logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza MSN.gazeta.pl

  PR 13.09.2009, przeczytano 1848 razy

Agora SA i Microsoft Inc. uruchomiły zapowiedziany w czerwcu wspólny portal: MSN.gazeta.pl. Oferta dla reklamodawców przewiduje m. in. pakiet połączonych stron głównych portalu Agory i Microsoftu oraz portali Gazeta.pl i Wyborcza.pl, ekskluzywne reklamy wielkoformatowe oraz rozwiązania firmy Eyeblaster.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-msn.gazeta.pl,9477,artykul.html

MSN.gazeta.pl zastąpi istniejący od ponad roku portal MSN.pl. Nowy układ strony głównej portalu zapewnia użytkownikom szybki dostęp do najnowszych wiadomości i popularnych usług: m.in. poczty Hotmail, komunikatora Live Messenger i wyszukiwarki Bing. Portal został wzbogacony o więcej treści multimedialnych oraz o informacje rozrywkowe i technologiczne.

Reklamodawcy mogą skorzystać z nowej oferty łączącej możliwość reklamy na stronach głównych MSN.gazeta.pl, Gazeta.pl i Wyborcza.pl. W portalu MSN.gazeta.pl klienci mogą też realizować ekskluzywne kampanie wielkoformatowe oraz wykorzystać innowacyjne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego przygotowane przez firmę Eyeblaster, z którą Agora rozpoczyna współpracę.

Źródło: Agora SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764