logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania T-mobile

  PR 28.01.2022, przeczytano 577 razy
ilustracja

Na nartach ze znajomymi, podczas zabaw w gronie rodzinnym czy w przerwie w pracy – każda chwila ma znaczenie! Szczególnie teraz, kiedy na co dzień zmagamy się z wieloma ograniczeniami. W T-Mobile chcemy pomóc naszym klientom żyć bez limitów i przeżywać wyjątkowe momenty z bliskimi, w pełni wykorzystując dostępne możliwości. Dlatego startujemy z nową kampanią, w której dzielimy się tym przesłaniem, promując także najnowsze taryfy T‑Mobile z nieograniczonym internetem – również w 5G – w smartfonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-t-mobile,394571,artykul.html

Czas pandemii pokazał nam, jak ważne jest, by cieszyć tym, co ważne, tu i teraz. A tymi wyjątkowymi chwilami warto dzielić się z najbliższymi bez ograniczeń. Właśnie o tym opowiada nasz najnowszy spot reklamowy, promujący taryfy z nieograniczonym internetem 5G w smartfonie. Za jego pośrednictwem chcemy zaprosić klientów indywidualnych do świata T‑Mobile, w którym technologia pomaga żyć pełnią życia.

By dzielić się tym, co ma znaczenie dla naszych klientów, w naszej ofercie dostępne są plany taryfowe z nieograniczonym internetem – również w 5G – w smartfonie, a także z nielimitowanymi rozmowami, SMS-ami i MMS-ami. Dzięki nim osoby korzystające z naszych usług będą mogły wspólnie z bliskimi przeżywać ważne momenty i skupić się na tym, co jest dla nich naprawdę ważne.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764