logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza współpraca Oshee i CD Projekt Red

  PR 02.09.2021, przeczytano 1467 razy
ilustracja

OSHEE łączy siły z CD PROJEKT RED, wprowadzając na rynek limitowaną serię napojów funkcjonalnych sygnowanych marką Wiedźmin. Każdy z produktów będzie nawiązywać w swojej charakterystyce do postaci, artefaktów czy magii znanej z uniwersum, które zyskało miliony fanów na całym świecie. Napoje trafią na półki sklepowe już we wrześniu. Dodatkowo, wprowadzeniu unikatowych produktów OSHEE będzie towarzyszyć zaplanowana od października kampania outdoorowa i digitalowa, oraz loteria, w której do wygrania będzie ponad 2000 nagród.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-wspolpraca-oshee-i-cd-projekt-red,392854,artykul.html

Kierując się hasłem „Live, Fight, Win”, OSHEE współpracowało z najbardziej rozpoznawalnymi i najlepszymi zawodnikami oraz klubami piłkarskimi. Marka zapracowała na pozycję lidera na rynku napojów funkcjonalnych oraz izotonicznych, a jej produkty stały się integralną częścią treningu i rywalizacji zarówno dla amatorów, jak i zawodowców. Nowa, limitowana seria napojów izotonicznych i energetycznych łączy OSHEE World ze światem Wiedźmina. Na sklepowych półkach już od września zagoszczą napoje z wizerunkami Geralta, Yennefer, Ciri czy Eredina, znanymi z gier wideo studia CD PROJEKT RED.

- OSHEE jest postrzegana jako marka międzynarodowa, podobnie jak Wiedźmin. Po kilkunastu latach na rynku sportowym poczuliśmy, że musimy wyjść szerzej. Zacząć eksplorować nieznane nam jeszcze obszary. Współpraca z CD PROJEKT RED jest dla nas bardzo ważna, bo pozwala otworzyć bramy do nowych światów. Wierzymy, że skoro nasze napoje wspomagają rozwój sportowców, to mogą również efektywnie wspierać e-sportowców oraz gamerów – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.

Limitowaną serię napojów tworzą między innymi „Jaskółka”, „Zamieć” i „Kot” – inspirowane eliksirami, które w świecie Wiedźmina przyspieszały regenerację, poprawiały refleks i pozwalały widzieć w ciemnościach. Do stworzenia napoju witaminowego o smaku bzu i agrestu inspirację stanowiła czarodziejka Yennefer, która charakteryzuje się zarówno fiołkowym kolorem oczu oraz wyjątkowym zapachem ulubionych perfum.

Na etykietach napojów nie zabraknie też innych bohaterów znanych z serii gier o Wiedźminie. Postać Geralta z Rivii znajdziemy na napoju izotonicznym oraz batonie energetycznym. Z kolei na butelkach energy water pojawią się Ciri oraz Eredin – Król Dzikiego Gonu. Wszystkie wymienione produkty będą miały esencjonalne, „gęste” smaki, kojarzone z krwistym granatem oraz soczyście czerwoną pomarańczą.

Loteria z nagrodami

Dedykowana loteria, która towarzyszy kampanii, z pewnością ucieszy wszystkich graczy, przemierzających uniwersum Wiedźmina. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zachować paragon zakupu w przypadku Energy Drinków lub znaleźć kod pod etykietą napojów izotonicznych i napojów witaminowych. Od 1 września do 31 grudnia 2021 będzie można wygrać ponad 2000 nagród. Wśród nich 400 kodów na grę „Wiedźmin 3: Dziki Gon - Edycja Gry Roku”, 400 kodów zniżkowych w wysokości 20 zł przy zakupach powyżej 100 zł, do wydania w oficjalnym sklepie CD PROJEKT RED GEAR, 400 voucherów na internetowy koncert z muzyką z gry „Wiedźmin 3: Dziki Gon” oraz 1000 zestawów gadżetów od OSHEE.

Kampania reklamowa

Wprowadzeniu nowych napojów na rynek będzie towarzyszyć zaplanowana od października kampania outdoorowa i digitalowa. W największych miastach Polski pojawią się nośniki reklamowe. Wykorzystane zostaną zarówno billboardy, siatki wielkoformatowe jak i nośniki citylight premium czy backlight. W YouTube oraz serwisach VOD pojawią się formaty wideo. Zaplanowano również dedykowane formaty reklamowe display. W mediach społecznościowych działania promocyjne pozwolą zaangażować odbiorców we wszystkich dostępnych platformach, również włączając współpracę z popularnymi influencerami.

Źródło: CD PROJEKT RED

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764