logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!

  PR 23.07.2019, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-ogolnopolska-kampania-_walczmy-z-pylem_%21,383342,artykul.html

Prace ze związanym, twardym betonem zawsze oznaczają konieczność radzenia sobie ze szkodliwym dla zdrowia pyłem. Jednym z popularnych i preferowanych rozwiązań tego problemu jest wykorzystanie wody, której użycie nie zawsze jest możliwe, na przykład ze względu na jej brak lub lokalne regulacje zabraniające wytwarzania szlamu. Niebagatelne znaczenie mają też malejące zasoby wody. Kwestią czasu jest tylko chwila, w której jej cena poszybuje wielokrotnie wyżej niż ceny paliw płynnych.

Pomimo tego, że problem jest powszechny, nadal niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak szkodliwy dla zdrowia jest unoszący się na placach budowy pył, który powstaje w procesie cięcia, wiercenia i szlifowania betonu, cegieł oraz podobnych materiałów budowlanych. Znajdujące się w powietrzu rakotwórcze cząsteczki krzemu dostają się głęboko do płuc, które są o wiele groźniejsze od okrzykniętego złą sławą azbestu. Szkodliwe działanie pyłów na organizm człowieka może być przyczyną wielu chorób, przede wszystkim nowotworów układu oddechowego, pylicy krzemowej płuc, zapalenia pęcherzyków płucnych. Najbardziej narażeni na kontakt z pyłem są pracownicy budowlani oraz przechodnie.

ilustracjastrzałka

Eksperci Husqvarna Construction zwracają uwagę, jak niezmiernie ważne jest stosowanie metod pracy bezpiecznych dla pracowników budowy i przechodniów, a także projektują swoje produkty w ten sposób, by korzystanie z nich było jak najmniej szkodliwe dla zdrowia.

- Kampania „Walka z pyłem” ma na celu uświadomienie społeczeństwa o zagrożeniach, jakie niesie ze sobą pył w miastach, głównie ten wytwarzany przez maszyny budowlane (piły do cięcia betonu, przecinarki). Grupami docelowymi kampanii są media oraz pracownicy budowlani, właściciele firm budowlanych, a także decydenci, administratorzy, osoby decyzyjne w ratuszach miejskich. Problem dotyczy też nas samych. Cięcie betonu w okolicach szkół czy przedszkoli ma bardzo negatywny wpływ na zdrowie najmłodszych. Nasza kampania ma na celu zwrócenie uwagi również ten problem – mówi Dawid Trukszyn, Ekspert firmy Husqvarna Construction.

Źródło: Husqvarna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764