logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza mundialowa kampania STS - „#12 Zawodnik”

  PR 14.09.2022, przeczytano 326 razy
ilustracja

Pod hasłem “#12 Zawodnik” ruszyła pierwsza część mundialowej kampanii STS, sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej i największego polskiego bukamchera. Potrwa do końca września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-mundialowa-kampania-sts---_12-zawodnik_,397200,artykul.html

Przy okazji wszystkich wielkich turniejów, w których udział bierze reprezentacja Polski, kibice sami określają się mianem jej 12. zawodnika. Hasło to wykorzystała marka STS, czyniąc je głównym sloganem swojej mundialowej kampanii. Akcja skupiona jest właśnie na kibicach i zachęca ich do aktywnego wspierania kadry, podkreślając przy tym sprawczość i znaczenie tego wsparcia.

W pierwszej części kampanii, trwającej od 14 do 30 września, STS zbierze materiały zdjęciowe i wideo, na których piłkarscy fani pokażą, w jaki sposób dopingują reprezentację Polski. Najlepsze z nich zostaną nagrodzone koszulkami reprezentacji Polski z podpisami zawodników, biletami na mecze kadry oraz bonusami na konto w STS. Następnie, z wyselekcjonowanych materiałów, w ramach drugiej części działań mundialowych powstanie i emitowany będzie spot video oraz kampania display.

– Kampania “#12 zawodnik” jest rozszerzeniem działań komunikacyjnych realizowanych pod hasłem „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Wierzymy, że wsparcie reprezentacji i czas przeznaczony na oglądanie jej meczów przekłada się zarówno na jej wyniki, jak i na kapitał wiedzy oraz doświadczenia samych kibiców. STS daje możliwość bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk, a mistrzostwa świata są okresem, kiedy okazji do tego jest naprawdę dużo – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.

Cała kampania mundialowa STS potrwa do końca MŚ w Katarze. Będzie wykorzystywać formaty display oraz 15-sekundowy spot wideo. Działania te planowane są na listopad i pierwszą połowę grudnia. Poza digitalem, komunikacja obejmie aktywności w mediach społecznościowych i lokalach przyjmowania zakładów. Wszystkie te materiały umieszczono również na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.

– Polscy kibice z pewnością po raz kolejny staną na wysokości zadania i w czasie mistrzostw świata w Katarze będą 12-tym zawodnikiem naszej reprezentacji. STS, jako oficjalny sponsor tej reprezentacji, nagradza ich za zaangażowanie. Chcemy oddać głos kibicom i pokazać, jak ważnym są ogniwem i jak ich wsparcie przekłada się na wyjątkową atmosferę wokół mistrzostw i samej reprezentacji – podsumowuje Paweł Rabantek.

Źródło: Grupa STS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764