logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza roadshow Ricoh

  PR 05.11.2019, przeczytano 570 razy
ilustracjastrzałka

19 listopada rozpoczyna się roadshow Ricoh. W tym roku firma odwiedzi Łódź, Kraków, Rzeszów i Lublin.  W trakcie spotkań z ekspertami Ricoh będzie można poznać zalety najnowszego plotera Pro L5160 w konfiguracji CMYK CMYK i systemu produkcyjnego Pro7200x z 5. stacją na kolor specjalny - neon żółty, niewidzialny czerwony, clear, biały. Podczas roadshow wydruki będą realizowane na materiałach Antalis Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-roadshow-ricoh,384586,artykul.html

Daty i lokalizacje

Łódź, 19 listopada, 10:00 – 15:00

Centrum Konferencyjno-Bankietowe RUBIN,
ul. Lodowa 94

Kraków, 20 listopada, 10:00 – 15:00

Hotel Tyniecki,
ul. Tyniecka 160,

Rzeszów, 21 listopada, 10:00 – 15:00  

Apart Hotel 12,
ul. Podpromie 12,

Lublin, 22 listopada, 10:00 – 15:00  

Focus Hotel Premium Lublin,
ul. Podzamcze 1

Ricoh Pro C7200x

Pro C7200x to flagowy cyfrowy system produkcyjny Ricoh. Urządzenia z tej serii pozwalają na druk na szerokiej gamie mediów, w tym na papierach powlekanych, teksturowanych, samokopiujących o gramaturze od 52 do 360 g/m². Obsługują również druk dwustronny na nośnikach o długości do 700 mm i druk jednostronny na nośnikach o długości do 1260 mm.

Główne cechy:

  • 5.stacja na toner specjalny - neon żółty, niewidzialny czerwony, clear, biały
  • Druk dwustronny 330 x 700
  • Automatyczna registracja i kalibracja kolorystyczna
  • Druk białym tonerem w jednym przejściu

Ricoh Pro L5160

Ricoh Pro L5160 to najnowszy ploter w ofercie firmy. Wyróżnia go najwyższa prędkość druku w swojej klasie, niska temperatura utrwalania oraz możliwość obsługi szerokiej gamy mediów. Urządzenia z tej serii pracują z wykorzystaniem ekologicznych i wytrzymałych atramentów lateksowych, które są odpowiednie do zastosowań zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych. Odporność na działanie światła i wody sprawia, że wydruki nie blakną i zachowują swoją trwałość w stopniu porównywalnym do wydruków wyprodukowanych na urządzeniach eko-solwentowych.

Główne cechy:

  • Niska temperatura utrwalania
  • Głowice Ricoh Gen5
  • Druk z prędkością 46,7 m²/h (outdoor), 25 m²/h (indoor)
  • Automatyczny system kalibracji i czyszczenia

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764