logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!

  PR 23.07.2019, przeczytano 849 razy
ilustracjastrzałka

W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-ogolnopolska-kampania-_walczmy-z-pylem_%21,383342,artykul.html

Prace ze związanym, twardym betonem zawsze oznaczają konieczność radzenia sobie ze szkodliwym dla zdrowia pyłem. Jednym z popularnych i preferowanych rozwiązań tego problemu jest wykorzystanie wody, której użycie nie zawsze jest możliwe, na przykład ze względu na jej brak lub lokalne regulacje zabraniające wytwarzania szlamu. Niebagatelne znaczenie mają też malejące zasoby wody. Kwestią czasu jest tylko chwila, w której jej cena poszybuje wielokrotnie wyżej niż ceny paliw płynnych.

Pomimo tego, że problem jest powszechny, nadal niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak szkodliwy dla zdrowia jest unoszący się na placach budowy pył, który powstaje w procesie cięcia, wiercenia i szlifowania betonu, cegieł oraz podobnych materiałów budowlanych. Znajdujące się w powietrzu rakotwórcze cząsteczki krzemu dostają się głęboko do płuc, które są o wiele groźniejsze od okrzykniętego złą sławą azbestu. Szkodliwe działanie pyłów na organizm człowieka może być przyczyną wielu chorób, przede wszystkim nowotworów układu oddechowego, pylicy krzemowej płuc, zapalenia pęcherzyków płucnych. Najbardziej narażeni na kontakt z pyłem są pracownicy budowlani oraz przechodnie.

ilustracjastrzałka

Eksperci Husqvarna Construction zwracają uwagę, jak niezmiernie ważne jest stosowanie metod pracy bezpiecznych dla pracowników budowy i przechodniów, a także projektują swoje produkty w ten sposób, by korzystanie z nich było jak najmniej szkodliwe dla zdrowia.

- Kampania „Walka z pyłem” ma na celu uświadomienie społeczeństwa o zagrożeniach, jakie niesie ze sobą pył w miastach, głównie ten wytwarzany przez maszyny budowlane (piły do cięcia betonu, przecinarki). Grupami docelowymi kampanii są media oraz pracownicy budowlani, właściciele firm budowlanych, a także decydenci, administratorzy, osoby decyzyjne w ratuszach miejskich. Problem dotyczy też nas samych. Cięcie betonu w okolicach szkół czy przedszkoli ma bardzo negatywny wpływ na zdrowie najmłodszych. Nasza kampania ma na celu zwrócenie uwagi również ten problem – mówi Dawid Trukszyn, Ekspert firmy Husqvarna Construction.

Źródło: Husqvarna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764