logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logotyp filmu fabularnego „Prawdziwe życie aniołów”

  PR 10.12.2018, przeczytano 1127 razy
ilustracjastrzałka

Barton FILM – producent filmu PRAWDZIWE ŻYCIE ANIOŁÓW - ogłasza jednoetapowy konkurs na projekt logotypu promującego film. Przyjmowanie zgłoszeń trwa od 10  grudnia 2018 roku do 14 stycznia 2019 roku, a ogłoszenie wyników nastąpi do 23 stycznia 2019 roku na profilu Facebook filmu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logotyp-filmu-fabularnego-_prawdziwe-zycie-aniolow_,380471,artykul.html

Czy miłość może być lekiem nawet w beznadziejnych sytuacjach? Adam, sławny aktor, mężczyzna z typowymi kłopotami męskiego wieku średniego i trudnościami odnalezienia sensu życia, dostaje udaru i traci kontakt ze światem. Lekarze stawiają katastrofalną diagnozę, ale jego kochająca żona nie poddaje się, cierpliwie i z wielką determinacją walczy o jego zdrowie oraz o ich miłość.  W roli głównej Krzysztof Globisz - aktor rzeczywiście wychodzący z afazji po niedawno przebytym udarze. „Prawdziwe życie aniołów” to film o tym, że kiedy stracisz wszystko, co wydawało się dla ciebie istotne, odkrywasz, że są sprawy ważniejsze. W roli żony Adama -  Kinga Preis.

Reżyser, Artur Więcek „Baron” o filmie:

- Latem 2014 roku Krzysztof Globisz przeszedł rozległy udar mózgu. Przez wiele miesięcy był na granicy życia i śmierci, a lekarze nie dawali zbyt wielkich nadziei. Wyszedł jednak z tego i powoli, ale uparcie wracał do zdrowia i zawodu. Przez cały ten czas jego chorobie, zmaganiom i tragedii, która go spotkała, towarzyszyła żona Agnieszka. To także dzięki niej wszystkie jego sukcesy były i są możliwe.  Powyższe fakty są źródłem i inspiracją naszego filmu. Scenariusz jest oczywiście artystyczną wizją, ale w dużej mierze opiera się na wydarzeniach, które rozegrały się naprawdę. W jego powstawaniu istotną rolę odegrała Agnieszka Globisz, stąd niektóre sytuacje, dialogi i słowa są autentyczne, zaistniały i wybrzmiały w realnym życiu. Choć film jest zapisem choroby i podejmuje bardzo trudną tematykę, która, na pierwszy rzut oka, może wydawać się dość przygnębiająca, jest to w istocie opowieść o miłości. Tylko prawdziwa i sprawdzona w boju miłość może bowiem sprawić, że w ogóle wychodzimy z takich doświadczeń w miarę cali i niepokonani. Postać Agnieszki, jej uczucie, wiara, pomimo wszelkich przesłanek, jej poświęcenie i wytrwałość, zarówno w filmie, jak i w prawdziwym życiu, jest przejawem czegoś niezwykłego, rzadkiego i naprawdę pięknego. Także udział w filmie Globisza, aktora, którego możliwości werbalne, ale i fizyczne po udarze mózgu są ograniczone, sam w sobie jest wydarzeniem szczególnym  i niespotykanym w profesjonalnym filmie fabularnym. Co jednak najważniejsze - Krzysztof jest wciąż tym samym, absolutnie świadomym i rozumiejącym cały proces twórczy aktorem, będącym w stanie stworzyć bardzo ciekawą  i oryginalną kreację samego siebie. A jego historia, poprzez swoją autentyczność, wiarygodność i swój pokrzepiający charakter, dla wielu ludzi, nie tylko tych na zakręcie, może stać się źródłem siły i znakiem nadziei. I dlatego warto  ją opowiedzieć.

Zadaniem Konkursu jest wyłonienie Autora (lub zespołu Autorów), który przedstawi najlepszy projekt logotypu promującego film (czcionka elementy graficzne, kolorystyka). Zwycięski projekt, który stanie się oficjalną identyfikacją graficzną filmu powinien cechować się kreatywnością, jasnością przekazu nawiązującą do tematyki filmu oraz funkcjonalnością (logotyp zostanie wykorzystany na wielu nośnikach reklamowych podczas kampanii promującej film).

Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do pełnoletnich osób fizycznych i osób prawnych zajmujących się projektowaniem graficznym. Każdy z uczestników może przygotować dwie propozycje, które powinny zostać przesłane do 14 stycznia 2019 na adres: klaster[at]film.krakow.pl. Zwycięzca otrzyma nagrodę w postaci 1 000zł brutto oraz będzie zobowiązany do przekazania licencji wyłącznej na wykorzystanie znaku producentom filmu.

Źródło: Barton FILM

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

1000zł brutto to trochę mało... :/

avatar użytkownika
,

Fakt, to raczej propozycja dla pasjonatów branży filmowej, chcących mieć taką realizację w swoim portfolio...  

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764