logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza walentynkowy konkurs marki E.Wedel „Podaruj i zagadaj”

  PR 24.01.2022, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

Słodycze to idealny pomysł na prezent, a marka E.Wedel wie o tym najlepiej, bo od lat towarzyszy Polakom w wyjątkowych dla nich chwilach. To z myślą o okazywaniu sobie uczuć, rusza walentynkowy konkurs, pt. „Podaruj i zagadaj”. Na laureatów czekają fantastyczne nagrody, które uprzyjemnią święto zakochanych i czas spędzony z bliską nam osobą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-walentynkowy-konkurs-marki-e.wedel-_podaruj-i-zagadaj_,394491,artykul.html

Konkurs pt. „Podaruj i zagadaj” to doskonała okazja do tego, by wykazać się kreatywnością i zdobyć wspaniałe nagrody. Zasady są niezwykle proste. Uczestnicy zobowiązani są do zakupu minimum jednego opakowania pianek Ptasie Mleczko 360 g o dowolnym smaku, zarejestrowania się, uzupełnienia zadania konkursowego, które brzmi: „Podziel się swoim lekkim i słodkim tekstem na zagadanie” oraz dołączenia do niego zdjęcia paragonu, potwierdzającego zakup dowolnego opakowania pianek Ptasie Mleczko.  

Konkurs wystartował 24 stycznia o godzinie 09:00 i potrwa do 14 lutego 2022 r.

Na autorów najlepszych tekstów na zagadanie czekają wyjątkowe nagrody, a wśród nich m.in.: 9 kart przedpłaconych Sodexo o wartości 1000,00 zł, 22 naszyjniki z ptasim motywem marki Ania Kruk i aż 110 walentynkowych boxów z niebiańsko lekkimi piankami Ptasie Mleczko.

Źródło: Wedel

www.wedel.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAA Power Hour: wszystko co najważniejsze o influencer marketingu
Trendy w influencer marketingu były tematem drugiego panelu IAA POWER HOUR, który odbył się w środę 18 maja i był transmitowany na żywo ze studia RASP. Podczas spotkania swoją wiedzą i inspiracjami podzielili się: Iwona Piwek, YouTube Sales Head, Google Poland, Adam Nowakowski, Creative Agency Partner CEE, Meta, Marcin Gruszka, Head of Communications, Allegro oraz Jacek...
Puma i Manchester City prezentują nowy zestaw domowy na sezon 2022/23
PUMA zaprezentowała dziś strój domowy Manchesteru City na sezon 2022/23, głównymi inspiracjami do zaprojektowania stroju był skład „The Citizens” z końca lat 60. oraz jeden z jego liderów, ikona klubu – Colin Bell.
STS, sponsor strategiczny Lecha i największa polska firma bukmacherska, zdecydował na ostatni mecz sezonu 2021/2022 o zmianie swojego logo na froncie koszulek na specjalnie zaprojektowany napis z okazji zdobycia mistrzostwa Polski przez poznańską drużynę. – Pomysł STS bardzo nam się spodobał i od razu przystąpiliśmy do pracy, by zdążyć na mecz z Zagłębiem Lubin -...
Unique One powiększa Zarząd
Agencja UNIQUE ONE powiększyła struktury Zarządu o trzy nowe osoby: Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje na stanowisku Prezesa Zarządu.
Kampania Great Hair Stories dla Resibo od agencji Os3 i studia Warsaw Production
oS3 jako agencja wiodąca marki Resibo, odpowiada za komunikację wprowadzającą linię naturalnych kosmetyki do włosów. Kampania Great Hair Stories wspiera wejście marki w nową kategorię produktów do włosów, z zestawem szamponów, odżywek i serum na końcówki. Produkty to efekt dwóch lat pracy marki z technologami i trychologami. Każdy produkt posiada unikalną formulację,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764