logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania marki Tyskie

  PR 12.11.2014, przeczytano 4836 razy
ilustracjastrzałka

Tyskie zachęca i inspiruje rodaków do składania sobie życzeń w oryginalny i ciekawy sposób – za pomocą etykiet i nadruków na opakowaniach. Najnowsza kampania reklamowa marki prowadzona pod hasłem ”Tyskiego najlepszego” startuje 12 listopada i potrwa do końca grudnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-marki-tyskie,23183,artykul.html

Na etykietach butelek, puszek oraz na foliopakach Tyskiego Gronia znajdują się życzenia i dedykacje. Napisy: „Dla męża”, „Dla kumpla”, „Dla mnie”, „Dla ciebie” oraz „Szczęścia”, „Radości”, „Uśmiechu”, „Podróży”, „Prezentów” i „Spokoju” można dowolnie zestawiać i przekazywać swoim najbliższym. Dzięki opakowaniom Tyskiego, w niecodziennej i zaskakującej formie, można składać znajomym i rodzinie ciepłe życzenia na zimowy czas. 

Kampania telewizyjna rusza 12 listopada. Spot reklamowy emitowany będzie zarówno w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i w kanałach tematycznych. Akcja promocyjna obejmie także działania interaktywne. Na stronie internetowej marki oraz na jej profilu na Facebooku będzie można zobaczyć krótkie dowcipne filmy z udziałem autorów bloga Lekko Stronniczy. W każdym z nich blogerzy dyskutują na temat jednej z etykiet. Kampania potrwa do końca grudnia. W punktach sprzedaży pojawią się m.in. dedykowane materiały POS oraz atrakcyjne nosidełka stworzone specjalnie dla zestawów życzeniowych. Widoczność marki zapewnią ekspozycje spójne z ideą kampanii. 

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Nairobia, która prowadzi również działania BTL. Za kreacje spotu telewizyjnego odpowiada Agencja TBWA, za produkcję dom produkcyjny Papaya (reż. Maciej Kowalczuk). Facebook`a marki prowadzi Lubię To. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC. Działania PR realizuje agencja Q&ACommunications.


Źródło: Tyskie

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po dobrym początku roku, Grupa Dentsu odnotowała wzrost organiczny na poziomie 9,1%, a Dentsu International - na poziomie 8,4%, osiągając w pierwszym kwartale rekordowe wyniki w zakresie przychodów netto, bazowego i statutowego zysku operacyjnego. Grupa podwyższa prognozę wzrostu organicznego na rok 2022 do 4%-5% z wcześniejszych 4%. Marża operacyjna wzrosła o 140 pb rok do...
Polski serwis z dobrymi praktykami w zakresie influencer marketingu
Serwis influencermarketing.org.pl to kompendium wiedzy z zakresu influencer marketingu, który kierowany jest zarówno do influencerów, jak i współpracujących z nimi podmiotów. Jest to zbiór praktycznych porad począwszy od wyjaśnienia, kim jest infuencer, czym jest influencer marketing, zasad współpracy oraz oznaczania postów reklamowych.
Spot wizerunkowy Banku Millennium
Bank Millennium przygotował wyjątkowy spot reklamowy, w którym mówi o wartościach, jakie przyświecają mu jako instytucji. Spot promuje jednocześnie największy w Polsce festiwal filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity, którego bank od 17 lat jest mecenasem.
Firma Nikon zdobyła pięć nagród Red Dot
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że jej pięć produktów otrzymało nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2022”. Tegoroczna edycja konkursu była szczególnie udana dla firmy Nikon, ponieważ flagowy pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Nikon Z 9 został uhonorowany tytułem za „Best of the Best” (Najlepszy z najlepszych). Inne nagrodzone produkty to pięknie zaprojektowany...
W piątek rozpoczęła się emisja reklamy telewizyjnej Millennium 360°, oferty inspirowanej potrzebami klientów. To nowe, bezpłatnie prowadzone konto Banku Millennium, połączone z jeszcze szerszą ofertą spersonalizowanych usług w super-aplikacji mobilnej, usługami wielowalutowymi i zwrotem za zakupy online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764