logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza So!city, czyli nowa marka eko produktów

  PR 29.08.2022, przeczytano 987 razy
ilustracjastrzałka

W sierpniu na rynku pojawiła się nowa marka So!city, która tworzy ekologiczne produkty powstałe z plakatów billboardowych. Właścicielem marki jest Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-so%21city%2C-czyli-nowa-marka-eko-produktow,397018,artykul.html

So!city to marka, która szyje torby, plecaki, nerki, worki i inne produkty z ekoplakatu, czyli materiału używanego do produkcji plakatów billboardowych. Ekoplakat można poddać recyklingowi i przetworzyć go na nowy plakat lub inne produkty.

Twórcą pomysłu jest Cityboard Media.

– Od zawsze przywiązywaliśmy wagę do ekologii, bo ona jest dla nas bardzo ważna. Ekoplakaty, energooszczędne lampy, fotowoltaika na nośnikach, wspieranie inicjatyw ekologicznych, a teraz sklep z produktami, które powstają z naszych ekoplakatów. Stwierdziliśmy, że będzie dobrym pomysłem dać ekoplakatom drugie życie. Tak zrodziła się idea, którą zmieniliśmy w markę, a następnie w e-sklep – mówi Marcin Stan, członek zarządu Cityboard Media.

Marka jest adresowana do wszystkich aktywnych osób, które przywiązują wagę do aspektów ekologicznych i szukają niecodziennych sposobów na wyrażenie siebie. W So!city można kupić plecaki, worki na buty, torby na zakupy, czy nerki. Wszystkie produkty dostępne są w opcji mono, a 9 produktów ma swoje wersje kolorystyczne. W kolejnych miesiącach w sklepie będą się pojawiały nowe warianty i produkty.

– Sukcesywnie będziemy powiększali ofertę, bo z ekoplakatu można stworzyć bardzo wiele użytecznych w życiu codziennym produktów. Planujemy też limitowane kolekcje i promocje dla klientów – mówi Marcin Stan.

Za produkcję e-sklepu odpowiedzialny jest Cityboard Digital.

– Sklep So!city z założenia miał być produktem, który od podstaw będzie tworzony własnymi siłami. Prace ruszyły w styczniu 2022 r. Przygotowaliśmy koncepcję, wymyśliliśmy produkty, zaprojektowaliśmy i zbudowaliśmy e-sklep, a teraz zajmiemy się jego promowaniem. Taki sklep jesteśmy w stanie przygotować dla każdego z naszych klientów – dodaje Marcin Stan.

Promocja marki obejmie działania w digitalu (kampanie banerowe i social media) i na nośnikach reklamy zewnętrznej Cityboard Media. Plakat reklamujący markę będzie we wrześniu eksponowany na największym wolnostojącym ekranie w Polsce, czyli na megacityboard w Warszawie. Planowana jest także kampania na nośnikach cityboard (6x3 m) i ekranach ecolight w stolicy.

To nie jedyna aktywność firmy w zakresie przetwarzania użytych do kampanii materiałów. Cityboard Media przygotowuje też podobne produkty dla swoich klientów. Po zakończonych kampaniach outdoorowych klienci zamawiają przetworzenie plakatów na plecaki czy nerki. Na takie rozwiązanie zdecydowała się, między innymi, Fabryki Norblina.

ilustracjastrzałka

Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764