Tyskie zachęca i inspiruje rodaków do składania sobie życzeń w oryginalny i ciekawy sposób – za pomocą etykiet i nadruków na opakowaniach. Najnowsza kampania reklamowa marki prowadzona pod hasłem ”Tyskiego najlepszego” startuje 12 listopada i potrwa do końca grudnia.
Na etykietach butelek, puszek oraz na foliopakach Tyskiego Gronia znajdują się życzenia i dedykacje. Napisy: „Dla męża”, „Dla kumpla”, „Dla mnie”, „Dla ciebie” oraz „Szczęścia”, „Radości”, „Uśmiechu”, „Podróży”, „Prezentów” i „Spokoju” można dowolnie zestawiać i przekazywać swoim najbliższym. Dzięki opakowaniom Tyskiego, w niecodziennej i zaskakującej formie, można składać znajomym i rodzinie ciepłe życzenia na zimowy czas.
Kampania telewizyjna rusza 12 listopada. Spot reklamowy emitowany będzie zarówno w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i w kanałach tematycznych. Akcja promocyjna obejmie także działania interaktywne. Na stronie internetowej marki oraz na jej profilu na Facebooku będzie można zobaczyć krótkie dowcipne filmy z udziałem autorów bloga Lekko Stronniczy. W każdym z nich blogerzy dyskutują na temat jednej z etykiet. Kampania potrwa do końca grudnia. W punktach sprzedaży pojawią się m.in. dedykowane materiały POS oraz atrakcyjne nosidełka stworzone specjalnie dla zestawów życzeniowych. Widoczność marki zapewnią ekspozycje spójne z ideą kampanii.
Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Nairobia, która prowadzi również działania BTL. Za kreacje spotu telewizyjnego odpowiada Agencja TBWA, za produkcję dom produkcyjny Papaya (reż. Maciej Kowalczuk). Facebook`a marki prowadzi Lubię To. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MEC. Działania PR realizuje agencja Q&ACommunications.
Źródło: Tyskie