logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania reklamowa piwa Żubr

  PR 28.07.2015, przeczytano 1211 razy
ilustracjastrzałka

Żubr nie zwalnia tempa. Właśnie rusza kolejna kampania piwa. W nowym spocie aktywny i odpowiedzialny Żubr wkracza do akcji w najbardziej odpowiednim momencie, by po raz kolejny chronić przed niebezpieczeństwem zwierzęta zamieszkujące puszczę. Spot kończy się zabawną i dwuznaczną puentą „Wychylenie jednego Żubra daje lepszy efekt niż pozostałych gatunków”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-reklamowa-piwa-zubr,25540,artykul.html

Dowcipne hasła z reklam naszego piwa nie raz przeszły do codziennego języka piwoszy, mamy nadzieję, że tak będzie i tym razem. Puenta najnowszego spotu jest, jak zawsze, dwuznaczna i zabawna. Z jednej strony odnosi się do opowiedzianej historii mieszkańców puszczy z drugiej zaś do naszego piwa. - mówi Szymon Skoczylas, menedżer marki Żubr.    

Nowa kampania Żubra rozpoczyna się już w sierpniu. Oprócz spotu działania prowadzone będą również w digitalu i social mediach. Żubr pojawi się także na billboardach w wybranych miastach w Polsce. Kampania potrwa do grudnia.

Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Białowieży odpowiada agencja PZL oraz Iwo Zaniewski, który wyreżyserował spot. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania digital agencja odpowiada agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
„Korzyści dla domu” od T-mobile z nowym formatem komunikacyjnym
W T‑Mobile nieustannie zmieniamy się dla naszych klientów, a wraz z nadejściem prawdziwej wiosny rozkwitają pięknie nasze nowe pomysły i projekty. Startując z najnowszym programem „Korzyści dla domu” wprowadziliśmy nowy format komunikacyjny marki – od teraz reklamy T‑Mobile zbudowane będą w oparciu o konwencję docudramy. Kampanie przedstawiać będą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764