„Pełnia dobrego życia” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Indykpol. Działania prowadzone są w telewizji, zarówno na kanałach BIG4, jak i w stacjach tematycznych m.in. TVN24, TVN Style, Polsat Cafe, TVP HD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.
Indykpol jest największą w Polsce grupą spółek drobiarskich specjalizującą się w hodowli, tuczu indyków oraz produkcji i sprzedaży ich mięsa.
Kampania promująca markę skierowana jest do osób, które cenią sobie żywność wysokiej jakości i wierzą, że dobre jedzenie daje dobre życie, stąd hasło akcji: „Pełnia dobrego życia”.
W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest wybieranie wartościowych produktów. Odbiorcy mogą się przekonać, że Indykpol to polska, nowoczesna marka, która opiera swoje produkty o wyjątkowe mięso indycze i bierze za nie pełną odpowiedzialność kontrolując proces ich powstawania od paszy, aż do półki sklepowej.
- Do tej pory współpracowaliśmy z Grupą Indykpol realizując wybrane projekty. Po wygranym przetargu na pełną obsługę jesteśmy odpowiedzialni za opracowanie strategicznego podejścia do zakupu mediów oraz za ich planowanie przez cały rok. W ramach aktualnie prowadzonych działań – spotowo-wizerunkowych – kluczowe było dla nas doprecyzowanie grupy docelowej, co pozwoliło nam m.in. odpowiednio dobrać media - mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.
- Jest to kolejna kampania, którą mamy przyjemność współtworzyć z domem mediowym Codemedia. Celem naszej aktualnej akcji jest budowanie wizerunku marki Indykpol jako polskiego producenta jakościowego mięsa indyczego i jego przetworów – dobrego jedzenia, które daje dobre życie – mówi Urszula Gełczewska, Communication Manager, Indykpol Brand Sp. z o.o.
Źródło: Codemedia