logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ruszają polskie profile Honor w mediach społecznościowych

  PR 07.12.2023, przeczytano 434 razy

Marka HONOR rozpoczęła działania w digitalu, ogłaszając uruchomienie polskich profili w mediach społecznościowych. Od 7 grudnia fani marki będą mogli ją obserwować na Facebooku oraz Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ruszaja-polskie-profile-honor-w-mediach-spolecznosciowych,402384,artykul.html

Wszystkie urządzenia HONOR oraz wykorzystywane w nich technologie są tworzone z myślą o ludzkich potrzebach. To założenie przyświeca też założeniu kont w mediach społecznościowych, dzięki którym obserwujący je użytkownicy zyskają możliwość bezpośrednio kontaktu z marką. Profile HONOR będą wykorzystywane do bieżącej komunikacji – od zapowiedzi urządzeń marki, przez ich szczegółową prezentację, po kampanie specjalne.

Polska jest dla marki HONOR bardzo ważnym rynkiem. Chcemy być blisko użytkowników naszych urządzeń i komunikować się z nimi, także bezpośrednio. Polskie konta HONOR w mediach społecznościowych pozwolą nam na większą interakcję z fanami, dlatego gorąco zachęcam do ich obserwowania" – powiedziała Dorota N. Haller, Marketing, Communications & PR Director w HONOR Polska.

Za prowadzenie profili marki HONOR w mediach społecznościowych odpowiadają agencje Loyalty Point oraz Bluecloud Interactive.

Polskie profile marki HONOR są dostępne pod poniższymi adresami:

Źródło: Publicis Groupe Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764