logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza konkurs Water by Artystyczna Podróż

  PR 31.08.2022, przeczytano 433 razy

29 sierpnia wystartowała 4. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż pod hasłem WATER. Konkurs jest skierowany do twórców działających na Instagramie. W jego ramach ERGO Hestia nagrodzi autorów zdjęć, którzy w oryginalny sposób nawiążą do tematyki wody. To temat aktualny i istotny biorąc pod uwagę jakże ważną dzisiaj ekologię, a z drugiej strony niezwykle atrakcyjny dla artystów ze względu na wizualne piękno wody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-konkurs-water-by-artystyczna-podroz,397053,artykul.html

Konkurs jest otwarty zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów. By wziąć w nim udział należy wykonać urządzeniem mobilnym (smartfon lub tablet) zdjęcie nawiązujące do tematyki wody i opublikować je na Instagramie oznaczając hashtagami #artystycznapodroz oraz #apwater2022. Spośród opublikowanych do 18 września 2022 r. zdjęć jury wybierze 30 prac, a następnie przyzna nagrodę główną i dwa wyróżnienia. Nagrodą główną jest artystyczna podróż na południe Francji, a wyróżnieni otrzymają smartfony z wysoko jakościowymi aparatami. Zdjęcia finalistów zostaną zaprezentowane w dniach 14-16 października podczas wystawy w galerii sztuki przy ul. Mysiej 3 w Warszawie.

W tegorocznej edycji zwycięskie zdjęcia wyłoni Jury konkursu, w skład którego wchodzą Justyna Wajs – Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Technologii w ERGO Hestii, założycielki profilu @artystycznapodroz: Maria Rosa – Dyrektor Marketingu i PR ERGO Hestii oraz Marta Śliwicka, a także Magdalena Kąkolewska – Prezeska Fundacji Artystyczna Podróż Hestii oraz fotograf plastyk Aleksander Małachowski (@hashtagalek).

- W czwartej edycji konkursu skupiamy się na tematyce wody nie tylko ze względu na naszą lokalną nadbałtycką tożsamość, ale przede wszystkim z troski o środowisko wodne, które jest nam szczególnie bliskie  –  podkreśla Justyna Wajs, Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Technologii w Grupie ERGO Hestia. - Motyw wody to w naszej ocenie bardzo wdzięczny temat artystyczny, który daje szerokie pole do twórczych rozwiązań, ale jednocześnie jest wyzwaniem wymagającym nieszablonowego podejścia – dodaje.

Konkurs Artystyczna Podróż organizowany jest cyklicznie na profilu @artystycznapodroz, który od 2016 r. promuje wyjątkowe zdjęcia użytkowników Instagrama. Profil zgromadził do tej pory 23 tys. obserwujących, a hashtag #artystycznapodroz został wykorzystany już ponad 550 tys. razy. Poprzednie edycje konkursu zostały poświęcone kolejno tematyce: TERAZ, LIGHTS oraz COLOURS.

- Spośród serwisów społecznościowych Instagram w największym stopniu przyczynia się do propagowania i upowszechniania fotografii mobilnej. Proste zasady, możliwość globalnej interakcji i łatwa dostępność pozwalają jej żyć i rozwijać się. Każdego dnia na tej platformie publikowanych jest średnio 95 milionów nowych zdjęć – wyjaśnia Maria Rosa, Dyrektor Marketingu i PR ERGO Hestii. - Demokratyzacja fotografii sprzyja kreatywności i wyrażaniu osobowości poprzez obrazy. Unikatowa szansa łapania ulotnych chwil i pięknych momentów połączona z coraz to doskonalszą technologią i jakością zdjęć sprawia, że każdy z nas dysponuje świetnym narzędziem do tworzenia sztuki – mówi.

Promocja twórczyń i twórców na Instagramie to element wieloletniej strategii ESG ERGO Hestii, w ramach której ubezpieczyciel wspiera utalentowanych artystów poprzez zróżnicowane inicjatywy i konkursy takie jak np. Artystyczna Podróż Hestii.  W ubiegłym roku ERGO Hestia czasowo udostępniła Muzeum Narodowemu w Warszawie kolekcję obrazów XVII-wiecznych mistrzów malarstwa holenderskiego i flamandzkiego. Od 2021 roku Fundacja Artystyczna Podroż Hestii prowadzi także konkurs Literacka Podróż Hestii dla autorów i autorek klasycznych form literackich, wydanych w Polsce i tworzonych w języku polskim, przeznaczonych dla młodego czytelnika. Sztuka obecna jest także w działaniach reklamowych ERGO Hestii - strategia komunikacji online ubezpieczyciela bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików.

Działająca na rynku ubezpieczeń od ponad 30 lat ERGO Hestia, angażuje się także w zróżnicowane programy proekologiczne, wśród których znajdują się m.in. EKO Hestia SPA, stworzenie Parku Hestii w Sopocie, hodowla pszczół na dachu biurowca ubezpieczyciela, inicjatywa carpoolingu, wyposażenie rzeczoznawców mobilnych firmy w auta z napędem hybrydowym, czy program Rower na zawsze. Wśród proekologicznych inicjatyw produktowych firmy można wymienić Klauzulę Zielonej Odbudowy, dzięki której przedsiębiorcy w przypadku szkody całkowitej (np. pożaru budynku) mogą liczyć na dodatkowe środki na odbudowę, jeśli wykorzystają rozwiązania przyjazne środowisku. ERGO Hestia jest ponadto sygnatariuszem Karty Różnorodności, Deklaracji Odpowiedzialnej Sprzedaży, stosuje się do Deklaracji Praw Człowieka, 10 zasad Global Compact, a także Agendy na rzecz Zrównoważonego Rozwoju. Bierze także udział w programie Climate Leadership.

Źródło: Grupa ERGO Hestia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs „Roca One Design Challenge” już 15 października
Wielkimi krokami zbliża się IV edycja organizowanego przez firmę Roca konkursu „Roca One Day Design Challenge”. W tym roku odbędzie się on 15 października, w formule online. Na młodych projektantów i architektów czeka wyjątkowe wyzwanie zaprojektowania innowacyjnych produktów do przestrzeni łazienkowej oraz atrakcyjne nagrody. Szczegóły zadania...
Startuje 5-ta edycja konkursu animacji reklamowej Timecode Akcja Animacja
4 października ruszyła piąta edycja konkursu TIMECODE AKCJA ANIMACJA, którego celem jest umożliwienie zaistnienia w branży kreatywnej zdolnym twórcom i twórczyniom animacji reklamowej. Konkurs odbywa się pod hasłem CSR, a jego organizatorem jest dom produkcyjny Timecode Film Production.
100 tys. zł trafi do ilustratorki książki dla dzieci wybranej w konkursie Piórko
Sieć sklepów Biedronka już po raz ósmy zorganizowała konkurs „Piórko” na najlepszą książkę dla dzieci. Rysunki do zwycięskiej książki o żabie Brerep wykona Silvia Pizzati, debiutująca ilustratorka, do której trafiła właśnie nagroda 100 tys. zł. Wydawnictwo za kilka tygodni trafi na sklepowe półki. Piórko to jedna z najważniejszych inicjatyw Biedronki promujących...
„Pierwsza pomoc ludzkości” nagrodzona w konkursie Golden Drum
"Pierwsza Pomoc Ludzkości" zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża została nagrodzona dwiema statuetkami w konkursie Golden Drum.
World Photography Organisation ogłosiła skład jury konkursu Sony World Photography Awards 2023, nowe nagrody oraz daty wystaw. W konkursie pojawi się nowa nagroda w wysokości 5000 dolarów USA za wsparcie środowiskowych Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. Zorganizowana zostanie także indywidualna wystawa prac Fotografa Roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764