logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza ogólnopolska kampania herbacianej marki Akbar

  PR 13.01.2017, przeczytano 536 razy

Niepowtarzalny i wyjątkowy smak cejlońskich herbat będzie głównym wątkiem startującej 13 stycznia br. ogólnopolskiej kampanii reklamowej marki Akbar. Hasłem przewodnim akcji jest „Jakość gwarantowana cejlońskim lwem”. Za działania marketingowe realizowane dla firmy Levant Foods, dystrybutora marki Akbar w Polsce, odpowiadają dom mediowy The Media Insight oraz agencja V&P, która przygotowała kreację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-ogolnopolska-kampania-herbacianej-marki-akbar,31079,artykul.html

Kampania herbaty Akbar realizowana będzie w kinach sieci Helios oraz w prasie kobiecej m.in. na łamach magazynów Naj i Tina. W ramach akcji przygotowany został konkurs, w którym do wygrania jest podwójne zaproszenie na słoneczną Sri Lankę. Zasady konkursu są proste – należy zebrać dwie różne karty z opakowań herbat Akbar oraz dokończyć zdanie „Wybieram herbatę z Cejlonu, ponieważ…”.

Wyjątkowość prosto ze Sri Lanki

Logo cejlońskiego lwa to jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli wśród znawców herbaty, gwarantujący najwyższą jakość. W trosce o to, aby ją zachować może pojawiać się wyłącznie na opakowaniach zawierających 100% herbaty pochodzącej ze Sri Lanki  – a taka właśnie jest herbata Akbar. Cejlon  nie przez przypadek nazywana jest „herbacianą wyspą” – tam powstają bowiem cenione przez smakoszy i ekspertów z całego świata mieszanki.

Firma Akbar Brothers to największy, znany na całym świecie eksporter herbaty cejlońskiej. Swój sukces zawdzięcza pracy i doświadczeniu rodziny, już dbającej od pięciu pokoleń o uprawę i zbiór liści, zapewniając tym samym wysoką jakość produktów.

Źródło: Levant Foods

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764