logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza urodzinowa kampania Radia Nowy Świat

  PR 11.07.2022, przeczytano 436 razy
ilustracja
Fot. Michał Siudziński

Magda Jethon, Katarzyna Kasia, Joanna Kołaczkowska, Wojciech Malajkat, Wojciech Mann, Marcin Mann, Grzegorz Markowski oraz Zbigniew Zamachowski to bohaterowie kampanii Radia Nowy Świat, która w sposób niebanalny informuje o drugich urodzinach rozgłośni i zachęca do dołączenia do grupy najwierniejszych i najwspanialszych Patronów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-urodzinowa-kampania-radia-nowy-swiat,396552,artykul.html

Po bardzo intensywnym, urodzinowym weekendzie startuje kampania „Radio Nowy Świat ma już dwa lata i świetnie się zapowiada” w social mediach na Facebook’u i YouTubie.               W niedzielę, 10 lipca, podczas audycji Wojciecha Manna został pokazany pierwszy z czterech spotów, który można już oglądać na otwartych kanałach FB i YT Radia Nowy Świat. Dodatkowo Patroni stacji mogą obejrzeć ekskluzywny spot, który jest dostępny tylko dla nich.

- Chcieliśmy w sposób nieoczywisty, a nawet absurdalny zachęcić naszych Słuchaczy do pozostania Patronką/Patronem Radia Nowy Świat. Mamy sporo dystansu do siebie i uważamy, że ta kampania powinna się Państwu spodobać, a pierwsze reakcje wskazują, że się nie mylimy – mówi Magda Jethon, Redaktor Naczelna Radia Nowy Świat.

Za kreację odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda.

- Zależało nam, aby stworzyć kampanię, która opowie o urodzinach Radia Nowy Świat, a jednocześnie zachęci do  wspierania tej stacji. Humorystyczny ton narracji to rodzaj ukłonu w stronę Słuchaczy – dodaje Darek Rzontkowski, Partner i Executive Creative Director Agencji Huta 19, reżyser spotów.

ilustracjastrzałka

W realizacji kampanii wzięli również udział: Papaya Films - produkcja, Lunapark i 422post - postprodukcja i Ztudio&Burza – udźwiękowienie.

Przygotowanych zostało kilkanaście odsłon kreacji, ale część z nich zostanie udostępniona wyłącznie Patronom Radia Nowy Świat. Każdy, kto dołączy do grona Darczyńców, będzie miał możliwość zobaczenia znacznie więcej.

Przypominamy, że zbiórka na Radio Nowy Świat jest prowadzona na Patronite. Zostanie Patronką/Patronem to dostęp do ekskluzywnych treści, podcastów ekstra i tak jak w przypadku naszej kampanii, do niektórych spotów, które nie zostaną szeroko opublikowane.

Źródło: Radio Nowy Świat

www.nowyswiat.online

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jaki materiał fotograficzny uzyska tytuł najlepszego w minionym roku w finale konkursu za „Odwagę patrzenia"? Tego dowiemy się już w czwartek, 8 grudnia 2022 r. po godz. 20:00. Serwis Wyborcza.pl przedstawi finalistów i laureata lub laureatkę Nagrody im. Krzysztofa Millera oraz zwycięzcę lub zwyciężczynię w kategorii „Wolność, solidarność,...
„Polish Gamers Kids”
PURR Media oraz inicjatywa Polish Gamers Observatory prezentują pierwsze w Polsce badanie na temat konsumpcji gier wideo przez dzieci w wieku 9-15 lat – „Polish Gamers KIDS”. Jak pokazują wyniki – dla 88% dzieci z pokoleń Z i Alfa, gry są częścią ich codziennej rutyny, a granie stanowi czynność pierwszego wyboru w wolnym czasie. Badanie „Polish Gamers...
W raporcie „Biura Reklamy 2022” przygotowanym przez magazyn „Media&Marketing Polska” po raz kolejny liderem rankingu w swojej kategorii został AMS. Najwyższe oceny zebrały także zespoły Tandem Media – zarówno ten zajmujący się reklamą radiową (wkrótce jako Tandem Audio Broker), jak i kinową (niebawem pod szyldem Helios Media). Nagrodę...
Rossmann po raz kolejny zajął pierwsze miejsce w rankingu najbardziej zauważalnych w prasie, serwisach internetowych i mediach społecznościowych firm w branży aptek i drogerii. Organizatorem rankingu Top marka jest wydawnictwo Press.
Bankier.pl ponownie wybrany głównym źródłem informacji dla inwestorów giełdowych
Bankier.pl został ponownie uznany za najpopularniejszy i najbardziej wartościowy serwis internetowy dla polskich inwestorów w corocznym badaniu przeprowadzonym przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764