logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cały sezon na hamaku: Rusza kampania T‑mobile

  PR 21.07.2017, przeczytano 1448 razy
ilustracjastrzałka

21 lipca br. rusza kampania reklamowa promująca najnowszą ofertę Operatora – T‑MOBILE 1 – BEZ LIMITU w ofercie z najnowszymi smartfonami i rocznym dostępem do Netflixa w prezencie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/caly-sezon-na-hamaku%3A-rusza-kampania-t%E2%80%91mobile,33194,artykul.html

Wakacje sprzyjają nie tylko błogiemu lenistwu ale są też świetną okazją do nadrobienia wszystkich książkowych, filmowych i serialowych zaległości. Klienci T‑Mobile mają teraz szczególną ku temu okazję. Wybierający najnowszą propozycję Operatora: T‑MOBILE 1 – BEZ LIMITU ze smartfonem, otrzymają w prezencie bezpłatną roczną subskrypcję w Netflixie. Najpełniejsze wrażenia z oglądanego video zapewnić sobie można wybierając smartfon z odpowiednim ekranem. O uwagę klientów powalczą dwa topowe smartfony tego roku: Samsung Galaxy S8 i LG G6.

Dla podkreślenia wyjątkowości tej oferty, T‑Mobile przygotował specjalną kampanię reklamową. Dwa nowe spoty w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych pojawią się już 21 lipca. Kampania, realizowana jest pod hasłem „Teraz Możesz!”. Przedpremierowo oba spoty można obejrzeć poniżej:

Najnowsza kampania obejmuje także działania w kanałach digital ( w tym social media), OOH i salonach operatora. Za kreację i produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom Mediavest Group (SMG), a działania reklamowe w Internecie wspiera Liquid Thread. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzić będzie Agencja Warszawa, zaś materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide.

Bez kompromisów i bez limitów – teraz możesz

T MOBILE 1 – BEZ LIMITU to najnowsza propozycja operatora w segmencie usług abonamentowych, skierowana do rynku prywatnego. Obejmuje nielimitowane rozmowy w kraju oraz na terenie UE, SMS-y i MMS-y a także dostęp do Internetu bez limitu danych (10 GB z pełną prędkością a następnie z prędkością 1 Mb/s) – już od 30 zł/mies. za osobę. Oferta dostępna jest również w wariancie DLA DUETU i DLA RODZINY.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764