logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza wąsata kampania Movember Polska 2018

  PR 30.10.2018, przeczytano 542 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie rozpoczyna się 5. edycja akcji Movember w Polsce. Celem tego międzynarodowego ruchu jest zwiększanie świadomości na temat chorób nowotworowych wśród mężczyzn. W ramach kampanii do sieci trafiła specjalna wersja klipu „Wąs, wąs, wąs”, w której występuje ambasador akcji – Cyber Marian.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-wasata-kampania-movember-polska-2018,379958,artykul.html

Jak co roku, w listopadzie mężczyźni na całym świecie zapuszczają wąsy, by sprowokować do rozmowy o raku jąder i prostaty. W ten sposób pomysłodawcy akcji chcą uświadamiać, jak ważne są regularne badania i dbanie o swój stan zdrowia. W ramach polskiej kampanii Movember od 2 listopada do 2 grudnia w sześciu miastach zorganizowane zostaną darmowe badania USG jąder, a także – po raz pierwszy – badania poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.

Ambasadorami kampanii są w tym roku są znani youtuberzy Cyber Marian i Chwytak oraz kierowcy rajdowi Kamil Winnicki i Filip Nivette. Wspólnie promują oni Movember Polska 2018 w teledysku do nowej wersji piosenki „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana w reżyserii Mateusza Głowackiego. Za produkcję klipu odpowiada Barbara Owsińska, która doświadczenie w produkcji zdobywała pracując na planach etiud studenckich m.in. „Bezkresu” Adama Piętkiewicza i „Wdechu” Maksymiliana Plater-Zyberka. Obecnie pracuje przy produkcji najnowszego filmu Lecha Majewskiego. Kampania Movember jest już prowadzona w internecie i w social mediach.

– Polskie obchody ruchu Movember są unikalne na skalę światową. Jako organizatorzy wyszliśmy poza cel edukacyjny i daliśmy mężczyznom możliwość udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych. Dzięki wsparciu ambasadorów i partnerów planujemy rozwiać wątpliwości tych, którzy obawiają się regularnego sprawdzania swojego stanu zdrowia. Podczas serii bezpłatnych badań chcemy w tym roku przebadać ponad 2000 osób – mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko.

Tegoroczna akcja jest trzecią edycją bezpłatnych badań dla mężczyzn w Polsce, zrealizowaną wspólnie przez Fundację Kapitan Światełko, Nationale-Nederlanden, Bayer Polska i Diagnosis S.A.

Harmonogram darmowych badań profilaktycznych dla mężczyzn:

  • 02 XI – Kraków, Galeria Bronowice
  • 04 XI – Wrocław, Arkady Wrocławskie
  • 09 XI – Poznań, hale MTP
  • 10 XI – Poznań, hale MTP
  • 15 XI – Warszawa, Hala Koszyki
  • 24 XI – Katowice, podczas Mustache Yard Sale
  • 25 XI – Katowice, podczas Mustache Yard Sale
  • 02 XII – Gdynia, CH Batory

Źródło: Ruch Movember Polska

www.movember.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa K2 z nowym serwisem dla Toyota Financial Services Polska
Toyota Financial Services Polska uruchomiła odświeżony serwis dla klientów. Kompleksowe wsparcie przy wdrożeniu toyotabank.pl. zapewniły Agencja K2, K2 Precise, Fabrity, K2 Digital Products i Oktawave, wchodzące w skład Grupy K2.
„Defect” – wirtualna produkcja od Platige Image
Studio Platige Image zaprezentowało swoją pierwszą produkcję zrealizowaną przy użyciu wypracowanej w dziale Platige Broadcast technologii Virtual Production. Celem filmu jest pokazanie możliwości, jakie otwiera przed twórcami to rozwiązanie. Realizacja zdjęć w wielu lokacjach jednego dnia, uniezależnienie się od warunków pogodowych czy skrócenie do minimum...
Opieka nad osobą chorą to bardzo angażujące zadanie, które wymaga wielu wyrzeczeń. Mimo to opiekunowie często są niedoceniani, a o ich problemach rzadko mówi się na głos. Z inicjatywy Fundacji Nutricia, w ramach VI edycji kampanii edukacyjnej „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą” powstało nowe miejsce, w którym opiekun...
Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio
Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
Lista Top Dostawców Festiwalmarketingu.pl coraz liczniejsza
Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo i Antyhacker to kolejni TOP dostawcy, którzy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764