zachęcamy wszystkich – artystów, zajawkowiczów, pasjonatów, twórców – aby odważyli się i podjęli wyzwanie. Do wygrania jest nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz trzy nagrody dodatkowe po 2 tys. zł. Wybrane prace zostaną opublikowane w galerii na stronie www.pekaoartstories.pl oraz na Instagramie banku @bankpekaosa. Zwycięzcy mogą też liczyć na promocję swoich prac i twórczości. Prace można zgłaszać do 24 sierpnia br. Ogłoszenie wyników nastąpi 7 września br.

Dzieła artystyczne zgłoszone do konkursu będą oceniane przez jury w składzie: Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A., Paweł Ignaczak, prodziekan ds. kształcenia na Wydziale Badań Artystycznych i Studiów Kuratorskich ASP w Warszawie oraz Łukasz Pączkowski, znany jako Zulu Kuki - artysta multidyscyplinarny, fotograf, projektant, założyciel agencji kreatywnej i pasjonat nowych technologii.

– Bank Pekao od lat stawia na sztukę, a promowanie jej ma wpisane w DNA. Oprócz posiadania zbioru wybitnych dzieł, organizujemy wystawy, podejmujemy współpracę z uznanymi artystami. Dokonaliśmy też, jako pierwsza tradycyjna instytucja finansowa na świecie, tokenizacji sztuki. Dlatego akcja PEKAO ART_stories to kontynuacja tych działań w nowej odsłonie. Tym razem dajemy szansę wielbicielom sztuki na swobodną interpretację produktów i usług, które oferuje nasz bank. Jesteśmy ciekawi jak artyści postrzegają świat współczesnych rozwiązań finansowych – mówi Marta Szygenda, członek jury konkursu, Dyrektor Departamentu Marketingu Banku Pekao S.A. – Gorąco zachęcam wszystkich pasjonatów sztuki do wzięcia udziału w naszej akcji. Każdy może wybrać dowolną formę artystycznego wyrazu. Idziemy z duchem czasu, wprowadzamy innowacyjne rozwiązania i jesteśmy otwarci na kreatywne pomysły – dodaje.

Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać pracę za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie www.pekaoartstories.pl.

Więcej na temat konkursu można przeczytać na stronie: www.pekaoartstories.pl oraz na Instagramie banku @bankpekaosa, gdzie na bieżąco publikowane są informacje, które mogą pomóc w stworzeniu pracy.

Źródło: Bank Pekao S.A.

www.pekao.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

A w październiku wybrane prace mogą "przypadkiem" trafić do materiałów wyborczych PiS.

avatar użytkownika
,

Pełopej?  

,

Właścicielem tego banku jest PIS. I będzie co najmniej do wyborów.
Dla artystów to bardzo ryzykowne, Tym bardziej, że były już incydenty z muzyką.
  

avatar użytkownika
,

Studenci do nauki, literaci do pióra, artyści do swojej tam roboty - a nie politykować!  

,

A może jednak w tym przypadku powinni się polenić.

No chyba, że ktoś lubi być na plakatach wyborczych.
  

avatar użytkownika
,

O tym, że artyści to lenie i pijawki pasożytujące na zdrowym ciele społeczeństwa, wiemy doskonale. Właśnie dlatego są tak chętnie wykorzystywani przez zagraniczne ośrodki dywersji ideologicznej.  

,

I to miało być śmieszne?

Bo brzmi jak tekst z TVP ad 2023.
  

avatar użytkownika
,

To były czasy, nie? Wierzyć się nie chce...  

,

Na Twoim miejscu bym się zastanowił, czy warto promować socrealistyczne konkursy.  

avatar użytkownika
,

Niektórzy ludzie mają tendencję, by dopatrywać się ukrytych motywów w działaniach innych. Obserwujemy to np. w wypadku polityków, oskarżających chętnie każdego kto im zawadza, o uprawianie polityki.  

,

PKO jest politycznym łupem. I wszystko co z nim związane, będzie bezlitośnie wykorzystane do tych celów, jeśli tylko któraś z frakcji uzna to za konieczne.

A potem będzie płacz, że partia zrobiła konkurs, wypłaciła nagrody i wykorzystuje.
  

avatar użytkownika
,

Nie zrozumiałeś. Mowa o zarzucie "promowania". My tutaj niczego nie promujemy - zamieściliśmy informację prasową w której do udziału zachęca organizator. Niech każdy sam ocenia czy ten organizator i te warunki mu odpowiadają - nie zamierzamy wyręczać nikogo w tym zadaniu, zwalniając z odpowiedzialności za samego siebie i cenzurując informacje z powodu podejrzeń, które prezentujesz. Nie oceniamy czy są słuszne - ważne że nie są wystarczające by usprawiedliwić cenzurę.  

,

Doskonale rozumiem,
Ty tylko publikujesz.
Kukiz tylko głosuje jak każe prezes.
Kurski tylko zepsuł telewizję.
Ziobro tylko zepsuł wymiar sprawiedliwości.
  

avatar użytkownika
,

Jeśli ktoś psuje telewizję czy wymiar sprawiedliwości to dzieje się tak dlatego, że wykracza poza mandat i umowę społeczną, na bazie których sprawuje nad tymi dziedzinami i instytucjami pieczę. My trzymamy się mandatu właściwego mediom, wybór i ocenę pozostawiając odbiorcom. Na tym polega różnica - choć jak pokazują przywołane przez Ciebie przykłady, nie wszyscy ją rozumieją.  

,

I te epistoły z wyjaśnieniami....
Rasowy pisior.
  

Najnowsze w tym dziale

Hochland na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023
„Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie”, kampania z udziałem jednej z najpopularniejszych polskich piosenkarek i celebrytek – Cleo, przygotowana przez Hochland Polska dla serków wiejskich Almette, znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2023.
12. edycja konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2023 - pełne wyniki
Po raz 12. Kapituła Konkursu doceniła wybitnych liderów marketingu i komunikacji w Polsce, z pośród 183 nominowanych osób, nagrody przyznano w 41 kategoriach.
McCann Poland na 3. miejscu w Lions Creativity Report Rankings
W tegorocznym rankingu Cannes Lions International Festival of Creativity McCANN Poland znalazł się na 3. miejscu zestawienia najlepszych agencji kreatywnych w Europie, będąc w nim jedyną agencją z regionu CEE.
Nagroda Specjalna „Game Changer” dla kampanii profrekwencyjnych
Podczas Gali Innovation została przyznana Nagroda Specjalna „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku dla kampanii zachęcających do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Wśród nich znalazła się kampania „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, współrealizowana przez VMLY&R. 
Agencja VMLY&R zdobyła cztery nagrody w konkursie Innovation 2023. Kampania The Art of Sex Ed zrealizowana dla marki Durex zdobyła dwie Złote statuetki i jedną Brązową. Ponadto kampania To Twój Wybór znalazła się wśród kampanii profrekwencyjnych uhonorowanych Nagrodą Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764