logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa platforma VOD filmów i seriali

  PR 07.06.2022, przeczytano 535 razy

Wystartował nowy serwis streamingowy RED GO, prezentujący zarówno klasykę kinematografii z całego świata jak i najnowsze premierowe filmy i seriale.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-platforma-vod-filmow-i-seriali,396185,artykul.html

Grono serwisów streamingowych dostępnych w Polsce właśnie powiększyło się o kolejną platformę. Spółka Red Carpet Media Group wystartowała z własną ofertą VOD. Właścicielem RED GO jest nadawca obecnych w polskiej telewizji kanałów Red Carpet TV i Red Top TV.

Platforma RED GO, która debiutuje na rynku, to szeroka oferta różnych gatunków filmowych, starannie dobranych zarówno dla koneserów kina poszukujących rzadkich pozycji filmowych, jak również fanów popularnego kina akcji, dramatu, romansu i kryminału. Bogata  różnorodna oferta zawiera także propozycje dla widzów o mocnych nerwach.

– Tworząc platformę RED GO mieliśmy na celu znalezienie niszy na rynku. Udało się to ponieważ żadna platforma ani żaden kanał telewizyjny nie mają tak szerokiej oferty klasyków oraz filmów dla prawdziwych koneserów kina. Platforma RED GO jest komplementarną usługą streamingową, wypełniającą lukę na rynku. Wierzymy, że ze swoją ofertą trafi do serc miłośników dobrego kina - komentuje Leszek Kułak, członek Rady Nadzorczej RED CARPET MEDIA GROUP.

Co znajdziesz na RED GO?

Na RED GO zobaczymy między innymi mnóstwo klasycznych horrorów, pośród których wyróżnić warto arcydzieła Daria Argento m.in. “Odgłosy” i “Głęboką czerwień”, sporo mniej znanych slasherów, np. “Tuż przed świtem”, “Delirium” czy “Ostrze w ciemności”. Widzowie znajdą tu także zaliczane do najlepszych w historii, pełne gęstej atmosfery i efektów gore filmy o zombie, które podpisał włoski mistrz kina grozy, Lucio Fulci. Twórcy platformy przygotowali także coś dla osób gotujących w kinie niemym. Znajdą w niej oni najlepsze tytuły Charliego Chaplina i Bustera Keatona.

W ofercie RED GO będą mogli znaleźć coś dla siebie zarówno miłośnicy westernów amerykańskich, jak i ich włoskich odpowiedników, czyli spaghetti westernów. Zamiast powszechnie znanych, ikonicznych tytułów Sergio Leone, dostępne będą równie cenione wśród fanów, kultowe tytuły takie jak “Nazywam się Nobody” czy “Człowiek zwany Ciszą”. W ofercie RED GO odnajdą się zarówno miłośnicy arcydzieł włoskich takich jak np. “Matka i córka” oraz francuskich – np. “Cena strachu” czy “Widmo”. Nostalgicznym wspomnieniem lat 90. Będą filmy znane tylko  z kaset VHS, liczne tytuły z gatunku kung-fu czy kultowy “PACO. Maszyna do zabijania”, znany jako włoska wersja . Platforma oferuje także coś, czego jeszcze nie było na polskim rynku jak np. filmy spod znaku blaxploitation, pierwotnie kręcone przez i dla społeczności afroamerykańskiej w latach 70. oraz filmy z pogranicza erotyki i horroru, nakręcone na fali przemian obyczajowych przełomu lat 60. i 70., zwane czasem sexplotation.

Premiery na RED GO

RED GO to nie tylko klasyka filmowa, ale też szeroka oferta pozycji premierowych z bardzo różnych gatunków filmowych. Użytkownicy RED GO już 10 czerwca będą mieli szansę zobaczyć 12-odcinkowy serial kryminalny „Lata 90.”. Oparty na rzeczywistych zdarzeniach przebój czeskiej telewizji pokazuje brutalność rodzącego się świata przestępczego pierwszych lat po aksamitnej rewolucji u naszych południowych sąsiadów. Serial gromadził przed telewizorami średnio 2,5 miliona widzów, czyli 1/4 wszystkich mieszkańców kraju. O światku przestępczym i zbrodniach opowiada też kolejna premiera Platformy RED GO. Nagrodzony na wielu festiwalach serial „Labirynt”, utrzymany w klimacie nordyckich kryminałów, dostępny będzie od końca czerwca. Zupełnie innego rodzaju ofertą będzie głośny ikoniczny serial Kolumbijski „First Lady”. Serial oparty na literackim pierwowzorze, to 95-odcinkowa historia zwykłej kelnerki która marzy żeby zostać pierwszą Damą  Kolumbii. Do końca tego roku RED GO planuje pokazać premierowo prawie 200 godzin filmów i seriali. Na rok 2023 zaplanowanych jest 100 Premier Filmowo-serialowych.

Jak oglądać i za ile RED GO?

Od strony technologicznej RED GO zaczyna od responsywnej strony WWW, czyli pozwalającej na optymalne wyświetlanie platformy na urządzeniach typu komputer, tablet czy smartfon. Taka witryna to krok w stronę strategii multiscreen. Użytkownicy mobilni będą mogli w pełni cieszyć się z obsługi na smartfonie, gdyż strona dostosowuje się do rozdzielczości ekranu ekranu. Docelowo RED GO zaoferuje niebawem dedykowane rozwiązania zarówno na urządzenia mobilne jak też na odbiorniki telewizyjne. Platforma umożliwi dostęp do transmisji „na żywo” w modelu PPV.

RED GO wyróżnia bardzo elastyczna oferta cenowa. Podstawowa subskrypcja to 14,99 zł miesięcznie. Subskrypcja VIP pozwalająca na dostęp do całej biblioteki oraz oferty Premierowej to 34,99 zł miesięcznie. Platforma oferuje też dostęp w modelu T-VOD tylko do ofert Premierowych w cenie 24,99 zł za ofertę serialową i 14,99 zł za ofertę filmową. Kolekcje składające się z kilku filmów, dla osób które nie zdecydują się na stałą subskrypcje dostępne będą w cenie od 8,99 zł. Pojedyncze filmy dostępne będą w jeszcze niższych cenach.

Platforma REDGO zadebiutuje niebawem na rynku amerykańskim, jako uzupełnienie  oferty programowej kanału Red Carpet TV.

Źródło: RED GO

www.redgo.film

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
Dla niektórych polskich przedsiębiorstw Europa staje się zbyt ciasna, dlatego coraz śmielej patrzą w kierunku mniej oczywistych i egzotycznych rynków, które jednocześnie przyciągają swoim biznesowym potencjałem. Jednym z nich jest Brazylia. Według danych PwC, inwestycje polskich przedsiębiorstw na tym obszarze wzrosły niemal 4-krotnie (370 proc.) względem...
Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej
W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność prawie 50 osób. Z uwagi na znaczenie segmentu telewizyjnego i filmowego dla firmy, możliwość wspólnego oglądania fimów, seriali oraz innych materiałów i prezentacji stanowić będzie...
Zrealizowana przez Grupę RMF i RMF Digital kampanię digital audio została oficjalnym case study Google’a – jest to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764