logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania T-mobile

  PR 28.01.2022, przeczytano 309 razy
ilustracja

Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której dzielimy się tym przesłaniem, promując także najnowsze taryfy T‑Mobile z nieograniczonym internetem – również w 5G – w smartfonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-t-mobile,394571,artykul.html

Czas pandemii pokazał nam, jak ważne jest, by cieszyć tym, co ważne, tu i teraz. A tymi wyjątkowymi chwilami warto dzielić się z najbliższymi bez ograniczeń. Właśnie o tym opowiada nasz najnowszy spot reklamowy, promujący taryfy z nieograniczonym internetem 5G w smartfonie. Za jego pośrednictwem chcemy zaprosić klientów indywidualnych do świata T‑Mobile, w którym technologia pomaga żyć pełnią życia.

By dzielić się tym, co ma znaczenie dla naszych klientów, w naszej ofercie dostępne są plany taryfowe z nieograniczonym internetem – również w 5G – w smartfonie, a także z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami. Dzięki nim osoby korzystające z naszych usług będą mogły wspólnie z bliskimi przeżywać ważne momenty i skupić się na tym, co jest dla nich naprawdę ważne.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764