logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza Thesport.pl - zupełnie nowa platforma sportowa

  PR 12.10.2021, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Piotr Baran, Damian Filipowski, Szymon Sikorski

Wystartował TheSport.pl - nowy serwis sportowy, którego założeniem jest pokazywanie sportu z różnych perspektyw. TheSport.pl ma być miejscem, w którym łączyć będzie się świat sportu, biznesu, marketingu i lifestyle’u.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-thesport.pl---zupelnie-nowa-platforma-sportowa,393343,artykul.html

- Nie będziemy ścigać się na newsy z innymi portalami. Chcemy pokazywać i tłumaczyć wszelkie tajniki związane z uprawianiem sportu od strony technicznej, przez sferę mentalną, a kończąc na lifestyle’u - tłumaczy Damian Filipowski, który będzie odpowiedzialny za redakcję TheSport.pl

TheSport.pl adresowany jest zarówno do osób uprawiających sport jak i fanów sportu. Pomysłodawcy projektu stawiają na merytoryczne materiały dotyczące trendów ze świata sportu. Eksperci na łamach The Sport będą dzielić się wiedzą na temat tego jak trenować, jak poprawiać swoje wyniki, jaki sprzęt sportowy kupić, czym się suplementować.

- Dzisiaj nie tylko oglądamy rywalizację sportowców czy trenujemy dla relaksu. Chcemy robić to świadomie, wiedzieć jak i dlaczego warto trenować, jaki sprzęt czy suplementy będą dla nas odpowiednie. Poszukujemy motywacji, przykładów, wiedzy merytorycznej- podkreśla Filipowski.

Pomysłodawcami TheSport.pl są biznesmeni Piotr Baran, prezes PCG Sp. z o.o., członek Rady Polskiego Związku Firm Deweloperskich, a także promotor sportu, wspierający m. in. Roberta Wilkowieckiego oraz Szymon Sikorski, prezes zarządu i strateg w Agencji PR Publicon, mogącej pochwalić się współpracą z m. in. Hubertem Hurkaczem i zawodnikami Orlen Teamu oraz od wielu lat promującą różnego rodzaju wydarzenia sportowe. Cały zespół odpowiedzialny za powstanie projektu, również w czynny sposób związany jest ze sportem. Piotr Baran to aktywny triathlonista, Szymon Sikorski regularnie rywalizuje w ultramaratonach, natomiast Damian Filipowski od wielu lat związany jest z koszykówką.

- Sport stał się nieodłącznym elementem naszego życia. Chcąc jednak uprawiać go na odpowiednim poziomie, potrzebujemy wiedzy merytorycznej oraz inspiracji do pokonywania kolejnych wyzwań. Tak właśnie zrodził się pomysł stworzenia projektu TheSport - tłumaczy Sikorski.

- Moje doświadczenie mówi mi, że świat biznesu zdecydowanie chce inwestować w sport, ale nie zawsze wie, w jaki sposób to robić. To jasne, że wsparcie lokalnej drużyny przez tradycyjny sponsoring jest dobrą inicjatywą, ale my chcemy pokazać, że działania wspierające sport to coś więcej i można je prowadzić na wielu różnych płaszczyznach, czerpiąc z tego wymierne korzyści - dodaje Baran.

Platforma The Sport stawia na budowanie społeczności, odkrywanie aspektów związanych ze światem sportu, które często są pomijane w mainstreamie. Założyciele wskazują, że ich celem jest dostarczanie jakościowych treści i pokazywanie szerszego kontekstu, udowadniając, że sport to nie tylko rywalizacja i wyniki. W jednym miejscu zgromadzone będą teksty ekspertów, dziennikarzy sportowych, sportowców i pasjonatów.

ilustracjastrzałka

Źródło: The Sport

www.thesport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764