Właśnie ruszyła VI już edycja Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”, organizowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Patronat Honorowy nad Kampanią objęła małżonka Prezydenta RP Pani Anna Komorowska. W tym roku będziemy poruszać problem cytologii z zupełnie innej strony.
Kampania organizowana w ramach Europejskiego Tygodnia Profilaktyki Raka Szyjki Macicy.
W tym roku ambasadorkami akcji zostały polskie aktorki: Joanna Koroniewska, Tamara Arciuch, Agnieszka Warchulska oraz dziennikarka – Kinga Burzyńska, a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. Ambasadorki przekonują, że problem chorób ginekologicznych powinien być ważny dla każdej kobiety bez względu na status społeczny, zawód czy wiek.
Mam przyjemność już po raz piąty obejmować Patronatem Honorowym Ogólnopolską Kampanię Społeczną ,,Piękna bo Zdrowa’’. Statystyki dotyczące badań profilaktycznych pokazują, że działania edukacyjne zwiększające świadomość społeczeństwa są bardzo potrzebne. Kampania przypomina kobietom o konieczności wykonywania regularnych badań ginekologicznych, dlatego chciałabym pogratulować Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości, że tak wielką wagę przywiązuje do tego istotnego problemu i zachęca kobiety m.in. do badań cytologicznych. – powiedziała Anna Komorowska, Małżonka Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Szósta edycja, to aż 4000 bezpłatnych kuponów na badania cytologiczne. Głośno sprzeciwmy się rakowi szyjki macicy!
W ramach szóstej edycji kampanii „Piękna bo Zdrowa” mamy do rozdania aż 4000 tysiące kuponów, które można będzie zrealizować w placówkach Centrum Medycznego Falck oraz Centrum Medycznego Polmed. To symboliczna liczba, gdyż każdego roku 4000 Polek dowiaduje się, że ma raka szyjki macicy. Więcej kuponów, to więcej przebadanych kobiet. Będą one zamieszczone w styczniowych wydaniach magazynów wydawnictwa Bauer: „Świat Kobiety” i „Naj” oraz w lutowych numerach magazynów „Tina” i „Olivia”.
Wsparcie patronów medialnych i partnerów VI edycji kampanii
O tym, dlaczego warto się badać i nie zapominać o regularnych wizytach ginekologicznych, przekonują wszystkie osoby, instytucje i firmy zaangażowane w organizację VI edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”, w tym patroni medialni kampanii: portalewp.pl, naszemiasto.pl, zdrowie.gazeta.pl naobcasach.pl, magazyn Wesele, czasopisma: Świat Kobiety, Olivia, Tina, Naj.
Monitoringiem mediów zajmuje się Instytut Monitorowania Mediów. Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów i partnerów: PZU Zdrowie, Bella, FM Group, Roche Diagnostics, GlaxoSmithKline, Tantum Rosa, Becton Dickinson. Stroje dla Ambasadorek Kampanii przygotowała firma Mohito, a zdjęcia wykonał Jacek Poremba przy współpracy z agencją ShootMe Photographers & Production. Kampanię „Piękna bo Zdrowa” wspierają również Jaga Hupało Born to Create, agencja Trendsetter.
Specjalnie na VI odsłonę kampanii przygotowana została animacja multimedialna, która będzie emitowana na nośnikach wizualnych MOVE MEDIA w sieci sklepów Tesco, na nośnikach wizualnych HealthTV w przychodniach medycznych w całej Polsce i w SKM Trójmiasto, a także na nośnikach wizualnych należących do Benefit TV w siłowniach w całym kraju.
Więcej informacji:www.kwiatkobiecosci.pl,www.facebok.com/kwiatkobiecosci
Źródło: Ogólnopolską Organizacja Kwiat Kobiecości