logo
WIADOMOŚCI

Ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 316 razy
ilustracjastrzałka

W pierwszej połowie stycznia 2017 r. rozpocznie się emisja nowych spotów marki Zagrodowy, należącej do firmy Sedar. W największych stacjach telewizyjnych nadawane będą spoty 15. i 30. - sekundowe. Reklamy o charakterze wizerunkowym, podkreślają główne benefity i wyróżniki Kurczaka Zagrodowego. Hasło przewodnie spotów to „Zagrodowy – Wielki kurczak z małej zagrody”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ogolnopolska-kampania-telewizyjna-marki-zagrodowy,31034,artykul.html

Kampania marki Zagrodowy rozpocznie się w I połowie stycznia. Spoty emitowane będą do końca lutego 2017 r. W stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2 oraz na kanałach tematycznych Polsat, TVN i TVP pojawią się spoty 15. i 30. sekundowe. W każdej z reklam komunikowane są najważniejsze wyróżniki Kurczaka Zagrodowego. Akcentowane jest pochodzenie kurczaka z małych, rodzinnych gospodarstw na polskiej wsi oraz dostęp do zagrody na swieżym powietrzu. Podkreślane jest także bezpieczeństwo, wysokiej jakości, w pełni naturalne pożywienie bez GMO oraz chów bez antybiotyków.

Kluczowy benefit marki Zagrodowy, czyli wysoką, wyróżniającą się jakość produktu dzięki lokalnemu pochodzeniu i dbałości o zrównoważony rozwój zwierząt, wyraża główny claim kampanii – hasło „Zagrodowy – Wielki kurczak z małej zagrody”. Spoty są kolejnym elementem strategii promującej markę Zagrodowy w skali ogólnopolskiej. Reklamy wizerunkowe akcentują unikalność produktu i poszerzają świadomość marki, przybliżając konsumentom filozofię marki Zagrodowy oraz główne zalety oferowanych produktów.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia S.A. Za kreację spotów odpowiada Hi.advertising/Arip Next, natomiast produkcję zorganizowała Flota Filmowa. Działania PR koordynuje agencja Quality Public Relations.

Źródło: Sedar

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowości marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
czwartek 19.04.2018, 122 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone