logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania Volkswagen Financial Services z kreacją od S4

  PR 14.01.2020, przeczytano 377 razy
ilustracja

Krakowska Agencja Reklamowa S4 przygotowała strategię marki i komunikację nowego produktu finansowego Autonomia dla Volkswagen Financial Services.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-volkswagen-financial-services-z-kreacja-od-s4,385317,artykul.html

Produkt Autonomia to forma nowoczesnego finansowania samochodów używanych. Do wprowadzenia jej na rynek wybrano drogą przetargu Agencję Reklamową S4. Zespół agencji opracował nazwę, logotyp, claim, strategię i kampanię reklamową. Komunikacja podzielona została na dwa etapy obejmujące kampanię edukacyjną oraz akcję sprzedażową i kierowana jest do 3 różnych grup docelowych. Marka komunikuje się hasłem „Kieruj się dokąd chcesz” i akcentuje swobodę, jaką daje finansowanie w programie Autonomia.

Agencja S4 odpowiada za projekty do obu etapów. Przygotowano landing page www.programautonomia.pl, nośniki do kampanii online’owej i do mediów społecznościowych, spoty wideo do internetu (30, 15 i 6s) oraz materiały POS przeznaczone do salonów dealerskich marek Volkswagen, Škoda, SEAT i Audi należących do sieci sprzedaży samochodów używanych.

Za współpracę z Klientem po stronie Agencji odpowiada Monika Skalska, Group Account Manager.

Źródło: S4 S.A.

www.s4.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy travel vlog marki Žatecky - „Dobre Noviny z Czech”
Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br.
W czasie kryzysu wzrosła rola komunikacji
W czasie kryzysu komunikacja i PR okazały się dla firm bezcenne, dlatego ich rola będzie rosła. Mimo to pandemia SARS-CoV-2 odbiła się na branży. Co trzecią agencję dotknęły obniżki wynagrodzeń, a zwolnienia – 39 proc. Najdotkliwiej ucierpiały małe podmioty – prawie co piąta mała agencja zanotowała aż 50-proc. spadek przychodów. Jednak mimo przejściowych...
„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk
Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego...
Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych...
Samochodem przez Auto Skyway Festival
Świetlny pokaz motocross, szpaler fontann i projekcja na gigantycznych głowach, astronomiczny mapping na balonie czy kilkudziesięciometrowa instalacja z ekranów LED – te i wiele innych instalacji z zakresu sztuki światła czekają na zmotoryzowanych widzów „Auto Skyway Festival. Lotnisko. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie.”. Festiwal odbędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764