Z początkiem grudnia, we wszystkich hiper i supermarketach Carrefour startuje specjalna kampania marketingowa zachęcająca do zakupu wyjątkowego i unikatowego albumu oraz odbierania kart kolekcjonerskich.Za kompleksowe zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.
W ramach akcji, skierowanej głównie do rodzin z dziećmi, w super i hipermarketach w całej Polsce klienci będą mogli zdobyć unikalny album kolekcjonerski oraz 120 specjalnych kart nawiązujących do tematyki znanej serii. Kampania ma na celu wyróżnienie oferty sieci sklepów na tle rynku oraz dotarcie do nowych klientów, zwłaszcza rodzin z dziećmi. Zaplanowane działania promocyjne mają również budować świadomość i lojalność wobec marki oraz kupowanych produktów partnerów.
Kampania, której zakończenie planowane jest na 12 stycznia 2016 r., będzie silnie wspierana działaniami online, przekazem w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych z portfolio TVN, TVP i Polsat Media. Działania promocyjne będą również prowadzone na ogólnopolskich antenach radiowych oraz w sklepach stacjonarnych biorących udział w akcji, czyli łącznie 224 placówkach w całej Polsce.
Za koncept kreatywny komunikacji w telewizji i radiu odpowiada agencja Saatchi &Saatchi.
Źródło: Arena Media