logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza pierwsza kampania promocji gospodarczej Podkarpackiego

  PR 08.08.2018, przeczytano 994 razy
ilustracjastrzałka

Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia – to inteligentne specjalizacje Podkarpacia, które będą promowane w ramach pierwszej kampanii poświęconej promocji gospodarczej regionu. Uroczysta inauguracja kampanii odbyła się 8 sierpnia br. w Centrum Wystawienniczo - Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A Arena w Jasionce k. Rzeszowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-pierwsza-kampania-promocji-gospodarczej-podkarpackiego,37526,artykul.html

Nadrzędnym celem projektu jest wzmocnienie wizerunku Podkarpacia jako regionu nie tylko atrakcyjnego turystycznie, ale również dynamicznie rozwijającego się pod względem gospodarczym, wdrażającego innowacyjne rozwiązania i budującego potencjał inwestycyjny w oparciu o inteligentne specjalizacje. Kampania ma przyczynić się do wzrostu zainteresowania regionem wśród krajowych i zagranicznych inwestorów, pobudzenia eksportu regionalnych produktów i usług, a także promocji podkarpackich firm.

- Działania promocyjne zainicjowane przez Województwo Podkarpackie są odpowiedzią na stawiane przed regionem wyzwania, a także potrzeby naszego społeczeństwa. Realizując kampanię pn. „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji”, chcemy podkreślić gospodarczy potencjał regionu i zaprezentować go jako najlepsze miejsce do życia i pracy. Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja, a także jakość życia to obszary, o które chcemy oprzeć komunikację kampanii, ponieważ to właśnie one wytyczają drogę naszego gospodarczego rozwoju – mówi Władysław Ortyl, Marszałek Województwa Podkarpackiego. –  Poprzez nasze działania chcemy podkreślić, że Podkarpacie to nie tylko walory przyrodnicze - Podkarpacie to również miejsce, gdzie inteligentne specjalizacje, rozbudowana struktura komunikacyjna, techniczna i badawczo-rozwojowa w towarzystwie nieskażonej przyrody i bogatej kultury stwarzają możliwość prowadzenia zrównoważonego trybu życia – dodaje.

ilustracjastrzałka

Podczas wydarzenia zostały omówione kluczowe działania, które będą prowadzone w ramach kampanii, a także zaprezentowano spoty promocyjne oraz elementy identyfikacji wizualnej. Wydarzenie było również pretekstem i punktem wyjścia do dyskusji dotyczącej wpływu inteligentnych specjalizacji na rozwój i inwestycje, kreowania pozytywnego wizerunku regionu w oparciu o jego główne atuty oraz korzyści społecznych wynikających z budowania zrównoważonego rozwoju regionu. W panelach dyskusyjnych wzięli udział przedstawiciele najważniejszych przedsiębiorstw, organizacji i instytucji działających na Podkarpaciu.

- Podkarpacie jest idealnym przykładem na to, że współpraca między przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi  i ośrodkami badawczo-rozwojowymi jest kluczem do rozwoju regionu, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, a przez to lokowania inwestycji – mówi Marek Darecki, Prezes Pratt & Whitney Poland i Stowarzyszenia Dolina Lotnicza, jeden z prelegentów wydarzenia. - To właśnie tutaj we współdziałaniu wielu podmiotów powstała Dolina Lotnicza, największy klaster firm lotniczych w tej części Europy. Stowarzyszenie obecnie zrzesza ponad 160 organizacji, zatrudnia ok. 28 tys. pracowników i  cały czas przyciąga nowych inwestorów.

Dolina Lotnicza to tylko jeden z przykładów współpracy przedsiębiorstw w ramach branż należących do inteligentnych specjalizacji. W regionie działają też takie organizacje jak Wschodni Sojusz Motoryzacyjny czy Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis”. Województwo podkarpackie należy też do regionów o wyróżniającym się potencjale biznesowym oraz naukowo-badawczym w zakresie technologii informatycznych i telekomunikacyjnych.

ilustracjastrzałka

- Asseco jest największą w Polsce i jedną z największych w Europie firm informatycznych, która działa w ponad 50 krajach. Mimo, że mamy duże oddziały w takich miastach, jak Warszawa, Kraków czy Wrocław to niezmiennie, z czego jestem bardzo dumny, naszą główną siedzibą pozostaje Rzeszów. Na Podkarpaciu zatrudniamy setki pracowników i pomagamy w edukacji młodych informatyków. Już wkrótce stworzymy tu Asseco Innovation Hub, będące nowatorskim centrum R&D dla całej Grupy Asseco. Realizacja tej inwestycji pozwoli nam, jako polskiej firmie, jeszcze skuteczniej konkurować na zagranicznych rynkach, ale także przełoży się na wzrost innowacyjności i konkurencyjności całego regionu – mówi Adam Góral, Prezes Asseco Poland.

Wydarzenie zostało objęte patronatem Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Rektora Politechniki Rzeszowskiej, Wschodniego Sojuszu Motoryzacyjnego, Klastra Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej i G2A Areny Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego.

Kampania realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Unii Europejskiej – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Działania obejmą  radio, Internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy. Cała kampania potrwa do 30 listopada br.

Źródło: Rzecznik Prasowy Województwa Podkarpackiego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764