logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania STS

  PR 26.08.2022, przeczytano 426 razy
ilustracja

26 sierpnia ruszyła kolejna kampania STS, największego polskiego bukmachera. Jest częścią nowej, długofalowej strategii marketingowej, która będzie realizowana przez najbliższe lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-sts,397002,artykul.html

Osią nowej strategii komunikacji jest budowanie aspiracyjnego wizerunku kategorii bukmacherskiej, przełamywanie barier związanych z obstawianiem, takich jak brak wiary w wygraną, a także odczarowywanie negatywnego wizerunku zakładów bukmacherskich (obstawianie ≠ hazard). STS od 2019 roku prowadzi działania marketingowe w ramach platformy komunikacyjnej „Jesteś gotowy. Możesz wygrywać”. Jej celem jest uświadamianie klientów, że mają wystarczającą wiedzę i umiejętności, aby poprawnie obstawiać wyniki i wygrywać.

Największy polski bukmacher systematycznie buduje pewność siebie obecnych i potencjalnych klientów. Podkreśla, że obstawianie to nie kwestia farta, ale wiedzy i pasji sportowej, ponieważ kibice wielokrotnie wiedzą, jakim rezultatem zakończy się rywalizacja. W najnowszej kampanii STS przedstawia graczy jako wierzących w siebie, kontrolujących sytuację i przekuwających swoją wiedzę, myślenie i intuicję w czyny, które skutkują wygranymi. Marka kładzie także mocny akcent na pokazanie kluczowych benefitów produktu, takich jak dobre kursy, najlepsze promocje i proste zasady.

- Naszym celem jest pokazanie, że w STS, wiemy co jest najważniejsze dla graczy i dlatego dostarczamy im narzędzia, dzięki którym mają wszystko, aby grać i wygrywać. Przekaz ten został uwiarygodniony przez świadectwa kibiców, którzy wiedzieli, jak wykorzystać swój potencjał: poprawnie obstawili i wygrali - komentuje Paweł Rabantek, chief marketing officer w Grupie STS.

Zgodnie z tą strategią zostały zrealizowane spoty: dwa 30-sekundowe w wersji reklamowej i sponsorskiej, a także 8 materiałów 15-sekundowych, które będą emitowane w telewizji oraz online. Oprócz tego przygotowano wersje 6-sekundowe wykorzystywane wyłącznie w działaniach digital. Kampania obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały umieszczono także na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Przestrzeń, za realizację spotów Szut Szut Studio, natomiast reżyserią zajął się Piotr Matejkowski. Telewizję kupuje dom mediowy Zenith.

Źródło: Grupa STS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764