logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza X edycja konkursu Zainspirowani Japonią

   02.04.2020, przeczytano 331 razy
ilustracja

W dniu 1 kwietnia rozpoczyna się kolejna, już dziesiąta edycja konkursu Zainspirowani Japonią. Laureaci w dwóch kategoriach: Open i Wektor mają szansę wygrać monitor graficzny marki EIZO oraz tablet graficzny Wacom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-x-edycja-konkursu-zainspirowani-japonia,386375,artykul.html

10 lat temu odbyła się pierwsza edycja konkursu Zainspirowani Japonią, organizowana przez polskiego dystrybutora EIZO wraz z nieistniejącym już magazynem internetowym .PSD PHOTOSHOP. Od tego czasu konkurs cieszy się niezmiennie dużą popularnością – we wszystkich edycjach udział wzięło już prawie 1200 osób, a ubiegłoroczna edycja zgromadziła aż 185 prac.

Wśród laureatów konkursu znaleźli się artyści, którzy obecnie cieszą się dużą popularnością na polskiej scenie graficznej, m.in. Sebastian Skrobol, Anna Betlejewska, Kamila Kozłowska czy Igor Chołda (Aqualoopa).

Temat konkursu pozostaje niezmienny – jest nim wszystko to, co w jakiś sposób wiąże się czy kojarzy z Japonią, jej kulturą, historią i sztuką. Uczestnicy będą „zmagać się” w dwóch kategoriach: Open, do której kwalifikować się będą wszelkie prace graficzne przetworzone cyfrowo oraz Wektor, gdzie przyjmowane będą prace wykonane wyłącznie w tej technice.

Niezmiennie główną nagrodą w kategorii Open jest monitor graficzny – tym razem to model EIZO ColorEdge CS2410. Zwycięzca w kategorii Wektor otrzyma znakomity tablet graficzny Wacom Intuos Pro M. Zostaną również przyznane dwa wyróżnienia w postaci inteligentnych notesów Wacom Bamboo Slate.

W 10 edycji Konkursu Zainspirowani Japonią na swojego faworyta będą mogli oddawać głos internauci. Autor pracy, na którą zostanie oddana największa liczba głosów otrzyma tablet One by Wacom.

Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.zainspirowanijaponia.pl Przebieg konkursu będzie można śledzić również na kanałach social media EIZO i Wacom.

Terminarz konkursu:

  • Termin konkursu – 1 kwietnia 2020 – 30 czerwca 2020 r.
  • Prace przyjmowane są do 7 czerwca 2020 r.
  • Werdykt – 15 czerwca 2020 r.

Źródło: Alstor

www.alstor.pl

Dodatkowe informacje:

Patronami medialnymi konkursu są : Graffus, Japonia-online oraz GrafMag

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Grand Press Photo 2020 w Galerii Signs.pl
Jacek Szydłowski („Dziennik Wschodni”) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2020. Zdjęcie Roku jego autorstwa przedstawia lekarkę z Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 4 w Lublinie na dyżurze w specjalnym namiocie do segregacji pacjentów podczas pandemii koronawirusa. Zwycięskie prace prezentujemy w Galerii Signs.pl.
Znamy laureatów III edycji Design by Śliwka Nałęczowska
Marka Śliwka Nałęczowska zrealizowała III edycję konkursu Design by Śliwka Nałęczowska, skierowanego do młodych twórców. Akcja rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością i uznaniem w środowisku artystów, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów. W bieżącej odsłonie projektu pasjonaci grafiki i designu zgłosili rekordowe 2874 prac.
300 tys dolarów w konkursie Huawei dla twórców motywów
Ruszyła nowa edycja globalnego konkursu Huawei dla twórców motywów – Huawei Global Theme Design Competition.
Konkurs na kampanię dla ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO we współpracy z AMS przygotowało konkurs dla grafików. Może w nim wziąć udział każdy, kto zaprojektuje plakat zachęcający do odwiedzenia ogrodu zoologicznego. Kampania trafi m.in. na przystanki AMS w Polsce i poprzedzi ponowne otwarcie ogrodu dla odwiedzających. Autor zwycięskiego plakatu pomoże zwierzętom i zgarnie nagrodę o wartości ponad 3,5 tys....
The Kissinger Twins nagrodzeni Webby Award
Instagramowa seria @Sufferosa autorstwa The Kissinger Twins z prestiżową statuetką Webby Award 2020! Polski projekt został nagrodzony w kategorii Social Content Series & Campaigns | Arts & Entertainment. Pokonał kreacje takich gigantów  jak Marvel, Youtube czy Grammy’s.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764