W sierpniu na rynku pojawiła się nowa marka So!city, która tworzy ekologiczne produkty powstałe z plakatów billboardowych. Właścicielem marki jest Cityboard Media.
So!city to marka, która szyje torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty z ekoplakatu, czyli materiału używanego do produkcji plakatów billboardowych. Ekoplakat można poddać recyklingowi i przetworzyć go na nowy plakat lub inne produkty.
Twórcą pomysłu jest Cityboard Media.
– Od zawsze przywiązywaliśmy wagę do ekologii, bo ona jest dla nas bardzo ważna. Ekoplakaty, energooszczędne lampy, fotowoltaika na nośnikach, wspieranie inicjatyw ekologicznych, a teraz sklep z produktami, które powstają z naszych ekoplakatów. Stwierdziliśmy, że będzie dobrym pomysłem dać ekoplakatom drugie życie. Tak zrodziła się idea, którą zmieniliśmy w markę, a następnie w e-sklep – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.
Marka jest adresowana do wszystkich aktywnych osób, które przywiązują wagę do aspektów ekologicznych i szukają niecodziennych sposobów na wyrażenie siebie. W So!city można kupić plecaki, worki na buty, torby na zakupy, czy nerki. Wszystkie produkty dostępne są w opcji mono, a 9 produktów ma swoje wersje kolorystyczne. W kolejnych miesiącach w sklepie będą się pojawiały nowe warianty i produkty.
– Sukcesywnie będziemy powiększali ofertę, bo z ekoplakatu można stworzyć bardzo wiele użytecznych w życiu codziennym produktów. Planujemy też limitowane kolekcje i promocje dla klientów – mówi Marcin Stan.
Za produkcję e-sklepu odpowiedzialny jest Cityboard Digital.
– Sklep So!city z założenia miał być produktem, który od podstaw będzie tworzony własnymi siłami. Prace ruszyły w styczniu 2022 r. Przygotowaliśmy koncepcję, wymyśliliśmy produkty, zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy e-sklep, a teraz zajmiemy się jego promowaniem. Taki sklep jesteśmy w stanie przygotować dla każdego z naszych klientów – dodaje Marcin Stan.
Promocja marki obejmie działania w digitalu (kampanie banerowe i social media) i na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Plakat reklamujący markę będzie we wrześniu eksponowany na największym wolnostojącym ekranie w Polsce, czyli na megacityboard w Warszawie. Planowana jest także kampania na nośnikach cityboard (6x3 m) i ekranach ecolight w stolicy.
To nie jedyna aktywność firmy w zakresie przetwarzania użytych do kampanii materiałów. Cityboard Media przygotowuje też podobne produkty dla swoich klientów. Po zakończonych kampaniach outdoorowych klienci zamawiają przetworzenie plakatów na plecaki czy nerki. Na takie rozwiązanie zdecydowała się, między innymi, Fabryki Norblina.
Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.