logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza ogólnopolska kampania „Walczmy z pyłem”!

  PR 23.07.2019, przeczytano 350 razy
ilustracjastrzałka

W trosce o zdrowie pracowników budowlanych oraz przechodniów, którzy są narażeni na kontakt ze szkodliwym pyłem wytwarzanym w procesie cięcia przecinarkami i piłami, Husqvarna Construction rozpoczyna kampanię edukacyjno-promocyjną „Walczmy z pyłem”, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem szkodliwego pyłu powstającego przy użyciu maszyn budowlanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-ogolnopolska-kampania-_walczmy-z-pylem_%21,383342,artykul.html

Prace ze związanym, twardym betonem zawsze oznaczają konieczność radzenia sobie ze szkodliwym dla zdrowia pyłem. Jednym z popularnych i preferowanych rozwiązań tego problemu jest wykorzystanie wody, której użycie nie zawsze jest możliwe, na przykład ze względu na jej brak lub lokalne regulacje zabraniające wytwarzania szlamu. Niebagatelne znaczenie mają też malejące zasoby wody. Kwestią czasu jest tylko chwila, w której jej cena poszybuje wielokrotnie wyżej niż ceny paliw płynnych.

Pomimo tego, że problem jest powszechny, nadal niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, jak szkodliwy dla zdrowia jest unoszący się na placach budowy pył, który powstaje w procesie cięcia, wiercenia i szlifowania betonu, cegieł oraz podobnych materiałów budowlanych. Znajdujące się w powietrzu rakotwórcze cząsteczki krzemu dostają się głęboko do płuc, które są o wiele groźniejsze od okrzykniętego złą sławą azbestu. Szkodliwe działanie pyłów na organizm człowieka może być przyczyną wielu chorób, przede wszystkim nowotworów układu oddechowego, pylicy krzemowej płuc, zapalenia pęcherzyków płucnych. Najbardziej narażeni na kontakt z pyłem są pracownicy budowlani oraz przechodnie.

ilustracjastrzałka

Eksperci Husqvarna Construction zwracają uwagę, jak niezmiernie ważne jest stosowanie metod pracy bezpiecznych dla pracowników budowy i przechodniów, a także projektują swoje produkty w ten sposób, by korzystanie z nich było jak najmniej szkodliwe dla zdrowia.

- Kampania „Walka z pyłem” ma na celu uświadomienie społeczeństwa o zagrożeniach, jakie niesie ze sobą pył w miastach, głównie ten wytwarzany przez maszyny budowlane (piły do cięcia betonu, przecinarki). Grupami docelowymi kampanii są media oraz pracownicy budowlani, właściciele firm budowlanych, a także decydenci, administratorzy, osoby decyzyjne w ratuszach miejskich. Problem dotyczy też nas samych. Cięcie betonu w okolicach szkół czy przedszkoli ma bardzo negatywny wpływ na zdrowie najmłodszych. Nasza kampania ma na celu zwrócenie uwagi również ten problem – mówi Dawid Trukszyn, Ekspert firmy Husqvarna Construction.

Źródło: Husqvarna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
W tegorocznej edycji targów poligrafii reklamowej do grona debiutantów dołącza firma DigiPress.
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark
Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.
Nowe logo marki Gerber
Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi
Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764