logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Mediaklub.pl – platforma i pakiet łączący ofertę serwisów cyfrowych treści płatnych

  PR 18.12.2020, przeczytano 906 razy

Mediaklub.pl to nowa platforma integrująca ofertę serwisów treści płatnych. W ramach pakietu i jednej subskrypcji użytkownicy Mediaklub.pl mają zapewniony nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisów: Newsweek, Forbes, Fakt, Auto Świat, Komputer Świat oraz Przegląd Sportowy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-mediaklub.pl-%E2%80%93-platforma-i-pakiet-laczacy-oferte-serwisow-cyfrowych-tresci-platnych,389634,artykul.html

Abonenci pakietu Mediaklub.pl dzięki stałej miesięcznej opłacie oraz jednemu loginowi i hasłu zyskują nieograniczony dostęp do treści wszystkich serwisów subskrypcyjnych, w tym do podcastów premium oraz programów wideo powstających dla poszczególnych marek. Jednocześnie, subskrypcja Mediaklub.pl daje użytkownikowi dostęp do bieżących i archiwalnych wydań gazet, a także do aplikacji mobilnych serwisów Newsweek, Forbes oraz Fakt.

– Start platformy Mediaklub.pl jest milowym krokiem w rozwoju płatnych subskrypcji z grupy Ringier Axel Springer Polska. Dzięki jednej stałej atrakcyjnej opłacie użytkownicy otrzymają dostęp do kompleksowego pakietu i usługi pokrywającej tematykę z zakresu biznesu, polityki, sportu, technologii oraz motoryzacji.  To także pierwszy tego typu płatny pakiet łączący tekst, audio oraz wideo w jednym multimedialnym ekosystemie – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska. – Planujemy intensywny rozwój pakietu i produktu Mediaklub.pl, efekty tych działań będą widoczne już w pierwszym kwartale 2021.  Mediaklub.pl jest również platformą otwartą na współpracę z innymi wydawnictwami w Polsce, które chcą dostarczać swoje treści w modelu płatnym – dodaje.

Miesięczny dostęp do Mediaklub.pl kosztuje promocyjnie 24,90 zł, z gwarancją tej ceny do końca 2021 r. Cena regularna pakietu Mediaklub.pl będzie wynosiła 29,90 PLN. Dla porównania, suma opłat abonamentowych serwisów wchodzących w skład Mediaklub.pl to obecnie 107,4 PLN miesięcznie.

W ramach jednej subskrypcji Mediaklub.pl, użytkownicy zyskują pełny dostęp do serwisu Newsweek.pl, tygodnika Newsweek Polska, magazynów Newsweek Historia, Slow, Living, Psychologia, Zdrowie, Smart Travelling, archiwalnych treści oraz autorskich newsletterów pisanych przez publicystów Newsweeka, a także do treści serwisu Forbes.pl, miesięcznika Forbes Polska, magazynu Forbes Women, tłumaczeń najlepszych tekstów amerykańskiego Forbes.com, archiwalnych treści oraz Forum Ekspertów magazynu Forbes. Subskrybenci Mediaklub.pl w ramach usługi mają także nielimitowany dostęp do Fakt.pl, a także premierowy i najszybszy dostęp do codziennych wydań dziennika FAKT, do magazynów, a także do bogatego archiwum artykułów. Użytkownicy Mediaklub.pl. zyskują także dostęp do serwisu Komputerswiat.pl, w tym do profesjonalnych testów sprzętu, a także do rozbudowanych artykułów popularnonaukowych i poradników. W ofercie serwisu Autoswiat.pl abonenci Mediaklub.pl znajdą testy najnowszych modeli samochodów, testy porównawcze, poradniki eksploatacyjne, prezentacje aut używanych w tym testy długodystansowe oraz fachowe porady. Subskrypcja usługi Mediaklub.pl zapewnia swoim użytkownikom także dostęp do oferty przegladsportowy.pl oraz dostęp do treści drukowanego wydania dziennika Przegląd Sportowy, dodatków Przeglądu Sportowego takich jak: Ligowy Weekend, Magazyn Lig Zagranicznych, Przegląd Sportowy Historia, a także felietonów, artykułów oraz reportaży znanych dziennikarzy i ekspertów ze świata sportu.

Użytkownicy Mediaklub.pl zyskują także dostęp do programów wideo oraz wyjątkowych podcastów premium, realizowanych we współpracy z markami: Forbes i Forbes Women, Komputer Świat oraz Newsweek. W ofercie audio dostępnej za pośrednictwem Mediaklub.pl, subskrybenci znajdą m. in. podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia”, „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej i Odety Moro, a także podcast „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcję obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka oraz „Technicznie rzecz biorąc” Macieja Kaweckiego.

Powstanie usługi subskrypcyjnej Mediaklub.pl jest oparte na integracji cyfrowej platformy wydawniczej Ring Publishing, na której są wydawane Autoswiat.pl, Komputerswiat.pl, Fakt24.pl, Forbes, Newsweek oraz Przegląd Sportowy z platformą Piano, dostarczającą usługę zarządzania treściami płatnymi (paid content). Ring Publishing to kompleksowa cyfrowa platforma wydawnicza obsługująca cały proces tworzenia, publikowania i monitorowania treści. Dzięki automatyzacji i wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, wspiera monetyzację treści i angażowanie użytkowników. Jest wykorzystywana w 11 krajach i obsługuje 40 milionów użytkowników. Daje też możliwość integracji z innymi sprawdzonymi usługami dla wydawców.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764