logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Thesport.pl - zupełnie nowa platforma sportowa

  PR 12.10.2021, przeczytano 186 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Piotr Baran, Damian Filipowski, Szymon Sikorski

Wystartował TheSport.pl - nowy serwis sportowy, którego założeniem jest pokazywanie sportu z różnych perspektyw. TheSport.pl ma być miejscem, w którym łączyć będzie się świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle’u.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-thesport.pl---zupelnie-nowa-platforma-sportowa,393343,artykul.html

- Nie będziemy ścigać się na newsy z innymi portalami. Chcemy pokazywać i tłumaczyć wszelkie tajniki związane z uprawianiem sportu od strony technicznej, przez sferę mentalną, a kończąc na lifestyle’u - tłumaczy Damian Filipowski, który będzie odpowiedzialny za redakcję TheSport.pl

TheSport.pl adresowany jest zarówno do osób uprawiających sport jak i fanów sportu. Pomysłodawcy projektu stawiają na merytoryczne materiały dotyczące trendów ze świata sportu. Eksperci na łamach The Sport będą dzielić się wiedzą na temat tego jak trenować, jak poprawiać swoje wyniki, jaki sprzęt sportowy kupić, czym się suplementować.

- Dzisiaj nie tylko oglądamy rywalizację sportowców czy trenujemy dla relaksu. Chcemy robić to świadomie, wiedzieć jak i dlaczego warto trenować, jaki sprzęt czy suplementy będą dla nas odpowiednie. Poszukujemy motywacji, przykładów, wiedzy merytorycznej- podkreśla Filipowski.

Pomysłodawcami TheSport.pl są biznesmeni Piotr Baran, prezes PCG Sp. z o.o., członek Rady Polskiego Związku Firm Deweloperskich, a także promotor sportu, wspierający m. in. Roberta Wilkowieckiego oraz Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon, mogącej pochwalić się współpracą z m. in. Hubertem Hurkaczem i zawodnikami Orlen Teamu oraz od wielu lat promującą różnego rodzaju wydarzenia sportowe. Cały zespół odpowiedzialny za powstanie projektu, również w czynny sposób związany jest ze sportem. Piotr Baran to aktywny triathlonista, Szymon Sikorski regularnie rywalizuje w ultramaratonach, natomiast Damian Filipowski od wielu lat związany jest z koszykówką.

- Sport stał się nieodłącznym elementem naszego życia. Chcąc jednak uprawiać go na odpowiednim poziomie, potrzebujemy wiedzy merytorycznej oraz inspiracji do pokonywania kolejnych wyzwań. Tak właśnie zrodził się pomysł stworzenia projektu TheSport - tłumaczy Sikorski.

- Moje doświadczenie mówi mi, że świat biznesu zdecydowanie chce inwestować w sport, ale nie zawsze wie, w jaki sposób to robić. To jasne, że wsparcie lokalnej drużyny przez tradycyjny sponsoring jest dobrą inicjatywą, ale my chcemy pokazać, że działania wspierające sport to coś więcej i można je prowadzić na wielu różnych płaszczyznach, czerpiąc z tego wymierne korzyści - dodaje Baran.

Platforma The Sport stawia na budowanie społeczności, odkrywanie aspektów związanych ze światem sportu, które często są pomijane w mainstreamie. Założyciele wskazują, że ich celem jest dostarczanie jakościowych treści i pokazywanie szerszego kontekstu, udowadniając, że sport to nie tylko rywalizacja i wyniki. W jednym miejscu zgromadzone będą teksty ekspertów, dziennikarzy sportowych, sportowców i pasjonatów.

ilustracjastrzałka

Źródło: The Sport

www.thesport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyborcza.pl uruchamia 33. serwis lokalny Kalisz.wyborcza.pl
Od 27 października 2021 r. czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl będą mieć do dyspozycji kolejny serwis z informacjami lokalnymi – tym razem dotyczącymi Kalisza i okolic. Pod adresem Kalisz.wyborcza.pl znajdą treści poświęcone miastu i regionowi. Na miejscu pracuje zespół dziennikarski, wspierany przez redakcję poznańską „Gazety Wyborczej”.  
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Android Auto. Dzięki temu użytkownicy samochodów z tym systemem mogą słuchać programu stacji na żywo oraz podcastów w jeszcze wygodniejszy i bezpieczniejszy sposób, również wtedy, gdy znajdują się poza zasięgiem tradycyjnych nadajników radiowych. To już kolejna nowość w ofercie...
Czy Paypal przejmie Pinteresta i znacząco przyspieszy rozwój social commerce?
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może to być największa transakcja w historii PayPala. W Polsce social commerce już rośnie w siłę –...
Tempo życia nie zwalnia, a my stajemy się coraz bardziej multitaskingowi. Ta wielozadaniowość ze sfery zawodowej przeszła również do życia codziennego i definiuje sposób w jaki spędzamy czas. Jak pokazują dane, ponad 9 na 10 polskich internautów to multiscreenersi cyfrowi. Co to oznacza? Nic innego jak to, że pierwszym i drugim ekranem są coraz częściej urządzenia mobilne a...
TikTok for Business – efektywna platforma mediowa, po raz pierwszy została partnerem jednego z najważniejszych wydarzeń marketingowych w Polsce – Gali Effie Awards Poland 2021. Podczas spotkania goście będą mogli skorzystać z unikatowej strefy TikToka, w której spędzą czas w pozytywnym miejscu pełnym rozrywki i gdzie poczują unikalne doświadczenie platformy. Gala...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764