logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza najnowsza kampania 360 marki lakierów hybrydowych Semilac

  PR 25.05.2018, przeczytano 3147 razy
ilustracjastrzałka

Już dzisiaj, 25 maja, w mediach masowych ruszy ogólnopolska, zintegrowana kampania marki Semilac. Podobnie jak w zeszłym roku lider branży polskich lakierów hybrydowych* będzie przekonywać klientki o tym, że „Najlepszy kolor to trwały kolor”. Działania komunikacyjne zbudowane wokół hasła „Poznaj moc koloru” będą widoczne w telewizji, prasie oraz w digitalu. W kampanii i nowym spocie pojawią się  Margaret i Agnieszka Woźniak-Starak.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-najnowsza-kampania-360-marki-lakierow-hybrydowych-semilac,36636,artykul.html

Marka Semilac, która w ciągu 5 lat podbiła polski rynek lakierów hybrydowych, utrzymuje pozycję lidera, kreując nieszablonowe działania, również w zakresie działań marketingowych. Kampania 360, której oficjalny start przypada na 25 maja wraz z premierą nowego spotu, zyskuje nowe hasło przewodnie „Poznaj moc koloru”, które nawiązuje do trwałości i najwyższej jakości produktów Semilac. Ubiegłoroczne motto brzmiące „Najlepszy kolor to trwały kolor” będzie również podkreślane w regularnej komunikacji, stając się wyróżnikiem dla całej marki. Nowe, szeroko zakrojone działania, poza atrybutami produktów, podkreślą również mocną pozycję firmy na rynku. W kampanii pojawią się znane twarze - Margaret oraz Agnieszka Woźniak-Starak.

- Obie gwiazdy wyznaczają i kreują trendy, będąc uosobieniem nowoczesnych, silnych i świadomych kobiet. Razem tworzą energetyczny i kolorowy duet, który doskonale odzwierciedla charakter marki Semilac i podkreśla jej profesjonalizm. W najnowszej reklamie, która już dzisiaj pojawi się w topowych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, gwiazdy wcielą się w role kultowych bohaterek ze świata filmu – mówi Joanna Mączka, dyrektor marketingu marki Semilac. – Liczymy, że nasza reklama, dzięki swojej nieszablonowej formie i stylistyce, wzbudzi szerokie zainteresowanie widzów – dodaje.

Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja PZL, za produkcję – studio Film Republic, natomiast post-produkcję - studio Badi Badi. O udźwiękowienie zadbała firma HALO. Sesję zdjęciową stworzyła Zuza Krajewska. Z kolei agencja Havas PR koordynuje działania z zakresu public relations.

Zintegrowana kampania pojawi się w telewizji, najpopularniejszych tytułach prasowych, social media oraz na kanałach Youtube.

*Według badań Kantar Millward Brown, aż 67% użytkowniczek hybrydy wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badania zostały przeprowadzone na reprezentatywnej grupie kobiet w wieku 18-65 lat w listopadzie 2017.

Źródło: Havas PR

www.havaspr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764