logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Mspark – pierwszy polski akcelerator Martech

  PR 11.04.2018, przeczytano 1396 razy
ilustracjastrzałka

Posiadasz startup, małą lub średnią firmę działającą w obszarze marketingu i technologii? Chcesz rozwijać ją pod okiem ekspertów? Zgłoś się do programu akceleracyjnego [m]spark. Zapisy trwają do 20 kwietnia 2018 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-mspark-%E2%80%93-pierwszy-polski-akcelerator-martech,36122,artykul.html

[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to program akceleracyjny powstały dzięki zaangażowaniu GroupM. Akcelerator został stworzony na potrzeby szeroko rozumianego obszaru MarTech, czyli połączenia marketingu i technologii. Istotą jego działania jest ukierunkowanie, rozwinięcie i wdrożenie produktów lub pomysłów dotyczących komunikacji marketingowej przy udziale ekspertów z branży reklamowej.

Parasol wiedzy ekspertów

Debiut projektu zawdzięczany jest GroupM oraz agencjom komunikacji marketingowej, które wchodzą w jej skład: Mindshare, Mediacom, Wavemaker oraz funduszowi KnowledgeHub. Przedstawiciele tych firm to członkowie komitetu organizacyjnego, którzy poprowadzą startupy przez proces akceleracji. Marcin Woźniak, Krzysztof Dębowski, Jarosław Pająk, Paulina Sobieszek, Grzegorz Smyka i Paweł Lewandowski są ekspertami i praktykami z wieloletnim doświadczeniem w branży mediowej. Wykorzystując swoją wiedzę, wskażą firmom kierunek rozwoju, aby ich produkty były jeszcze bardziej dopasowane do oczekiwań Klientów agencji. Akcelerator prowadzi Bartosz Drozdowski jako CEO dedykowanej do tego zadania spółki Knowledge Hub Akcelerator.

- Największą wartością tego wyjątkowego akceleratora jest współpraca z wiodąca grupa mediową w Polsce. To unikatowa szansa dla młodych firm aby nie tylko móc przedstawić swoją ofertę topowym reklamodawcom w Polsce, ale dodatkowo aktywnie współpracować z potencjalnymi przyszłymi Klientami. Chcemy też aby esencją [m]spark był wkład mentorów oraz praktyków z branży, którzy codziennie pracują z Klientami na różnych polach reklamy digitalowej. Ponadto grono mentorów uświetnią specjaliści od strony klientów oraz takie nazwiska jak Barbara Sołtysińska, Artur Kurasiński, Michał Brański czy Katarzyna Dworzyńska. – mówi Bartosz Drozdowski, CEO Knowledge Hub Akcelerator Sp. z o.o.

Support biznesowy i finansowy

[m]spark powered by Knowledge Hub Akcelerator to nie tylko potężny zasób wiedzy, ale również wsparcie biznesowe i kapitałowe. Najlepiej przygotowany projekt ma szanse otrzymać nagrodę w wysokości 100 000 złotych, ale przede wszystkim wszyscy uczestnicy w czasie akceleracji mogą zweryfikować swoje modele biznesowe oraz dopasować się do realnych oczekiwań Klientów. W zakresie oferty, realizacji, monitoringu i raportowania. Oczywiście dla każdego startupu rozpoczęcie współpracy z Klientami reprezentowanymi przez agencje z GroupM to bardziej realna szansa na zdobycie kolejnego czy potencjalnego inwestora lub ekspansje zagraniczną.

- Nasz program jest skrojony na miarę potrzeb startupów oraz małych i średnich firm z obszaru MarTech. To pierwsza tego typu polska inicjatywa, odpowiadająca na potrzeby rynku. Firmy, które przeszły akcelerację są przede wszystkim bardziej świadome branży, z łatwością rozwiązują napotkane problemy, wiedzą jak unikać błędów i rozwijać biznes. Dzięki połączeniu sił takich podmiotów jak GroupM, Mindshare, Mediacom, Wavemaker oraz KnowledgeHub stworzyliśmy unikalny pomost do współpracy firm z największymi Klientami na rynku – dodaje Jarosław Pająk, plista Director, odpowiedzialny za akcelerator z ramienia GroupM.

Pierwsza edycja trwać będzie 7 tygodni, pomiędzy 7 maja a 22 czerwca 2018 roku. W tym czasie odbędą się sesje mentoringowe, szkoleniowe, a także indywidualne spotkania, w których dopracowywany będzie zgłoszony projekt. Na zgłoszenia czekamy do 20 kwietnia.

Źródło: [m]spark

www.mspark.ac

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764