logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza X edycja konkursu Zainspirowani Japonią

   02.04.2020, przeczytano 630 razy
ilustracja

W dniu 1 kwietnia rozpoczyna się kolejna, już dziesiąta edycja konkursu Zainspirowani Japonią. Laureaci w dwóch kategoriach: Open i Wektor mają szansę wygrać monitor graficzny marki EIZO oraz tablet graficzny Wacom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-x-edycja-konkursu-zainspirowani-japonia,386375,artykul.html

10 lat temu odbyła się pierwsza edycja konkursu Zainspirowani Japonią, organizowana przez polskiego dystrybutora EIZO wraz z nieistniejącym już magazynem internetowym .PSD PHOTOSHOP. Od tego czasu konkurs cieszy się niezmiennie dużą popularnością – we wszystkich edycjach udział wzięło już prawie 1200 osób, a ubiegłoroczna edycja zgromadziła aż 185 prac.

Wśród laureatów konkursu znaleźli się artyści, którzy obecnie cieszą się dużą popularnością na polskiej scenie graficznej, m.in. Sebastian Skrobol, Anna Betlejewska, Kamila Kozłowska czy Igor Chołda (Aqualoopa).

Temat konkursu pozostaje niezmienny – jest nim wszystko to, co w jakiś sposób wiąże się czy kojarzy z Japonią, jej kulturą, historią i sztuką. Uczestnicy będą „zmagać się” w dwóch kategoriach: Open, do której kwalifikować się będą wszelkie prace graficzne przetworzone cyfrowo oraz Wektor, gdzie przyjmowane będą prace wykonane wyłącznie w tej technice.

Niezmiennie główną nagrodą w kategorii Open jest monitor graficzny – tym razem to model EIZO ColorEdge CS2410. Zwycięzca w kategorii Wektor otrzyma znakomity tablet graficzny Wacom Intuos Pro M. Zostaną również przyznane dwa wyróżnienia w postaci inteligentnych notesów Wacom Bamboo Slate.

W 10 edycji Konkursu Zainspirowani Japonią na swojego faworyta będą mogli oddawać głos internauci. Autor pracy, na którą zostanie oddana największa liczba głosów otrzyma tablet One by Wacom.

Regulamin i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie www.zainspirowanijaponia.pl Przebieg konkursu będzie można śledzić również na kanałach social media EIZO i Wacom.

Terminarz konkursu:

  • Termin konkursu – 1 kwietnia 2020 – 30 czerwca 2020 r.
  • Prace przyjmowane są do 7 czerwca 2020 r.
  • Werdykt – 15 czerwca 2020 r.

Źródło: Alstor

www.alstor.pl

Dodatkowe informacje:

Patronami medialnymi konkursu są : Graffus, Japonia-online oraz GrafMag

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza edycja nagród CRAFTY - SPR Awards
Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim...
Dorota Żak nagrodzona za ilustracje w konkursie Piórko
Drugi etap konkursu „Piórko 2024. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci” rozstrzygnięty. Dorota Żak, laureatka organizowanych przez sieć Biedronka twórczych zmagań, otrzymała 100 tys. złotych za ilustracje do książki „Moje czarne szczęście”. Ogłoszenie wyników odbyło się w trakcie Wieczoru Przyjaciół Fundacji Powszechnego...
VML z czterema mieczami KTR
VML z kolejnymi nagrodami na najważniejszym festiwalu kreatywnym w Polsce. Agencja została nagrodzona dwoma srebrnymi i dwoma brązowymi mieczami KTR za projekty zrealizowane dla czterech różnych klientów.
Gerety Awards: Brąz dla Women Against Populists
Kobiety Przeciwko Populistom (Women Against Populists) z Brązem na Gerety Awards 2024! Wspólne zgłoszenie inicjatyw zachęcających kobiety do uczestnictwa w wyborach parlamentarnych otrzymało nagrodę w kategorii: Work For Good - Integrated. 
ING wyróżnione w konkursie KTR
ING Bank Śląski otrzymał srebrny miecz w największym w Polsce konkursie kreatywności KTR, za piosenkę "Nie daj się wkręcić w sieci", nagraną w Mieście ING w Roblox.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764