Krakowska Agencja Reklamowa S4 przygotowała strategię marki i komunikację nowego produktu finansowego Autonomia dla Volkswagen Financial Services.
Produkt Autonomia to forma nowoczesnego finansowania samochodów używanych. Do wprowadzenia jej na rynek wybrano drogą przetargu Agencję Reklamową S4. Zespół agencji opracował nazwę, logotyp, claim, strategię i kampanię reklamową. Komunikacja podzielona została na dwa etapy obejmujące kampanię edukacyjną oraz akcję sprzedażową i kierowana jest do 3 różnych grup docelowych. Marka komunikuje się hasłem „Kieruj się dokąd chcesz” i akcentuje swobodę, jaką daje finansowanie w programie Autonomia.
Agencja S4 odpowiada za projekty do obu etapów. Przygotowano landing page www.programautonomia.pl, nośniki do kampanii online’owej i do mediów społecznościowych, spoty wideo do internetu (30, 15 i 6s) oraz materiały POS przeznaczone do salonów dealerskich marek Volkswagen, Škoda, SEAT i Audi należących do sieci sprzedaży samochodów używanych.
Za współpracę z Klientem po stronie Agencji odpowiada Monika Skalska, Group Account Manager.
Źródło: S4 S.A.