logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania marki Tyskie

  PR 12.11.2014, przeczytano 5027 razy
ilustracjastrzałka

Tyskie zachęca i inspiruje rodaków do składania sobie życzeń w oryginalny i ciekawy sposób – za pomocą etykiet i nadruków na opakowaniach. Najnowsza kampania reklamowa marki prowadzona pod hasłem ”Tyskiego najlepszego” startuje 12 listopada i potrwa do końca grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-marki-tyskie,23183,artykul.html

Na etykietach butelek, puszek oraz na foliopakach Tyskiego Gronia znajdują się życzenia i dedykacje. Napisy: „Dla męża”, „Dla kumpla”, „Dla mnie”, „Dla ciebie” oraz „Szczęścia”, „Radości”, „Uśmiechu”, „Podróży”, „Prezentów” i „Spokoju” można dowolnie zestawiać i przekazywać swoim najbliższym. Dzięki opakowaniom Tyskiego, w niecodziennej i zaskakującej formie, można składać znajomym i rodzinie ciepłe życzenia na zimowy czas. 

Kampania telewizyjna rusza 12 listopada. Spot reklamowy emitowany będzie zarówno w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i w kanałach tematycznych. Akcja promocyjna obejmie także działania interaktywne. Na stronie internetowej marki oraz na jej profilu na Facebooku będzie można zobaczyć krótkie dowcipne filmy z udziałem autorów bloga Lekko Stronniczy. W każdym z nich blogerzy dyskutują na temat jednej z etykiet. Kampania potrwa do końca grudnia. W punktach sprzedaży pojawią się m.in. dedykowane materiały POS oraz atrakcyjne nosidełka stworzone specjalnie dla zestawów życzeniowych. Widoczność marki zapewnią ekspozycje spójne z ideą kampanii. 

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Nairobia, która prowadzi również działania BTL. Za kreacje spotu telewizyjnego odpowiada Agencja TBWA, za produkcję dom produkcyjny Papaya (reż. Maciej Kowalczuk). Facebook`a marki prowadzi Lubię To. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC. Działania PR realizuje agencja Q&ACommunications.


Źródło: Tyskie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764