logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza wąsata kampania Movember Polska 2018

  PR 30.10.2018, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie rozpoczyna się 5. edycja akcji Movember w Polsce. Celem tego międzynarodowego ruchu jest zwiększanie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród mężczyzn. W ramach kampanii do sieci trafiła specjalna wersja klipu „Wąs, wąs, wąs”, w której występuje ambasador akcji – Cyber Marian.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-wasata-kampania-movember-polska-2018,379958,artykul.html

Jak co roku, w listopadzie mężczyźni na całym świecie zapuszczają wąsy, by sprowokować do rozmowy o raku jąder i prostaty. W ten sposób pomysłodawcy akcji chcą uświadamiać, jak ważne są regularne badania i dbanie o swój stan zdrowia. W ramach polskiej kampanii Movember od 2 listopada do 2 grudnia w sześciu miastach zorganizowane zostaną darmowe badania USG jąder, a także – po raz pierwszy – badania poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.

Ambasadorami kampanii są w tym roku są znani youtuberzy Cyber Marian i Chwytak oraz kierowcy rajdowi Kamil Winnicki i Filip Nivette. Wspólnie promują oni Movember Polska 2018 w teledysku do nowej wersji piosenki „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana w reżyserii Mateusza Głowackiego. Za produkcję klipu odpowiada Barbara Owsińska, która doświadczenie w produkcji zdobywała pracując na planach etiud studenckich m.in. „Bezkresu” Adama Piętkiewicza i „Wdechu” Maksymiliana Plater-Zyberka. Obecnie pracuje przy produkcji najnowszego filmu Lecha Majewskiego. Kampania Movember jest już prowadzona w internecie i w social mediach.

– Polskie obchody ruchu Movember są unikalne na skalę światową. Jako organizatorzy wyszliśmy poza cel edukacyjny i daliśmy mężczyznom możliwość udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych. Dzięki wsparciu ambasadorów i partnerów planujemy rozwiać wątpliwości tych, którzy obawiają się regularnego sprawdzania swojego stanu zdrowia. Podczas serii bezpłatnych badań chcemy w tym roku przebadać ponad 2000 osób – mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko.

Tegoroczna akcja jest trzecią edycją bezpłatnych badań dla mężczyzn w Polsce, zrealizowaną wspólnie przez Fundację Kapitan Światełko, Nationale-Nederlanden, Bayer Polska i Diagnosis S.A.

Harmonogram darmowych badań profilaktycznych dla mężczyzn:

  • 02 XI – Kraków, Galeria Bronowice
  • 04 XI – Wrocław, Arkady Wrocławskie
  • 09 XI – Poznań, hale MTP
  • 10 XI – Poznań, hale MTP
  • 15 XI – Warszawa, Hala Koszyki
  • 24 XI – Katowice, podczas Mustache Yard Sale
  • 25 XI – Katowice, podczas Mustache Yard Sale
  • 02 XII – Gdynia, CH Batory

Źródło: Ruch Movember Polska

www.movember.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gerhard Steidl uhonorowany nagrodą Sony World Photography Awards 2020 za wybitny wkład w fotografię
World Photography Organisation ma przyjemność ogłosić, że nagrodę Za wybitny wkład w fotografię 2020 w ramach konkursu Sony World Photography Awards otrzymał wydawca Gerhard Steidl. Po raz pierwszy w historii konkursu nagrodę Za wybitny wkład w fotografię przyznano osobie, która nie jest fotografem. Jury doceniło wieloletnią współpracę Steidla z fotografami i...
Cykl Spotkań agencji Aliganza i uczelni Viamoda
Strategia obecności marki w sieci to od dawna nie tylko reklamy na Facebooku czy teksty na blogu napisane pod wyszukiwarki. Na wykładzie słuchacze poznają tajniki sprawnego projektowania strategii obecności marki online, od researchu konkurencji po automatyzację sprzedaży, które przedstawią eksperci z wieloletnim doświadczeniem.
Ibuprom Zatoki z nową kampanią telewizyjną
Ruszyła kampania leku Ibuprom Zatoki za której koncepcję kreatywną odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Ricoh na Remadays 2020
Podczas tegorocznej edycji RemaDays Ricoh zaprezentuje swój flagowy system produkcyjny Pro C7200x z 5. stacją na kolor specjalny oraz najnowszy ploter lateksowy Pro L5160. Na stoisku firmy (hala F, stoisko M25) będzie można zobaczyć m.in. niestandardowe aplikacje wykorzystujące tonery specjalne: neon żółty, neon różowy, clear i biały oraz widoczny tylko pod...
Kozłowska wraca do Schulz brand friendly
Do agencji po rocznej przerwie wraca Dominika Kozłowska obejmując piastowane wcześniej stanowisko PR Managera.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764