logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza walentynkowy konkurs marki E.Wedel „Podaruj i zagadaj”

  PR 24.01.2022, przeczytano 755 razy
ilustracjastrzałka

Słodycze to idealny pomysł na prezent, a marka E.Wedel wie o tym najlepiej, bo od lat towarzyszy Polakom w wyjątkowych dla nich chwilach. To z myślą o okazywaniu sobie uczuć, rusza walentynkowy konkurs, pt. „Podaruj i zagadaj”. Na laureatów czekają fantastyczne nagrody, które uprzyjemnią święto zakochanych i czas spędzony z bliską nam osobą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-walentynkowy-konkurs-marki-e.wedel-_podaruj-i-zagadaj_,394491,artykul.html

Konkurs pt. „Podaruj i zagadaj” to doskonała okazja do tego, by wykazać się kreatywnością i zdobyć wspaniałe nagrody. Zasady są niezwykle proste. Uczestnicy zobowiązani są do zakupu minimum jednego opakowania pianek Ptasie Mleczko 360 g o dowolnym smaku, zarejestrowania się, uzupełnienia zadania konkursowego, które brzmi: „Podziel się swoim lekkim i słodkim tekstem na zagadanie” oraz dołączenia do niego zdjęcia paragonu, potwierdzającego zakup dowolnego opakowania pianek Ptasie Mleczko.  

Konkurs wystartował 24 stycznia o godzinie 09:00 i potrwa do 14 lutego 2022 r.

Na autorów najlepszych tekstów na zagadanie czekają wyjątkowe nagrody, a wśród nich m.in.: 9 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 1000,00 zł, 22 naszyjniki z ptasim motywem marki Ania Kruk i aż 110 walentynkowych boxów z niebiańsko lekkimi piankami Ptasie Mleczko.

Źródło: Wedel

www.wedel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764