logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa kampania wizerunkowa marki Indykpol

  PR 23.01.2018, przeczytano 1072 razy

„Pełnia dobrego życia” – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa marki Indykpol. Działania prowadzone są w telewizji, zarówno na kanałach BIG4, jak i w stacjach tematycznych m.in. TVN24, TVN Style, Polsat Cafe, TVP HD. Za planowanie i zakup mediów  odpowiada dom mediowy Codemedia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-kampania-wizerunkowa-marki-indykpol,35200,artykul.html

Indykpol jest największą w Polsce grupą spółek drobiarskich specjalizującą się w hodowli, tuczu indyków oraz produkcji i sprzedaży ich mięsa.

Kampania promująca markę skierowana jest do osób, które cenią sobie żywność wysokiej jakości i wierzą, że dobre jedzenie daje dobre życie, stąd hasło akcji: „Pełnia dobrego życia”.

W kampanii podkreślane jest to, jak ważne jest wybieranie wartościowych produktów. Odbiorcy mogą  się przekonać, że Indykpol to polska, nowoczesna marka, która opiera swoje produkty o wyjątkowe mięso indycze i bierze za nie pełną odpowiedzialność kontrolując proces ich powstawania od paszy, aż do półki sklepowej.

- Do tej pory współpracowaliśmy z Grupą Indykpol realizując wybrane projekty. Po wygranym przetargu na pełną obsługę jesteśmy odpowiedzialni za opracowanie strategicznego podejścia do zakupu mediów oraz za ich planowanie przez cały rok. W ramach aktualnie prowadzonych działań – spotowo-wizerunkowych – kluczowe było dla nas doprecyzowanie grupy docelowej, co pozwoliło nam m.in. odpowiednio dobrać media - mówi Bartosz Zientek, Group Account Director, Codemedia.

- Jest to kolejna kampania, którą mamy przyjemność współtworzyć z domem mediowym Codemedia. Celem naszej aktualnej akcji jest budowanie wizerunku marki Indykpol jako polskiego producenta jakościowego mięsa indyczego i jego przetworów – dobrego jedzenia, które daje dobre życie – mówi Urszula Gełczewska, Communication Manager, Indykpol Brand Sp. z o.o.

Źródło: Codemedia

www.codemedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764