MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i multimedia - Zbigniew Flakus (wcześniej m.in. 180heartbeats + JUNG v MATT).
Nazwa MADOGZ jest nieprzypadkowa, każdy z partnerów jest bowiem wyjadaczem w swojej dziedzinie, prawdziwym „psem reklamy”.
- Nasze kompetencje wzajemnie się uzupełniają, dlatego zdecydowaliśmy się połączyć siły i stworzyć pierwszą na rynku psiagencję reklamową, której znakiem rozpoznawczym będzie wysoka jakość usług wynikająca z doświadczenia i zwyczajnie miła współpraca z klientami – mówią jednym głosem twórcy agencji.
Założyciele MADOGZ posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy w agencjach i obsłudze największych marek (m.in. Alior Bank, Allegro, HBO, IBM, Ikea, ING Bank Śląski, mBank, Media Markt, Nestle, Nivea, Orange, PepsiCo, Philips, Play). Mają na koncie realizację kilkudziesięciu kompleksowych projektów z obszarów reklamy, social media i PR. Byli też wielokrotnie nagradzani w najbardziej prestiżowych konkursach w branży reklamowej (EFFIE, KTR, Innovation Awards, Kreatura, Golden Arrow) – najbardziej cenią sobie EFFIE, których mają najwięcej.
Agencja specjalizuje się w działaniach z obszaru digital i public relations, jednak dzięki szerokim kompetencjom i bazie sprawdzonych współpracowników może również realizować kompleksowe projekty 360.
Klientami MADOGZ są już m.in. wirtualny operator komórkowy Mobile Vikings, aplikacja Going., która wspomaga organizatorów w całościowej obsłudze eventów oraz Verificators świadczący usługi doradcze w zakresie ochrony prowadzonej działalności gospodarczej.
- Potrzebowaliśmy agencji, która będzie potrafiła zaproponować nieszablonowe działania wyróżniające unikalny charakter Mobile Vikings na konkurencyjnym rynku telco. We współpracy z MADOGZ najbardziej cenię sobie ich kreatywność, dbałość o spójność komunikacji oraz fakt, że zawsze mogę liczyć na ich konstruktywne uwagi, a nie tylko mechaniczną realizację briefu – mówi Paweł Skaba, Chief Marketing Officer Mobile Vikings Polska. I dodaje: - Szybko znaleźliśmy wspólny język, co pozwoliło oprzeć nasze relacje na wzajemnym zaufaniu i zapewnić komfort w realizacji codziennych zadań.
Źródło: MADOGZ