logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza zimowa kampania marki Continental

  PR 12.10.2020, przeczytano 535 razy
ilustracjastrzałka

W związku z nadchodzącym sezonem wymiany opon na zimowe marka Continental zachęca konsumentów do wyboru swoich produktów poprzez zwrot części kosztów zakupu nowych opon. Mechanizm promocji, zastosowany po raz pierwszy wiosną tego roku, zyskał ogromne uznanie konsumentów. Dlatego w październiku 2020 Continental wraca z kolejną promocją wspierającą sprzedaż, która w tym sezonie skierowana jest nie tylko do osób fizycznych, ale też do przedsiębiorców, prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze. Promocja trwa od 12.10.2020 do 30.11.2020. Za koncept i kreację odpowiada agencja Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-zimowa-kampania-marki-continental,388746,artykul.html

Za zarejestrowany na stronie contiuhp.pl zakup kompletu nowych opon marki Continental 18" i większych, klienci otrzymają zwrot 150zł, za komplet opon 17" - 100 zł, a za 16" – zwrot 50 zł. Łączna pula to 2000 nagród o różnych wartościach. Produkty objęte promocją to opony zimowe i wielosezonowe do aut osobowych i SUV. Odbiór nagrody ma formę wypłaty BLIK w bankomacie.

- Nowa promocja jest kontynuacją opartej na tym samym mechanizmie komunikacji wiosennej, która zyskała uznanie i dużą sympatię konsumentów. Warto podkreślić, że w bieżącej odsłonie z promocji mogą skorzystać już nie tylko osoby fizyczne, ale też osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą. Kampania wspierająca sprzedaż będzie prowadzona głównie w kanałach digitalowych, social mediach, na platformach e-commerce oraz w prasie. Za kreację i koncept odpowiada agencja Plej, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaCom – mówi Ewa Ostapczuk, PR & Marketing Communications Manager w Continental Opony Polska Sp. z o.o.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764