logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania STS

  PR 26.08.2022, przeczytano 867 razy
ilustracja

26 sierpnia ruszyła kolejna kampania STS, największego polskiego bukmachera. Jest częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-sts,397002,artykul.html

Osią nowej strategii komunikacji jest budowanie aspiracyjnego wizerunku kategorii bukmacherskiej, przełamywanie barier związanych z obstawianiem, takich jak brak wiary w wygraną, a także odczarowywanie negatywnego wizerunku zakładów bukmacherskich (obstawianie ≠ hazard). STS od 2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy komunikacyjnej „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej celem jest uświadamianie klientów, że mają wystarczającą wiedzę i umiejętności, aby poprawnie obstawiać wyniki i wygrywać.

Największy polski bukmacher systematycznie buduje pewność siebie obecnych i potencjalnych klientów. Podkreśla, że obstawianie to nie kwestia farta, ale wiedzy i pasji sportowej, ponieważ kibice wielokrotnie wiedzą, jakim rezultatem zakończy się rywalizacja. W najnowszej kampanii STS przedstawia graczy jako wierzących w siebie, kontrolujących sytuację i przekuwających swoją wiedzę, myślenie i intuicję w czyny, które skutkują wygranymi. Marka kładzie także mocny akcent na pokazanie kluczowych benefitów produktu, takich jak dobre kursy, najlepsze promocje i proste zasady.

- Naszym celem jest pokazanie, że w STS, wiemy co jest najważniejsze dla graczy i dlatego dostarczamy im narzędzia, dzięki którym mają wszystko, aby grać i wygrywać. Przekaz ten został uwiarygodniony przez świadectwa kibiców, którzy wiedzieli, jak wykorzystać swój potencjał: poprawnie obstawili i wygrali - komentuje Paweł Rabantek, chief marketing officer w Grupie STS.

Zgodnie z tą strategią zostały zrealizowane spoty: dwa 30-sekundowe w wersji reklamowej i sponsorskiej, a także 8 materiałów 15-sekundowych, które będą emitowane w telewizji oraz online. Oprócz tego przygotowano wersje 6-sekundowe wykorzystywane wyłącznie w działaniach digital. Kampania obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały umieszczono także na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za realizację spotów Szut Szut Studio, natomiast reżyserią zajął się Piotr Matejkowski. Telewizję kupuje dom mediowy Zenith.

Źródło: Grupa STS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764