logo
WIADOMOŚCI

Rusza pierwsza kampania promocji gospodarczej Podkarpackiego

  PR 08.08.2018, przeczytano 374 razy
ilustracjastrzałka

Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja oraz jakość życia – to inteligentne specjalizacje Podkarpacia, które będą promowane w ramach pierwszej kampanii poświęconej promocji gospodarczej regionu. Uroczysta inauguracja kampanii odbyła się 8 sierpnia br. w Centrum Wystawienniczo - Kongresowym Województwa Podkarpackiego G2A Arena w Jasionce k. Rzeszowa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-pierwsza-kampania-promocji-gospodarczej-podkarpackiego,37526,artykul.html

Nadrzędnym celem projektu jest wzmocnienie wizerunku Podkarpacia jako regionu nie tylko atrakcyjnego turystycznie, ale również dynamicznie rozwijającego się pod względem gospodarczym, wdrażającego innowacyjne rozwiązania i budującego potencjał inwestycyjny w oparciu o inteligentne specjalizacje. Kampania ma przyczynić się do wzrostu zainteresowania regionem wśród krajowych i zagranicznych inwestorów, pobudzenia eksportu regionalnych produktów i usług, a także promocji podkarpackich firm.

- Działania promocyjne zainicjowane przez Województwo Podkarpackie są odpowiedzią na stawiane przed regionem wyzwania, a także potrzeby naszego społeczeństwa. Realizując kampanię pn. „Podkarpackie. Wyższy poziom innowacji”, chcemy podkreślić gospodarczy potencjał regionu i zaprezentować go jako najlepsze miejsce do życia i pracy. Lotnictwo i kosmonautyka, motoryzacja, informatyka i telekomunikacja, a także jakość życia to obszary, o które chcemy oprzeć komunikację kampanii, ponieważ to właśnie one wytyczają drogę naszego gospodarczego rozwoju – mówi Władysław Ortyl, Marszałek Województwa Podkarpackiego. –  Poprzez nasze działania chcemy podkreślić, że Podkarpacie to nie tylko walory przyrodnicze - Podkarpacie to również miejsce, gdzie inteligentne specjalizacje, rozbudowana struktura komunikacyjna, techniczna i badawczo-rozwojowa w towarzystwie nieskażonej przyrody i bogatej kultury stwarzają możliwość prowadzenia zrównoważonego trybu życia – dodaje.

ilustracjastrzałka

Podczas wydarzenia zostały omówione kluczowe działania, które będą prowadzone w ramach kampanii, a także zaprezentowano spoty promocyjne oraz elementy identyfikacji wizualnej. Wydarzenie było również pretekstem i punktem wyjścia do dyskusji dotyczącej wpływu inteligentnych specjalizacji na rozwój i inwestycje, kreowania pozytywnego wizerunku regionu w oparciu o jego główne atuty oraz korzyści społecznych wynikających z budowania zrównoważonego rozwoju regionu. W panelach dyskusyjnych wzięli udział przedstawiciele najważniejszych przedsiębiorstw, organizacji i instytucji działających na Podkarpaciu.

- Podkarpacie jest idealnym przykładem na to, że współpraca między przedsiębiorstwami, organizacjami pozarządowymi  i ośrodkami badawczo-rozwojowymi jest kluczem do rozwoju regionu, wdrażania innowacyjnych rozwiązań, a przez to lokowania inwestycji – mówi Marek Darecki, Prezes Pratt & Whitney Poland i Stowarzyszenia Dolina Lotnicza, jeden z prelegentów wydarzenia. - To właśnie tutaj we współdziałaniu wielu podmiotów powstała Dolina Lotnicza, największy klaster firm lotniczych w tej części Europy. Stowarzyszenie obecnie zrzesza ponad 160 organizacji, zatrudnia ok. 28 tys. pracowników i  cały czas przyciąga nowych inwestorów.

Dolina Lotnicza to tylko jeden z przykładów współpracy przedsiębiorstw w ramach branż należących do inteligentnych specjalizacji. W regionie działają też takie organizacje jak Wschodni Sojusz Motoryzacyjny czy Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny „Aeropolis”. Województwo podkarpackie należy też do regionów o wyróżniającym się potencjale biznesowym oraz naukowo-badawczym w zakresie technologii informatycznych i telekomunikacyjnych.

ilustracjastrzałka

- Asseco jest największą w Polsce i jedną z największych w Europie firm informatycznych, która działa w ponad 50 krajach. Mimo, że mamy duże oddziały w takich miastach, jak Warszawa, Kraków czy Wrocław to niezmiennie, z czego jestem bardzo dumny, naszą główną siedzibą pozostaje Rzeszów. Na Podkarpaciu zatrudniamy setki pracowników i pomagamy w edukacji młodych informatyków. Już wkrótce stworzymy tu Asseco Innovation Hub, będące nowatorskim centrum R&D dla całej Grupy Asseco. Realizacja tej inwestycji pozwoli nam, jako polskiej firmie, jeszcze skuteczniej konkurować na zagranicznych rynkach, ale także przełoży się na wzrost innowacyjności i konkurencyjności całego regionu – mówi Adam Góral, Prezes Asseco Poland.

Wydarzenie zostało objęte patronatem Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju, Rektora Politechniki Rzeszowskiej, Wschodniego Sojuszu Motoryzacyjnego, Klastra Firm Informatycznych Polski Wschodniej, Podkarpackiej Regionalnej Organizacji Turystycznej i G2A Areny Centrum Wystawienniczo - Kongresowego Województwa Podkarpackiego.

Kampania realizowana jest w ramach projektu Promocja Gospodarcza Województwa Podkarpackiego finansowanego ze środków Unii Europejskiej – Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Działania obejmą  radio, Internet, prasę, a także reklamę outdoorową, w tym billboardy. Cała kampania potrwa do 30 listopada br.

Źródło: Rzecznik Prasowy Województwa Podkarpackiego

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Premiera drukarki Eagle 50
Pod koniec listopada włoska firma Ser.Tec. przedstawiła nowy model urządzenia Eagle 50 do drukowania małych obiektów i tkanin. Jest to rozwiązanie dla klientów, którzy wymagają urządzenia o niewielkim formacie ale drukującego z wysoką jakością i szybkością.
Isobar z kampanią świąteczną dla Providenta
Z okazji nadchodzących świąt Isobar Polska przygotował specjalną kreację reklamową dla firmy Provident Polska. Rolą spotów zrealizowanych w humorystycznej konwencji było przypomnienie klientom o ofercie Provident Polska pomocnej w realizacji świątecznych planów.
Agencja Reklamowa Brandbay.pl rozpoczyna działania dla Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. W ramach umowy Brandbay.pl odpowiada za wdrożenie nowego serwisu internetowego wraz z wykonaniem projektu graficznego oraz obsługę w mediach społecznościowych Departamentu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego.
Nowa kampania marki Salomon
Aktywne spędzanie czasu to nie tylko długie wędrówki, wymagające wspinaczki czy dalekie podróże. Marka Salomon z pomocą agencji ESKADRA zachęca swoich klientów do aktywnego wypoczynku w parkach krajobrazowych, podmiejskich lasach i w miejskich przestrzeniach zielonych, uruchamiając kampanię wizerunkowo-sprzedażową PRZYMIERZAJ PRZEMIERZAJ.
„Charakter nadaje życiu smak” - sukces 3 edycji kampanii Wawelu
Ponad 6 500 konsumentek zaangażowało się w konkurs zorganizowany w ramach trzeciej edycji kampanii marek Malaga, Tiki-Taki i Kasztanki. Działania wsparły dwie ambasadorki – Agata Gwiazdowska oraz Ola Stodółka.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone