logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Madogz - nowa agencja digital & PR

  PR 27.05.2019, przeczytano 690 razy

MADOGZ tworzy zespół czterech doświadczonych marketingowców odpowiedzialnych za kluczowe obszary funkcjonowania agencji: kreacja - Tomasz Pastuszka (wcześniej m.in. VMLY&R i Lubię to), strategia i new business - Paweł Ostrowski (współtwórca agencji social media Lubię to), PR - Janusz Wróblewski (wcześniej m.in. United PR), komunikacja wizualna i multimedia - Zbigniew Flakus (wcześniej m.in. 180heartbeats + JUNG v MATT).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-madogz---nowa-agencja-digital-and-pr,382633,artykul.html

Nazwa MADOGZ jest nieprzypadkowa, każdy z partnerów jest bowiem wyjadaczem w swojej dziedzinie, prawdziwym „psem reklamy”.

- Nasze kompetencje wzajemnie się uzupełniają, dlatego zdecydowaliśmy się połączyć siły i stworzyć pierwszą na rynku psiagencję reklamową, której znakiem rozpoznawczym będzie wysoka jakość usług wynikająca z doświadczenia i zwyczajnie miła współpraca z klientami – mówią jednym głosem twórcy agencji.  

Założyciele MADOGZ posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy w agencjach i obsłudze największych marek (m.in. Alior Bank, Allegro, HBO, IBM, Ikea, ING Bank Śląski, mBank, Media Markt, Nestle, Nivea, Orange, PepsiCo, Philips, Play). Mają na koncie realizację kilkudziesięciu kompleksowych projektów z obszarów reklamy, social media i PR. Byli też wielokrotnie nagradzani w najbardziej prestiżowych konkursach w branży reklamowej (EFFIE, KTR, Innovation Awards, Kreatura, Golden Arrow) – najbardziej cenią sobie EFFIE, których mają najwięcej.

Agencja specjalizuje się w działaniach z obszaru digital i public relations, jednak dzięki szerokim kompetencjom i bazie sprawdzonych współpracowników może również realizować kompleksowe projekty 360.  

Klientami MADOGZ są już m.in. wirtualny operator komórkowy Mobile Vikings, aplikacja Going., która wspomaga organizatorów w całościowej obsłudze eventów oraz Verificators świadczący usługi doradcze w zakresie ochrony prowadzonej działalności gospodarczej.

- Potrzebowaliśmy agencji, która będzie potrafiła zaproponować nieszablonowe działania wyróżniające unikalny charakter Mobile Vikings na konkurencyjnym rynku telco. We współpracy z MADOGZ najbardziej cenię sobie ich kreatywność, dbałość o spójność komunikacji oraz fakt, że zawsze mogę liczyć na ich konstruktywne uwagi, a nie tylko mechaniczną realizację briefu – mówi Paweł Skaba, Chief Marketing Officer Mobile Vikings Polska. I dodaje: - Szybko znaleźliśmy wspólny język, co pozwoliło oprzeć nasze relacje na wzajemnym zaufaniu i zapewnić komfort w realizacji codziennych zadań.

Źródło: MADOGZ

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764