logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Oszczędnik Wyborcza.biz z podpowiedziami dotyczącymi domowych wydatków

  PR 15.09.2022, przeczytano 394 razy

W czwartek, 15 września 2022 r. Wyborcza.biz rozpoczęła nową antyinflacyjną akcję redakcyjną. W ramach "Oszczędnika" dziennikarze z redakcji ekonomicznej "Wyborczej" będą podpowiadać czytelnikom i czytelniczkom, jak zmniejszyć domowe wydatki np. za prąd, gaz czy codzienne zakupy. Start projektu wspiera specjalna kampania promocyjna Wyborcza.biz z wizerunkami ekspertów - autorów serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-oszczednik-wyborcza.biz-z-podpowiedziami-dotyczacymi-domowych-wydatkow,397220,artykul.html

- Polacy coraz częściej szukają informacji, jak poradzić sobie z inflacyjną presją. Chcemy im pomóc i pokazać, że czasem nawet najprostsza zmiana przyzwyczajeń daje ogromne oszczędności. Mamy w redakcji wybitnych ekspertów od banków, prądu, gazu czy usług cyfrowych, którzy doradzą naszym czytelnikom, jak to zrobić w ramach akcji "Oszczędnik" Wyborcza.biz - mówi Sebastian Ogórek, szef Wyborcza.biz, serwisu poświęconego ekonomii, gospodarce i konsumentom.

Od 15 września 2022 r. na Wyborcza.pl i Wyborcza.biz będą ukazywać się publikacje o tym, jak przeglądać własne wydatki i umiejętnie je ograniczyć, a także gdzie szukać dodatkowych pieniędzy. Dziennikarze z redakcji ekonomicznej "Wyborczej" odpowiedzialni za poszczególne obszary tematyczne pokażą m.in., jak obniżyć rachunki za prąd, gaz, czynsz i wodę oraz jak wydawać mniej na raty kredytów, zakupy spożywcze czy odzieżowe. Teksty będą wskazywać konkretne rozwiązania bazujące na dokładnych wyliczeniach przeprowadzonych przez redakcję. Wszystkie opatrzone zostaną grafikami, które w prosty sposób wyjaśnią, gdzie i jak można przepłacać.

Akcja "Oszczędnik" ma przygotować Polki i Polaków na rosnącą po wakacjach falę drożyzny w sklepach, na wzrost rachunków i skoki inflacji. Jednocześnie projekt ma również wymiar społecznościowy - redakcja Wyborcza.biz będzie zachęcać odbiorców do dzielenia się swoimi sposobami na oszczędzanie. Zaś w razie zgłaszanych przez czytelników i czytelniczki problemów dziennikarze "Wyborczej" postarają się pomóc rozwiązać ich problemy finansowe.

Start akcji "Oszczędnik" wspiera kampania promocyjna Wyborcza.biz, która obejmie serwisy internetowe, nośniki reklamy zewnętrznej, prasę i radio. Oprócz tego ruszyła autopromocja projektu m.in. na Wyborcza.pl i w tradycyjnym wydaniu dziennika.

Na layoutach reklamowych pojawiły się zdjęcia ekspertów serwisu, dobrze znanych czytelnikom i czytelniczkom - Piotra Miączyńskiego, Anny Popiołek oraz Ireneusza Sudaka. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764