Tyskie odświeża identyfikację wizualną platformy nowym przekazem - „Jesteśmy na TY”. Do współpracy zaproszono duety ambasadorów. Pierwszym z nich jest Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński.
Nowa komunikacja 360° z hasłem „Jesteśmy na TY” pogłębia przekaz platformy marki Tyskie Kompanii Piwowarskiej. Głównym nośnikiem kampanii są spoty z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego. Ich autentyczne spotkanie obrazuje ponadczasową esencję marki.
– Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszego duetu do kolejnego milowego kroku w rozwoju naszej platformy „Jesteśmy na TY” niż tych wspaniałych artystów, dobrych ludzi cieszących się sympatią i uznaniem. Pokazanie relacji Piotra i Marcina – mimo różnicy wieku, stylu życia, odmiennego zdania, jest spójne z przekazem Tyskiego – mówi Paweł Drubkowski, brand manager Tyskie.
Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie. Reżyserem spotów Tadeusz Śliwa – reżyser i współscenarzysta komediodramatu „(Nie)znajomi”, „Ucho prezesa, „Gang Zielonej rękawiczki” (Netflix), wielu teledysków i filmów reklamowych. Autorem zdjęć jest Michał Englert – operator filmowy i scenarzysta filmów „33 sceny z życia”, „Maria Skłodowska-Curie”, „Teściowie”. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, postprodukcję – Platige Image, udźwiękowienie – Juice. Zdjęcia są dziełem Zuzy Krajewskiej, fotografki od lat związanej ze światem sztuki, reklamy i mody. Wraz z nową kampanią marka odświeża identyfikację wizualną z pomocą BNA. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Zenith.
Platforma „Przejdźmy na TY” zainicjowała w 2018 roku długofalowy proces zmian w komunikacji marki Tyskie. Przez pięć lat marka poprzez kampanie reklamowe i niestandardowe działania konsekwentnie pokazywała Polakom wartość przechodzenia na Ty (np. spotkanie Krzysztofa Stanowskiego i Marcina Najmana). Inspirowała do znajomości ponad przedziałami (dwie edycje Tyskiego Pociągu Świątecznego), nawiązywania relacji w przestrzeniach wspólnych takich jak np. winda (instalacja specjalnego baru w jednym z warszawskich bloków) i wiele innych. Działania w ramach platformy zostały wielokrotnie wyróżnione prestiżowymi nagrodami branży reklamowej – KTR, Mixx Awards, Effie. Kolejnym, wieloletnim etapem rozwoju platformy jest jej odświeżenie i dodanie współczesności. Od 2023 roku „Jesteśmy na TY”.
Źródło: Kompania Piwowarska