logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania lodów OH! od E.Wedel

  PR 17.05.2023, przeczytano 335 razy
ilustracjastrzałka

Zaledwie chwila dzieli nas od pełni sezonu lodowego. I chociaż lody można jeść także poza nim, to właśnie w lecie dostarczają nam one największej przyjemności i poszukiwanego orzeźwienia. W nowej kampanii lodów OH! marka E.Wedel zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm. Można to robić właśnie poprzez sięganie po te mrożone pyszności, kiedy tylko mamy na to ochotę oraz jedzenie ich w sposób, jaki najbardziej lubimy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-lodow-oh%21-od-e.wedel,399989,artykul.html

Czy sposób na jedzenie lodów jest tylko jeden? Absolutnie nie – tak samo jak nie istnieje jeden smak, który odpowiadałby każdemu. Wie o tym marka E.Wedel, w której portfolio lodów OH! znajdziemy zarówno klasyczne smaki, jak i ich unikalne warianty i tekstury, np. owocowe sorbety, smaki nawiązujące do kultowych drinków Pina Colada i Spritz, czy kwiatowe inspiracje.

W nowej kampanii lodów OH! marka zachęca do tego, by poszukiwać swojego ulubionego smaku i nie ograniczać się w sposobach jego jedzenia. W niezwykle kolorowych i apetycznych spotach poświęconych produktom z linii OH! widzimy, że można je nie tylko gryźć i oblizywać, ale też kosztować łyżeczką, czekać aż się lekko roztopią i będą bardziej płynne, a nawet zajadać przy pomocy noża i widelca! Każdy sposób na ich jedzenie jest dobry, pod warunkiem, że dostarcza nam frajdy i przyjemności. E.Wedel udowadnia tym samym, że kategoria lodów nie kończy się wyłącznie na klasycznych wariantach i że produkty oferowane w ramach linii OH! to gratka dla osób, które uwielbiają próbować nowych rzeczy.  

Kampania lodów OH! prowadzona pod hasłem „Lody inaczej to OH!” obejmuje działania OOH, social media, VOD i YouTube. Do promocji niecodziennych smaków i sposobów konsumpcji zaangażowani zostaną także znani influencerzy oraz tiktokerzy.  

Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. Realizacją, w tym OOH i social media, zajmuje się Przestrzeń, a współpracą z influencerami – Liquid Threat. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, zaś działania public relations powierzono agencji Walk PR.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa Akomex dołącza do globalnej kampanii „Tydzień lasów FSC”
Spółki z Grupy Akomex dołączają do szerokiego grona firm biorących udział w globalnej akcji „Tydzień lasów FSC”, podkreślającej korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Działanie ma na celu zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony...
Nikon prezentuje obiektyw Nikkor Z 135mm f/1.8s Plena
Firma Nikon wchodzi na nowy poziom optycznej doskonałości obiektywów serii S, wprowadzając obiektyw NIKKOR Z 135mm f/1.8 S Plena. Ten najwyższej klasy pełnoklatkowy średni teleobiektyw zapewni perfekcyjną jakość efektu bokeh – zarówno na zdjęciach, jak i w filmach. Obiektyw sprawdzi się w fotografii artystycznej, portretowej, modowej czy przyrodniczej.
Onesano inauguruje kampanię TV i digitalową
Producent naturalnych suplementów diety, onesano rusza z kampanią telewizyjną i digitalową, która potrwa do 29 października br. Nowe produkty w portfolio marki będą reklamowane w kluczowych kanałach lifestyle’owych z uwzględnieniem stacji tematycznych. Bannery sponsorskie zostaną również wykorzystane w kampanii online.
Kim są i ile wydają na SEO specjaliści w Europie? Jaki procent tego budżetu przeznaczają na działania on-site a jaki na link building? Według najnowszego raportu platformy WhitePress, przeciętny specjalista od pozycjonowania stron, to mężczyzna (62 proc.), zatrudniony w agencji (35 proc.) lub freelancer (33 proc.), pracujący w dużej mierze zdalnie lub hybrydowo, który poza...
Kampania programmatic DOOH realizowana na platformie Display & Video 360
„NAJbliżej do formy” – pod takim hasłem, na ekranach należących do Clear Channel Poland, realizowana jest we wrześniu kampania promująca kluby fitness należące do Benefit Systems –  Zdrofit, Fabryka Formy, Fit Fabric i Fitness Academy. Kampania została zakupiona w kanale programmatic Digital Out Of Home i po raz pierwszy na rynku polskim realizowana jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764