logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza roadshow Ricoh

  PR 05.11.2019, przeczytano 581 razy
ilustracjastrzałka

19 listopada rozpoczyna się roadshow Ricoh. W tym roku firma odwiedzi Łódź, Kraków, Rzeszów i Lublin.  W trakcie spotkań z ekspertami Ricoh będzie można poznać zalety najnowszego plotera Pro L5160 w konfiguracji CMYK CMYK i systemu produkcyjnego Pro7200x z 5. stacją na kolor specjalny - neon żółty, niewidzialny czerwony, clear, biały. Podczas roadshow wydruki będą realizowane na materiałach Antalis Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-roadshow-ricoh,384586,artykul.html

Daty i lokalizacje

Łódź, 19 listopada, 10:00 – 15:00

Centrum Konferencyjno-Bankietowe RUBIN,
ul. Lodowa 94

Kraków, 20 listopada, 10:00 – 15:00

Hotel Tyniecki,
ul. Tyniecka 160,

Rzeszów, 21 listopada, 10:00 – 15:00  

Apart Hotel 12,
ul. Podpromie 12,

Lublin, 22 listopada, 10:00 – 15:00  

Focus Hotel Premium Lublin,
ul. Podzamcze 1

Ricoh Pro C7200x

Pro C7200x to flagowy cyfrowy system produkcyjny Ricoh. Urządzenia z tej serii pozwalają na druk na szerokiej gamie mediów, w tym na papierach powlekanych, teksturowanych, samokopiujących o gramaturze od 52 do 360 g/m². Obsługują również druk dwustronny na nośnikach o długości do 700 mm i druk jednostronny na nośnikach o długości do 1260 mm.

Główne cechy:

  • 5.stacja na toner specjalny - neon żółty, niewidzialny czerwony, clear, biały
  • Druk dwustronny 330 x 700
  • Automatyczna registracja i kalibracja kolorystyczna
  • Druk białym tonerem w jednym przejściu

Ricoh Pro L5160

Ricoh Pro L5160 to najnowszy ploter w ofercie firmy. Wyróżnia go najwyższa prędkość druku w swojej klasie, niska temperatura utrwalania oraz możliwość obsługi szerokiej gamy mediów. Urządzenia z tej serii pracują z wykorzystaniem ekologicznych i wytrzymałych atramentów lateksowych, które są odpowiednie do zastosowań zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych. Odporność na działanie światła i wody sprawia, że wydruki nie blakną i zachowują swoją trwałość w stopniu porównywalnym do wydruków wyprodukowanych na urządzeniach eko-solwentowych.

Główne cechy:

  • Niska temperatura utrwalania
  • Głowice Ricoh Gen5
  • Druk z prędkością 46,7 m²/h (outdoor), 25 m²/h (indoor)
  • Automatyczny system kalibracji i czyszczenia

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764