logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza konkurs na logo Koalicji i kampanii edukacyjnej „Wybieram e-faktury”

  PR 17.12.2013, przeczytano 1201 razy

Wystartował konkurs graficzny Koalicji „Wybieram e-faktury” powołanej przez Konfederację Lewiatan. Przedmiotem konkursu jest stworzenie logotypu dla samej Koalicji oraz kampanii edukacyjnej, w ramach której prowadzone są działania promujące ideę e-faktur. Szczegóły konkursu oraz formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie www.corton.pl. Prace można zgłaszać do końca grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-konkurs-na-logo-koalicji-i-kampanii-edukacyjnej-wybieram-e-faktury,20465,artykul.html

Logo powinno nawiązywać do korzyści stosowania e-faktur, głównie ekologicznych. Do udziału w konkursie zaproszeni są zarówno zawodowi graficy, jak i amatorzy zajmujący się grafiką hobbistycznie. Zwycięska praca zostanie wyłoniona przez członków Koalicji „Wybieram e-faktury", w skład której wchodzą obecnie: Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., Orange Polska, UPC Polska, ING oraz Sage. Organizator przewidział nagrodę pieniężną dla autora najlepszej pracy. Konkurs zostanie rozstrzygnięty na początku stycznia 2014 r.

Celem kampanii „Wybieram e-faktury” jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na zalety korzystania z e-faktur. Obecnie, pod względem popularności nowoczesnych form rozliczeniowych jesteśmy na ostatnim miejscu w Europie. Według różnych szacunków jedynie 10 procent faktur w Polsce ma formę elektroniczną.

W ramach kampanii prowadzone są szeroko zakrojone działania informacyjno-edukacyjne. Ich celem jest nie tylko edukacja społeczeństwa na temat sposobów udostępniania i płatności e-faktur. Koalicji zależy również na zwiększeniu świadomości konsumentów w obszarze regulacji prawnych określających status e-faktur w Polsce. Kampania ma ponadto zwrócić uwagę Polaków na ekologiczne skutki wystawiania faktur papierowych. Logo kampanii będzie wykorzystywane w komunikacji projektu m.in. na stronach internetowych, materiałach prasowych i promocyjnych firm popierających e-faktury.

Budżet konkursu: 3000 zł.

Szczegóły: http://corton.pl/konkurs/1626-logo-dla-koalicji-i-kampanii-edukacyjnej-wybieram-e-faktury

Źródło: Konfederacja Lewiatan

www.wybieramefaktury.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764