logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza So!city, czyli nowa marka eko produktów

  PR 29.08.2022, przeczytano 467 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu na rynku pojawiła się nowa marka So!city, która tworzy ekologiczne produkty powstałe z plakatów billboardowych. Właścicielem marki jest Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-so%21city%2C-czyli-nowa-marka-eko-produktow,397018,artykul.html

So!city to marka, która szyje torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty z ekoplakatu, czyli materiału używanego do produkcji plakatów billboardowych. Ekoplakat można poddać recyklingowi i przetworzyć go na nowy plakat lub inne produkty.

Twórcą pomysłu jest Cityboard Media.

– Od zawsze przywiązywaliśmy wagę do ekologii, bo ona jest dla nas bardzo ważna. Ekoplakaty, energooszczędne lampy, fotowoltaika na nośnikach, wspieranie inicjatyw ekologicznych, a teraz sklep z produktami, które powstają z naszych ekoplakatów. Stwierdziliśmy, że będzie dobrym pomysłem dać ekoplakatom drugie życie. Tak zrodziła się idea, którą zmieniliśmy w markę, a następnie w e-sklep – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Marka jest adresowana do wszystkich aktywnych osób, które przywiązują wagę do aspektów ekologicznych i szukają niecodziennych sposobów na wyrażenie siebie. W So!city można kupić plecaki, worki na buty, torby na zakupy, czy nerki. Wszystkie produkty dostępne są w opcji mono, a 9 produktów ma swoje wersje kolorystyczne. W kolejnych miesiącach w sklepie będą się pojawiały nowe warianty i produkty.

– Sukcesywnie będziemy powiększali ofertę, bo z ekoplakatu można stworzyć bardzo wiele użytecznych w życiu codziennym produktów. Planujemy też limitowane kolekcje i promocje dla klientów – mówi Marcin Stan.

Za produkcję e-sklepu odpowiedzialny jest Cityboard Digital.

– Sklep So!city z założenia miał być produktem, który od podstaw będzie tworzony własnymi siłami. Prace ruszyły w styczniu 2022 r. Przygotowaliśmy koncepcję, wymyśliliśmy produkty, zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy e-sklep, a teraz zajmiemy się jego promowaniem. Taki sklep jesteśmy w stanie przygotować dla każdego z naszych klientów – dodaje Marcin Stan.

Promocja marki obejmie działania w digitalu (kampanie banerowe i social media) i na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Plakat reklamujący markę będzie we wrześniu eksponowany na największym wolnostojącym ekranie w Polsce, czyli na megacityboard w Warszawie. Planowana jest także kampania na nośnikach cityboard (6x3 m) i ekranach ecolight w stolicy.

To nie jedyna aktywność firmy w zakresie przetwarzania użytych do kampanii materiałów. Cityboard Media przygotowuje też podobne produkty dla swoich klientów. Po zakończonych kampaniach outdoorowych klienci zamawiają przetworzenie plakatów na plecaki czy nerki. Na takie rozwiązanie zdecydowała się, między innymi, Fabryki Norblina.

ilustracjastrzałka

Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.
Nikon z przyjemnością informuje o opublikowaniu wersji 1.3.0 oprogramowania NX Field, najnowszej odsłony systemu do zdalnego fotografowania dla profesjonalnych agencji fotograficznych. Uaktualnione oprogramowanie obsługuje nagrywanie filmów modelem Nikon Z 9, pełnoklatkowym bezlusterkowcem formatu FX i poszerza możliwości zdalnego fotografowania.
“Dzień na U” to dzień, w którym kobiety i mężczyźni potwierdzają swoje zdrowie, nie szukając wymówek w postaci braku czasu. To inicjatywa Fundacji Rak'n'Roll, której celem jest nagłaśnianie potrzeby regularnego wykonywania badań profilaktycznych (m.in. badań USG), a także przekonanie pracodawców, że warto zadbać o zdrowie...
Polski PR spotkał się podczas PSPR Day
Ponad setka uczestników wzięła udział w Warszawie w PSPR Day - „święcie polskiego PR”. W tej edycji wydarzenie organizowane przez Polskie Stowarzyszenie Public Relations zdominowane zostało przez szereg zagadnień rynku pracy oraz kształtujących się wyzwań kompetencyjnych. Finałem konferencji była uroczystość wręczenia nagrody za całokształt dorobku. „Lwa PR”...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764