logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania Volkswagen Financial Services z kreacją od S4

  PR 14.01.2020, przeczytano 150 razy
ilustracja

Krakowska Agencja Reklamowa S4 przygotowała strategię marki i komunikację nowego produktu finansowego Autonomia dla Volkswagen Financial Services.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-volkswagen-financial-services-z-kreacja-od-s4,385317,artykul.html

Produkt Autonomia to forma nowoczesnego finansowania samochodów używanych. Do wprowadzenia jej na rynek wybrano drogą przetargu Agencję Reklamową S4. Zespół agencji opracował nazwę, logotyp, claim, strategię i kampanię reklamową. Komunikacja podzielona została na dwa etapy obejmujące kampanię edukacyjną oraz akcję sprzedażową i kierowana jest do 3 różnych grup docelowych. Marka komunikuje się hasłem „Kieruj się dokąd chcesz” i akcentuje swobodę, jaką daje finansowanie w programie Autonomia.

Agencja S4 odpowiada za projekty do obu etapów. Przygotowano landing page www.programautonomia.pl, nośniki do kampanii online’owej i do mediów społecznościowych, spoty wideo do internetu (30, 15 i 6s) oraz materiały POS przeznaczone do salonów dealerskich marek Volkswagen, Škoda, SEAT i Audi należących do sieci sprzedaży samochodów używanych.

Za współpracę z Klientem po stronie Agencji odpowiada Monika Skalska, Group Account Manager.

Źródło: S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Michał Pietruszka nowym Head of Mobile Product w Mobiem Polska
Na początku roku do agencji Mobiem Polska, która należy do Grupy Interia.pl i specjalizuje się w mobile marketingu, dołączył Michał Pietruszka, obejmując stanowisko Head of Mobile Product. Jego najważniejszym celem na 2020 rok będzie stworzenie w pełni kompleksowej oferty firmy, obejmującej nie tylko aplikacje mobilne. Ponadto będzie odpowiadał m.in. za konsultacje w...
Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764