logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszają podcasty premium Ringier Axel Springer Polska

  PR 20.11.2020, przeczytano 122 razy

Ringier Axel Springer Polska rusza z emisją podcastów premium. W ofercie programowej audio w listopadzie zadebiutuje m. in. podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia”, „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej, a także podcast „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcja obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka oraz „Technicznie rzecz biorąc” Macieja Kaweckiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszaja-podcasty-premium-ringier-axel-springer-polska,389261,artykul.html

Propozycje programowe audio są realizowane we współpracy z markami należącymi do Ringier Axel Springer Polska: m.in. z Forbes i Forbes Women, z Komputer Światem i z Newsweekiem.

– Produkcje podcastowe premium są nową i ważną częścią dynamicznie rozwijanej oferty subskrypcyjnej Ringier Axel Springer Polska. W naszych serwisach płatnych, obok jakościowych treści redakcyjnych oraz materiałów wideo, chcemy dostarczać naszym abonentom także unikalne treści audio, które są dopełnieniem naszej oferty cyfrowych subskrypcji – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści w Ringier Axel Springer Polska.

W przygotowaniu na kolejne miesiące znalazł się m.in. podcast sportowy autorstwa Pawła Wołosika i Łukasza Olkowicza, podcast motoryzacyjny Rafała Jemielity, a także podcast Tomasza Sekielskiego „Piękna i bestia” i Anety Wrony „Sztuka uwodzenia ludzi”.

– Naszym celem jest stałe rozbudowywanie serwisów premium również o wyjątkową ofertę audio. W listopadzie ruszamy z pięcioma podcastami, które są dopełnieniem oferty premium Newsweek.pl, Forbes.pl oraz Komputerswiat.pl. To jednak nie jest nasze ostatnie słowo. Z końcem roku zaproponujemy naszym subskrybentom podcast Tomasza Sekielskiego, który porozmawia z wyjątkowymi kobietami, podcast Anety Wrony o tym, jak odnieść sukces w sferze zawodowej i prywatnej, a także audycje o tematyce sportowej i motoryzacyjnej – mówi Aleksandra Karasińska, dyrektor programowa treści płatnych Ringier Axel Springer Polska.

Podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia” zadebiutuje we wtorek, 24 listopada na stronie głównej Onetu oraz na Newsweek.pl. Bohaterem każdego odcinka jest mężczyzna, który osiągnął sukces, ale miał po drodze do pokonania kilka zakrętów: porażek, upadków, choroby czy nałogi. Rozmowa skoncentruje się na problemach i na sposobach wychodzenia z nich, nie tylko w wymiarze praktycznym, ale i szerszym, w kontekście filozofii życiowej. Jarosław Kuźniar porozmawia o celach jakie sobie stawiają mężczyźni, wyborach jakich dokonują, w czym upatrują sensu, jak definiują szczęście i sukces. Gościem pierwszego odcinka podcastu Jarosława Kuźniara będzie dr Ewa Woydyłło, która powie czym jest męskość z perspektywy kobiety i wybitnej psycholożki.

W kolejnych odcinkach gośćmi będą: Marek Napiórkowski, kompozytor i gitarzysta jazzowy, prof. Wojciech Eichelberger, psycholog oraz Adam Nowak, muzyk, wokalista i tekściarz. Premiery odcinków podcastu „Męski punkt widzenia” będą dostępne dla subskrybentów Newsweek.pl co dwa tygodnie, we wtorki od 24 listopada.

Sukces może mieć charakter holistyczny, a zdrowy styl życia może być kluczem do jego osiągnięcia w pełnym wymiarze: zawodowym, rodzinnym i osobistym. Work-life balance, aktywność fizyczna, zdrowe odżywianie, relacje i więzi z innymi ludźmi, a także dbanie o równowagę psychiczną i definiowanie priorytetów w codziennym działaniu – te i wiele innych tematów związanych ze zdrowym podejściem do życia poruszy Anna Lewandowska w rozmowie z Odetą Moro w podcaście „Zdrowy sukces”.

Anna Lewandowska podzieli się również ekspercką wiedzą o dobrym odżywianiu i uprawianiu sportu, pokazując jednocześnie, że rozwój zawodowy i dbanie o najbliższych nie musi oznaczać rezygnacji z własnych potrzeb.

– My kobiety w Polsce jesteśmy bardzo pracowite i ambitne. Chcemy odnosić sukcesy. Choć wiele nas różni, mamy te same potrzeby, chcemy być szczęśliwe i spełnione – mówi Anna Lewandowska w pierwszym odcinku podcastu „Zdrowy sukces”.

Premiera pierwszego odcinka podcastu Anny Lewandowskiej „Zdrowy sukces” odbędzie się w poniedziałek, 30 listopada na Onet.pl oraz na Forbes.pl. Kolejne odcinki będą dostępne dla subskrybentów premium w każdy poniedziałek w serwisie Forbes.pl.

„Forbes Women” jest audycją, w której prowadząca Aleksandra Karasińska porozmawia z gośćmi o pracy, karierze, pieniądzach, celach i o tym, co nam w osiąganiu celów pomaga. Do rozmowy będą zapraszane kobiety, które są liderkami w biznesie, w nauce czy w sztuce, będące dla wielu wzorem, wytyczające nowe drogi, przełamujące stereotypy.

– Zachęcam do słuchania podcastu, do którego zapraszam wspaniałe kobiety, które mówią o swojej drodze do sukcesu – mówi Aleksandra Karasińska, redaktorka prowadząca Forbes Women Polska. Premiera podcastu „Forbes Women” odbędzie się w środę, 25 listopada na stronie głównej Onetu i na Forbes.pl, kolejne odcinki będzie można usłyszeć w każdą środę na Forbes.pl.

W podcaście „Technicznie rzecz biorąc” powstającym we współpracy z Komputerswiat.pl, dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, udowodni, że w cyfrowym świecie siłą jest świadomość i wiedza. W audycji opowie o rozwiązaniach technologicznych które zaskakują oraz o innowacjach, które rewolucjonizują nasze życie, choć często o tym nie wiemy. Premiera pierwszego odcinka odbędzie w czwartek, 26 listopada na stronie głównej Onetu oraz w serwisie Komputerswiat.pl. Premiery nowych odcinków podcastu „Technicznie rzecz biorąc” będą się odbywać co tydzień w czwartek w serwisie Komputerswiat.pl.

We współpracy z Newsweek.pl powstaje nowy sezon podcastu „Instrukcja obsługi świata”, w którym prowadzący: Dariusz Ćwiklak i Maciej Gajek rozmawiają o tym, co szokuje, dziwi i bulwersuje: technologia, internet, nowe trendy, oraz ciekawi ludzie i zjawiska. Premiera podcastu „Instrukcja obsługi świata” odbędzie się 27 listopada na stronie głównej Onetu oraz na Newsweek.pl, kolejne odcinki będzie można usłyszeć w każdy piątek na Newsweek.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł.  Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody z reklamy w Internecie wzrosły o +53%.
Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
Kanał TVP Dokument dostępny dla milionów widzów
19 listopada w dniu startu, najnowszy kanał tematyczny Telewizji Polskiej - TVP Dokument został włączony do oferty kilkudziesięciu operatorów sieci kablowych w całej Polsce, platformy satelitarnej CANAL+ oraz udostępniony w ramach testu standardu DVB-T2/HEVC – w naziemnej telewizji cyfrowej na kanale 86.
28. edycja „Reklamy Dzieciom” w Telewizji Polskiej
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych. Sprzedaż czasu reklamowego w...
Kampania Cyfrowego Polsatu: Świąteczna oferta telewizji nie do przeobejrzenia
Ruszyła emisja najnowszej, świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę telewizyjną. Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L, otrzymają pełną ofertę przez 3 miesiące bez opłat, a później ulubione kanały w jednym pakiecie już od 30 zł miesięcznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764