logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Oszczędnik Wyborcza.biz z podpowiedziami dotyczącymi domowych wydatków

  PR 15.09.2022, przeczytano 270 razy

W czwartek, 15 września 2022 r. Wyborcza.biz rozpoczęła nową antyinflacyjną akcję redakcyjną. W ramach "Oszczędnika" dziennikarze z redakcji ekonomicznej "Wyborczej" będą podpowiadać czytelnikom i czytelniczkom, jak zmniejszyć domowe wydatki np. za prąd, gaz czy codzienne zakupy. Start projektu wspiera specjalna kampania promocyjna Wyborcza.biz z wizerunkami ekspertów - autorów serwisu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-oszczednik-wyborcza.biz-z-podpowiedziami-dotyczacymi-domowych-wydatkow,397220,artykul.html

- Polacy coraz częściej szukają informacji, jak poradzić sobie z inflacyjną presją. Chcemy im pomóc i pokazać, że czasem nawet najprostsza zmiana przyzwyczajeń daje ogromne oszczędności. Mamy w redakcji wybitnych ekspertów od banków, prądu, gazu czy usług cyfrowych, którzy doradzą naszym czytelnikom, jak to zrobić w ramach akcji "Oszczędnik" Wyborcza.biz - mówi Sebastian Ogórek, szef Wyborcza.biz, serwisu poświęconego ekonomii, gospodarce i konsumentom.

Od 15 września 2022 r. na Wyborcza.pl i Wyborcza.biz będą ukazywać się publikacje o tym, jak przeglądać własne wydatki i umiejętnie je ograniczyć, a także gdzie szukać dodatkowych pieniędzy. Dziennikarze z redakcji ekonomicznej "Wyborczej" odpowiedzialni za poszczególne obszary tematyczne pokażą m.in., jak obniżyć rachunki za prąd, gaz, czynsz i wodę oraz jak wydawać mniej na raty kredytów, zakupy spożywcze czy odzieżowe. Teksty będą wskazywać konkretne rozwiązania bazujące na dokładnych wyliczeniach przeprowadzonych przez redakcję. Wszystkie opatrzone zostaną grafikami, które w prosty sposób wyjaśnią, gdzie i jak można przepłacać.

Akcja "Oszczędnik" ma przygotować Polki i Polaków na rosnącą po wakacjach falę drożyzny w sklepach, na wzrost rachunków i skoki inflacji. Jednocześnie projekt ma również wymiar społecznościowy - redakcja Wyborcza.biz będzie zachęcać odbiorców do dzielenia się swoimi sposobami na oszczędzanie. Zaś w razie zgłaszanych przez czytelników i czytelniczki problemów dziennikarze "Wyborczej" postarają się pomóc rozwiązać ich problemy finansowe.

Start akcji "Oszczędnik" wspiera kampania promocyjna Wyborcza.biz, która obejmie serwisy internetowe, nośniki reklamy zewnętrznej, prasę i radio. Oprócz tego ruszyła autopromocja projektu m.in. na Wyborcza.pl i w tradycyjnym wydaniu dziennika.

Na layoutach reklamowych pojawiły się zdjęcia ekspertów serwisu, dobrze znanych czytelnikom i czytelniczkom - Piotra Miączyńskiego, Anny Popiołek oraz Ireneusza Sudaka. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jeszcze więcej sportowej zimy w TVN Warner Bros. Discovery
Warner Bros. Discovery pozyskało prawa do pokazywania Pucharów Świata FIS organizowanych w Szwajcarii. Relacje na żywo i na żądanie z wydarzeń FIS Swiss Ski World Cup dostępne będą na 45 europejskich rynkach, w tym w Polsce. Prawa obejmują m.in. konkursy Pucharu Świata w skokach narciarskich w Engelbergu, które w Polsce transmitowane będą w TVN, Eurosporcie 1 i...
Nowa odsłona serwisu Eskarock.pl
6 grudnia wystartowała  nowa odsłona strony www.eskarock.pl, gromadząca miłośników muzyki rockowej. Nowa nawigacja i nowe funkcjonalności desktop i mobile serwisu ułatwią użytkownikom korzystanie z materiałów audio i wideo oraz aktywne uczestnictwo w życiu społeczności fanów rocka – komentowania, dyskutowania, zabawy. Nowy serwis to także jeszcze...
Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764