logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza loteria Hochland, która wspiera Program Pajacyk

  PR 02.02.2021, przeczytano 759 razy
ilustracjastrzałka

Hochland rozpoczyna nowy rok ogólnopolską loterią, która połączona jest ze wsparciem Polskiej Akcji Humanitarnej. W ramach zabawy Konsumenci będą mogli wygrać bardzo atrakcyjne nagrody pieniężne – 5 nagród głównych w wysokości 100 000 zł oraz codzienne 5 x 1000 zł. Co więcej każda osoba, która zarejestruje kod z opakowania serka Hochland, wesprze program dożywiania dzieci Pajacyk. Po zakończeniu akcji firma Hochland przekaże na ten szczytny cel 100 000 zł! Loteria wystartowała 1 lutego i potrwa do 28 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-loteria-hochland%2C-ktora-wspiera-program-pajacyk,390053,artykul.html

Proste zasady i super nagrody

W nowej loterii Hochland każdego dnia 5 osób wygrywać będzie po 1000 zł, a do pięciu szczęśliwców trafią nagrody główne – każdy z nich otrzyma po 100 000 złotych. Mechanizm loterii jest niezwykle prosty. By wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolny produkt Hochland w promocyjnym opakowaniu i widniejący na nim kod zarejestrować w trakcie trwania loterii na stronie www.loteria-hochland.pl.

Dzielimy się dobrem – mnożymy dobre uczynki

Hochland Polska – firma, której produkty każdego dnia goszczą w domach Polaków, w tegorocznej loterii wspierać będzie Polską Akcję Humanitarną i jej program dożywiania dzieci - Pajacyk. Każdy rejestrując kod z opakowania promocyjnego pomoże w realizacji celu charytatywnego. Po zakończeniu loterii Hochland Polska przekaże Polskiej Akcji Humanitarnej 100 000 zł, a wszyscy, którzy wzięli udział w loterii, dołożą do tego daru swoją cegiełkę.

- Na co dzień w polskich domach dzielenie się produktami Hochland podczas śniadania czy innych okazji – jest rzeczą naturalną. Podczas tej akcji  chcieliśmy podkreślić, że gesty dobroci – w skali mikro i makro – są niezwykle ważne. – mówi Jacek Wyrzykiewicz – PR&Marketing Services Manager w Hochland Polska. Po wyjątkowo trudnym dla wszystkich roku 2020 mamy jeszcze silniejsze przekonanie, że dzielenie się pozytywnymi wartościami, okazywanie pomocy i dobroci drugiemu człowiekowi są naszą powinnością. Dlatego Hochland Polska organizuje inicjatywę, podczas której będziemy dzielić się dobrem w dużo szerszym kontekście. Oprócz codziennych i głównych nagród dla laureatów loterii, na zakończenie akcji Hochland przekaże 100 000 złotych na rzecz Pajacyk-a - programu, który od ponad 20 lat promuje pozytywne wartości i pomaga potrzebującym. Jesteśmy przekonani, że to wsparcie i zaangażowanie wszystkich uczestników w akcję dobroczynną, przyniesie realne korzyści dla dzieci objętej programem i dla osób biorących udział w loterii Hochland.

Loteria z ogólnopolską promocją

Akcja wspierana będzie promocją 360° - informacje na temat loterii obecne będą w spocie telewizyjnym, digitalu oraz social mediach. Loteria Hochland będzie również objęta promocją prasie handlowej i w ramach działań public relations. Za organizację akcji odpowiada agencja Albedo Marketing, Zakup mediów koordynuje Value Media, Działania PR prowadzi Quality Public Relations.

Źródło: Quality Public Relations

www.qualitypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764