logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Konkurs Biuletynów Firmowych 2018

   15.06.2018, przeczytano 944 razy
ilustracjastrzałka

Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-konkurs-biuletynow-firmowych-2018,36914,artykul.html

 – Wychodząc naprzeciw zmianom wynikającym z wprowadzenia RODO, podjęliśmy działania na rzecz całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych projektach do Konkursu. Chcemy nadal nagradzać prace, które realizują najwyższe standardy w custom publishing i content marketingu. Tym samym pragniemy pomagać firmom i instytucjom tworzyć narzędzia, które będą dobrze realizować cele komunikacyjne – powiedział Tomasz Kościelny, przewodniczący Jury Konkursu.

 W tegorocznej edycji Konkursu pojawiły się trzy nowe kategorie: portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów lub partnerów oraz blog tematyczny.

Prace oceni Jury w składzie:

  • Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji custom publishing Agape,
  • przewodniczący Jury;
  • prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny, Akademia Sztuk Pięknych;
  • Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico;
  • Zofia Kościelna, dziennikarka i redaktor branży custom publishing;
  • Agnieszka Madej, dyrektor wydawnicza Agencji custom publishing Agape;
  • Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji custom publishing Agape;
  • Joanna Chraniuk, redaktor prowadząca magazyn „Papierniczy Świat”.

Publikacje można zgłaszać do 19 lipca 2018 r.

Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się TUTAJ

Konkurs wspierają:

  • Patroni honorowi: Związek Firm Public Relations, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB
  • Partnerzy: DULNIK communico, Centrum Jakości Prasy Firmowej
  • Patroni medialni: „Biuletyn o Biuletynach”, Blog o custom publishing, Blog o newsletterach, Blog o komunikacji i mediach, Proto.pl, Signs.pl, „Marketer+”,  Portalmedialny.pl, „Papierniczy Świat”, „Świat Druku”, „Świat Poligrafii Professional”, Blog „Marketing Książki i Życie”.

Źródło: Agape

www.agape.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764