logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR

  PR 27.05.2019, przeczytano 774 razy

MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i multimedia - Zbigniew Flakus (wcześniej m.in. 180heartbeats + JUNG v MATT).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-madogz---nowa-agencja-digital-and-pr,382633,artykul.html

Nazwa MADOGZ jest nieprzypadkowa, każdy z partnerów jest bowiem wyjadaczem w swojej dziedzinie, prawdziwym „psem reklamy”.

- Nasze kompetencje wzajemnie się uzupełniają, dlatego zdecydowaliśmy się połączyć siły i stworzyć pierwszą na rynku psiagencję reklamową, której znakiem rozpoznawczym będzie wysoka jakość usług wynikająca z doświadczenia i zwyczajnie miła współpraca z klientami – mówią jednym głosem twórcy agencji.  

Założyciele MADOGZ posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy w agencjach i obsłudze największych marek (m.in. Alior Bank, Allegro, HBO, IBM, Ikea, ING Bank Śląski, mBank, Media Markt, Nestle, Nivea, Orange, PepsiCo, Philips, Play). Mają na koncie realizację kilkudziesięciu kompleksowych projektów z obszarów reklamy, social media i PR. Byli też wielokrotnie nagradzani w najbardziej prestiżowych konkursach w branży reklamowej (EFFIE, KTR, Innovation Awards, Kreatura, Golden Arrow) – najbardziej cenią sobie EFFIE, których mają najwięcej.

Agencja specjalizuje się w działaniach z obszaru digital i public relations, jednak dzięki szerokim kompetencjom i bazie sprawdzonych współpracowników może również realizować kompleksowe projekty 360.  

Klientami MADOGZ są już m.in. wirtualny operator komórkowy Mobile Vikings, aplikacja Going., która wspomaga organizatorów w całościowej obsłudze eventów oraz Verificators świadczący usługi doradcze w zakresie ochrony prowadzonej działalności gospodarczej.

- Potrzebowaliśmy agencji, która będzie potrafiła zaproponować nieszablonowe działania wyróżniające unikalny charakter Mobile Vikings na konkurencyjnym rynku telco. We współpracy z MADOGZ najbardziej cenię sobie ich kreatywność, dbałość o spójność komunikacji oraz fakt, że zawsze mogę liczyć na ich konstruktywne uwagi, a nie tylko mechaniczną realizację briefu – mówi Paweł Skaba, Chief Marketing Officer Mobile Vikings Polska. I dodaje: - Szybko znaleźliśmy wspólny język, co pozwoliło oprzeć nasze relacje na wzajemnym zaufaniu i zapewnić komfort w realizacji codziennych zadań.

Źródło: MADOGZ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764