logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza X edycja konkursu Zainspirowani Japonią

   02.04.2020, przeczytano 614 razy
ilustracja

W dniu 1 kwietnia rozpoczyna się kolejna, już dziesiąta edycja konkursu Zainspirowani Japonią. Laureaci w dwóch kategoriach: Open i Wektor mają szansę wygrać monitor graficzny marki EIZO oraz tablet graficzny Wacom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-x-edycja-konkursu-zainspirowani-japonia,386375,artykul.html

10 lat temu odbyła się pierwsza edycja konkursu Zainspirowani Japonią, organizowana przez polskiego dystrybutora EIZO wraz z nieistniejącym już magazynem internetowym .PSD PHOTOSHOP. Od tego czasu konkurs cieszy się niezmiennie dużą popularnością – we wszystkich edycjach udział wzięło już prawie 1200 osób, a ubiegłoroczna edycja zgromadziła aż 185 prac.

Wśród laureatów konkursu znaleźli się artyści, którzy obecnie cieszą się dużą popularnością na polskiej scenie graficznej, m.in. Sebastian Skrobol, Anna Betlejewska, Kamila Kozłowska czy Igor Chołda (Aqualoopa).

Temat konkursu pozostaje niezmienny – jest nim wszystko to, co w jakiś sposób wiąże się czy kojarzy z Japonią, jej kulturą, historią i sztuką. Uczestnicy będą „zmagać się” w dwóch kategoriach: Open, do której kwalifikować się będą wszelkie prace graficzne przetworzone cyfrowo oraz Wektor, gdzie przyjmowane będą prace wykonane wyłącznie w tej technice.

Niezmiennie główną nagrodą w kategorii Open jest monitor graficzny – tym razem to model EIZO ColorEdge CS2410. Zwycięzca w kategorii Wektor otrzyma znakomity tablet graficzny Wacom Intuos Pro M. Zostaną również przyznane dwa wyróżnienia w postaci inteligentnych notesów Wacom Bamboo Slate.

W 10 edycji Konkursu Zainspirowani Japonią na swojego faworyta będą mogli oddawać głos internauci. Autor pracy, na którą zostanie oddana największa liczba głosów otrzyma tablet One by Wacom.

Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.zainspirowanijaponia.pl Przebieg konkursu będzie można śledzić również na kanałach social media EIZO i Wacom.

Terminarz konkursu:

  • Termin konkursu – 1 kwietnia 2020 – 30 czerwca 2020 r.
  • Prace przyjmowane są do 7 czerwca 2020 r.
  • Werdykt – 15 czerwca 2020 r.

Źródło: Alstor

www.alstor.pl

Dodatkowe informacje:

Patronami medialnymi konkursu są : Graffus, Japonia-online oraz GrafMag

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764