logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszają podcasty premium Ringier Axel Springer Polska

  PR 20.11.2020, przeczytano 621 razy

Ringier Axel Springer Polska rusza z emisją podcastów premium. W ofercie programowej audio w listopadzie zadebiutuje m. in. podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia”, „Zdrowy sukces” Anny Lewandowskiej, a także podcast „Forbes Women” Aleksandry Karasińskiej, „Instrukcja obsługi świata” Dariusza Ćwiklaka i Macieja Gajka oraz „Technicznie rzecz biorąc” Macieja Kaweckiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszaja-podcasty-premium-ringier-axel-springer-polska,389261,artykul.html

Propozycje programowe audio są realizowane we współpracy z markami należącymi do Ringier Axel Springer Polska: m.in. z Forbes i Forbes Women, z Komputer Światem i z Newsweekiem.

– Produkcje podcastowe premium są nową i ważną częścią dynamicznie rozwijanej oferty subskrypcyjnej Ringier Axel Springer Polska. W naszych serwisach płatnych, obok jakościowych treści redakcyjnych oraz materiałów wideo, chcemy dostarczać naszym abonentom także unikalne treści audio, które są dopełnieniem naszej oferty cyfrowych subskrypcji – mówi Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści w Ringier Axel Springer Polska.

W przygotowaniu na kolejne miesiące znalazł się m.in. podcast sportowy autorstwa Pawła Wołosika i Łukasza Olkowicza, podcast motoryzacyjny Rafała Jemielity, a także podcast Tomasza Sekielskiego „Piękna i bestia” i Anety Wrony „Sztuka uwodzenia ludzi”.

– Naszym celem jest stałe rozbudowywanie serwisów premium również o wyjątkową ofertę audio. W listopadzie ruszamy z pięcioma podcastami, które są dopełnieniem oferty premium Newsweek.pl, Forbes.pl oraz Komputerswiat.pl. To jednak nie jest nasze ostatnie słowo. Z końcem roku zaproponujemy naszym subskrybentom podcast Tomasza Sekielskiego, który porozmawia z wyjątkowymi kobietami, podcast Anety Wrony o tym, jak odnieść sukces w sferze zawodowej i prywatnej, a także audycje o tematyce sportowej i motoryzacyjnej – mówi Aleksandra Karasińska, dyrektor programowa treści płatnych Ringier Axel Springer Polska.

Podcast Jarosława Kuźniara „Męski punkt widzenia” zadebiutuje we wtorek, 24 listopada na stronie głównej Onetu oraz na Newsweek.pl. Bohaterem każdego odcinka jest mężczyzna, który osiągnął sukces, ale miał po drodze do pokonania kilka zakrętów: porażek, upadków, choroby czy nałogi. Rozmowa skoncentruje się na problemach i na sposobach wychodzenia z nich, nie tylko w wymiarze praktycznym, ale i szerszym, w kontekście filozofii życiowej. Jarosław Kuźniar porozmawia o celach jakie sobie stawiają mężczyźni, wyborach jakich dokonują, w czym upatrują sensu, jak definiują szczęście i sukces. Gościem pierwszego odcinka podcastu Jarosława Kuźniara będzie dr Ewa Woydyłło, która powie czym jest męskość z perspektywy kobiety i wybitnej psycholożki.

W kolejnych odcinkach gośćmi będą: Marek Napiórkowski, kompozytor i gitarzysta jazzowy, prof. Wojciech Eichelberger, psycholog oraz Adam Nowak, muzyk, wokalista i tekściarz. Premiery odcinków podcastu „Męski punkt widzenia” będą dostępne dla subskrybentów Newsweek.pl co dwa tygodnie, we wtorki od 24 listopada.

Sukces może mieć charakter holistyczny, a zdrowy styl życia może być kluczem do jego osiągnięcia w pełnym wymiarze: zawodowym, rodzinnym i osobistym. Work-life balance, aktywność fizyczna, zdrowe odżywianie, relacje i więzi z innymi ludźmi, a także dbanie o równowagę psychiczną i definiowanie priorytetów w codziennym działaniu – te i wiele innych tematów związanych ze zdrowym podejściem do życia poruszy Anna Lewandowska w rozmowie z Odetą Moro w podcaście „Zdrowy sukces”.

Anna Lewandowska podzieli się również ekspercką wiedzą o dobrym odżywianiu i uprawianiu sportu, pokazując jednocześnie, że rozwój zawodowy i dbanie o najbliższych nie musi oznaczać rezygnacji z własnych potrzeb.

– My kobiety w Polsce jesteśmy bardzo pracowite i ambitne. Chcemy odnosić sukcesy. Choć wiele nas różni, mamy te same potrzeby, chcemy być szczęśliwe i spełnione – mówi Anna Lewandowska w pierwszym odcinku podcastu „Zdrowy sukces”.

Premiera pierwszego odcinka podcastu Anny Lewandowskiej „Zdrowy sukces” odbędzie się w poniedziałek, 30 listopada na Onet.pl oraz na Forbes.pl. Kolejne odcinki będą dostępne dla subskrybentów premium w każdy poniedziałek w serwisie Forbes.pl.

„Forbes Women” jest audycją, w której prowadząca Aleksandra Karasińska porozmawia z gośćmi o pracy, karierze, pieniądzach, celach i o tym, co nam w osiąganiu celów pomaga. Do rozmowy będą zapraszane kobiety, które są liderkami w biznesie, w nauce czy w sztuce, będące dla wielu wzorem, wytyczające nowe drogi, przełamujące stereotypy.

– Zachęcam do słuchania podcastu, do którego zapraszam wspaniałe kobiety, które mówią o swojej drodze do sukcesu – mówi Aleksandra Karasińska, redaktorka prowadząca Forbes Women Polska. Premiera podcastu „Forbes Women” odbędzie się w środę, 25 listopada na stronie głównej Onetu i na Forbes.pl, kolejne odcinki będzie można usłyszeć w każdą środę na Forbes.pl.

W podcaście „Technicznie rzecz biorąc” powstającym we współpracy z Komputerswiat.pl, dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema, udowodni, że w cyfrowym świecie siłą jest świadomość i wiedza. W audycji opowie o rozwiązaniach technologicznych które zaskakują oraz o innowacjach, które rewolucjonizują nasze życie, choć często o tym nie wiemy. Premiera pierwszego odcinka odbędzie w czwartek, 26 listopada na stronie głównej Onetu oraz w serwisie Komputerswiat.pl. Premiery nowych odcinków podcastu „Technicznie rzecz biorąc” będą się odbywać co tydzień w czwartek w serwisie Komputerswiat.pl.

We współpracy z Newsweek.pl powstaje nowy sezon podcastu „Instrukcja obsługi świata”, w którym prowadzący: Dariusz Ćwiklak i Maciej Gajek rozmawiają o tym, co szokuje, dziwi i bulwersuje: technologia, internet, nowe trendy, oraz ciekawi ludzie i zjawiska. Premiera podcastu „Instrukcja obsługi świata” odbędzie się 27 listopada na stronie głównej Onetu oraz na Newsweek.pl, kolejne odcinki będzie można usłyszeć w każdy piątek na Newsweek.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764