logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Rzeszowska Akademia Innowacji Internetowych

  PR 23.09.2008, przeczytano 1118 razy

Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie uruchamia RAII - Rzeszowską Akademię Innowacji Internetowych. Partnerem RAII'u jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, który ufundował dla najlepszego studenta stypendium pokrywające koszty studiów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-rzeszowska-akademia-innowacji-internetowych,7880,artykul.html

Obecnie RAII oferuje studia podyplomowe na dwóch kierunkach: Zarządzanie projektami internetowymi oraz Marketing internetowy. Oferta akademii adresowana jest do absolwentów studiów wyższych (również z tytułem licencjata) zainteresowanych branżą internetową oraz menedżerów marketingu, informatyków, programistów, grafików, specjalistów ds. reklamy.

- Jest to pierwsze tego typu miejsce w Polsce, gdzie studenci będą mogli uzyskać praktyczną wiedzę na temat wykorzystania Internetu w marketingu oraz zarządzania projektami internetowymi, w tym start'upami, czyli nowymi serwisami z planami podboju sieci - mówi Mateusz Tułecki, pomysłodawca akademii oraz jej koordynator. - Udało nam się namówić do udziału w projekcie największe autorytety polskiego internetu, co niewątpliwie przełoży się na jakość oferowanych przez nas kierunków - dodaje.

Zajęcia w RAII'u prowadzić będą profesjonaliści związani z branżą internetową, m.in.: Dominik Kaznowski, Marcin Jagodziński, Michał Janas , Sebastian Kwiecień, Sebastian Łuczak, Arkadiusz Michno, Michał Nowak, Marcin Sulikowski, Dawid Szczepaniak, Michał Szot.

- Bardzo się cieszymy, ze taka inicjatywa została podjęta i możemy być jej partnerem. Jestesmy gotowi wspierać każde tego rodzaju przedsięwzięcie w Polsce - deklaruje Jarosław Sobolewski, dyrektor generalny IAB Polska.

Rzeszowska Akademia Innowacji Internetowych jest częścią Centrum Studiów Podyplomowych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Akademia została utworzona, by oferować aktualną, sprawdzoną i rzetelną wiedzę na temat zmian zachodzących w internecie. Problematyka poruszana na zajęciach będzie mieć praktyczny charakter, poparty wieloletnim doświadczeniem prowadzących.

Więcej informacji na temat Rzeszowskiej Akademii Innowacji Internetowych uzyskać można na stronie raii.pl.

Źródło: IAB Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764