Wystartował TheSport.pl - nowy serwis sportowy, którego założeniem jest pokazywanie sportu z różnych perspektyw. TheSport.pl ma być miejscem, w którym łączyć będzie się świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle’u.
- Nie będziemy ścigać się na newsy z innymi portalami. Chcemy pokazywać i tłumaczyć wszelkie tajniki związane z uprawianiem sportu od strony technicznej, przez sferę mentalną, a kończąc na lifestyle’u - tłumaczy Damian Filipowski, który będzie odpowiedzialny za redakcję TheSport.pl
TheSport.pl adresowany jest zarówno do osób uprawiających sport jak i fanów sportu. Pomysłodawcy projektu stawiają na merytoryczne materiały dotyczące trendów ze świata sportu. Eksperci na łamach The Sport będą dzielić się wiedzą na temat tego jak trenować, jak poprawiać swoje wyniki, jaki sprzęt sportowy kupić, czym się suplementować.
- Dzisiaj nie tylko oglądamy rywalizację sportowców czy trenujemy dla relaksu. Chcemy robić to świadomie, wiedzieć jak i dlaczego warto trenować, jaki sprzęt czy suplementy będą dla nas odpowiednie. Poszukujemy motywacji, przykładów, wiedzy merytorycznej- podkreśla Filipowski.
Pomysłodawcami TheSport.pl są biznesmeni Piotr Baran, prezes PCG Sp. z o.o., członek Rady Polskiego Związku Firm Deweloperskich, a także promotor sportu, wspierający m. in. Roberta Wilkowieckiego oraz Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon, mogącej pochwalić się współpracą z m. in. Hubertem Hurkaczem i zawodnikami Orlen Teamu oraz od wielu lat promującą różnego rodzaju wydarzenia sportowe. Cały zespół odpowiedzialny za powstanie projektu, również w czynny sposób związany jest ze sportem. Piotr Baran to aktywny triathlonista, Szymon Sikorski regularnie rywalizuje w ultramaratonach, natomiast Damian Filipowski od wielu lat związany jest z koszykówką.
- Sport stał się nieodłącznym elementem naszego życia. Chcąc jednak uprawiać go na odpowiednim poziomie, potrzebujemy wiedzy merytorycznej oraz inspiracji do pokonywania kolejnych wyzwań. Tak właśnie zrodził się pomysł stworzenia projektu TheSport - tłumaczy Sikorski.
- Moje doświadczenie mówi mi, że świat biznesu zdecydowanie chce inwestować w sport, ale nie zawsze wie, w jaki sposób to robić. To jasne, że wsparcie lokalnej drużyny przez tradycyjny sponsoring jest dobrą inicjatywą, ale my chcemy pokazać, że działania wspierające sport to coś więcej i można je prowadzić na wielu różnych płaszczyznach, czerpiąc z tego wymierne korzyści - dodaje Baran.
Platforma The Sport stawia na budowanie społeczności, odkrywanie aspektów związanych ze światem sportu, które często są pomijane w mainstreamie. Założyciele wskazują, że ich celem jest dostarczanie jakościowych treści i pokazywanie szerszego kontekstu, udowadniając, że sport to nie tylko rywalizacja i wyniki. W jednym miejscu zgromadzone będą teksty ekspertów, dziennikarzy sportowych, sportowców i pasjonatów.
Źródło: The Sport