logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza trzecia odsłona reklamy „Suzuki Show”

  PR 22.09.2022, przeczytano 179 razy
ilustracjastrzałka

Co łączy Suzuki Vitarę i Suzuki Jimny? Co Suzuki Motor Poland robi dla rozwoju polskiego sportu? Na te pytania odpowiadają w najnowszej kampanii „Suzuki Show”- Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Kampanię razem z Suzuki przygotowała agencja Communication Unlimited.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-trzecia-odslona-reklamy-_suzuki-show_,397308,artykul.html

Na trzecią odsłonę „Suzuki Show” składają się filmy, które będą prezentowane na stronie www.suzuki.pl, na kanale Yoy Tube Suzuki Polska oraz w social mediach. W filmie „Legendy” ambasadorowie marki - dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas ruszają w podróż hybrydową Suzuki Vitarą i legendarnym autem terenowym Suzuki Jimny, by w swoim stylu, czyli  z dużą dawką humoru opowiedzieć o ich zaletach. Z kolei film „Sport” obrazuje, co łączy hybrydy Suzuki i dyscypliny, które marka „napędza”.

Suzuki Show” jest pierwszą polską kampanią marki Suzuki w Polsce. Nazwa konceptu nawiązuje  do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale przede wszystkim z udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Pierwsze dwie odsłony „Suzuki Show” mocno wybrzmiały na rynku, wpływając na dynamikę sprzedaży marki.  Kampania została zgłoszona do konkursu Effie Awards Poland, którego wyniki będą znane w październiku.  

Za koncept kreatywny reklam odpowiada Suzuki wraz z agencją Communication Unlimited, za produkcję filmów Selfish3, a zakup mediów Value Media.

Communication Unlimited w ramach strategii marki od 8 lat realizuje dla Suzuki kampanie w TV, prasie, Internecie i radiu oraz działania outdoorowe. Odpowiada za obsługę marki w mediach społecznościowych oraz obsługę sieci dealerskiej w zakresie komunikacji.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na „Schlebianie na śniadanie”
Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami...
Labo Print rozwija segment Expo i wydaje nowy Katalog
Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest...
Nowy sklep internetowy Trotec
Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także...
Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764