logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza nowa świąteczna kampania sieci Carrefour

  PR 01.12.2015, przeczytano 843 razy

Z początkiem grudnia, we wszystkich hiper i supermarketach Carrefour startuje specjalna kampania marketingowa zachęcająca do zakupu wyjątkowego i unikatowego albumu oraz odbierania kart kolekcjonerskich.Za kompleksowe zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-nowa-swiateczna-kampania-sieci-carrefour,26721,artykul.html

W ramach akcji, skierowanej głównie do rodzin z dziećmi, w super i hipermarketach w całej Polsce klienci będą mogli zdobyć unikalny album kolekcjonerski oraz 120 specjalnych kart nawiązujących do tematyki znanej serii. Kampania ma na celu wyróżnienie oferty sieci sklepów na tle rynku oraz dotarcie do nowych klientów, zwłaszcza rodzin z dziećmi. Zaplanowane działania promocyjne mają również budować świadomość i lojalność wobec marki oraz kupowanych produktów partnerów.

Kampania, której zakończenie planowane jest na 12 stycznia 2016 r., będzie silnie wspierana działaniami online, przekazem w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych z portfolio TVN, TVP i Polsat Media. Działania promocyjne będą również prowadzone na ogólnopolskich antenach radiowych oraz w sklepach stacjonarnych biorących udział w akcji, czyli łącznie 224 placówkach w całej Polsce.

Za koncept kreatywny komunikacji w telewizji i radiu odpowiada agencja Saatchi &Saatchi.

Źródło: Arena Media

www.arenamedia.com

Dodatkowe informacje:

Arena Media – agencja mediowa, działająca w ramach Havas Media Group, oferuje kompleksowe usługi w zakresie przygotowywania strategii komunikacyjnych oraz planowania i zakupu mediów. Swoją działalność w Polsce rozpoczęła w 2010 roku. Arena Media jest członkiem Creative Communication Cluster – organizacji, która zrzesza 25 podmiotów branży komunikacyjnej, a jej polski oddział jest jednym z trzynastu zlokalizowanych w 10 krajach świata. Wśród klientów, którzy zaufali Arena Media znajdują się m. in.: LG Electronics, Credit Agricole Bank Polska, AXA, Oriflame, Eurolot, Polska Organizacja Turystyczna, Ubisoft, Krajowa Izba Gospodarcza Bursztynu, Best Western, PAIZ. W 2014 roku Arena Media otrzymała wyróżnienie Wschodząca Gwiazda przyznane przez „Media & Marketing Polska”.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764